return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
שלום לכולם אני חדש כאן כנסו
View this Thread in Original format
Djsamorai
שלום ואני חדש בפורום ואני מיתעסק במוזיקה ומנסה ליצור מיקסים ..
אני עדיין חדש בתחום ..

ואני מקווה שלא פתחתי טראד סתם ..
אז יום טוב לכולם !
DJ-Energy
היי אחי
וברוך הבא
אני יובל

אם אתה צריך עזרה או לא מבין משהו
שלח לי הודעה אני ידאג לעזור
Djsamorai
ומה שעדיין לא הבנתי בפורום הזה
זה איך אני חוזר חזרה לדף הראשי של הפורום ??
למשל בפורום של רוטר יש לינק שמפנה אותך ישירות לדף הראשי שבפורום ..
קיים כאן משהו כזה ?
Djsamorai
וד"א אני אלירן
נעים מאוד
Hell_Copter
ברוך הבא אחי אני רועי מקווה שתהנה פה
אם אתה צריך משהו אתה יכול גם לפנות אליי ואני ינסה לעזור :disbelief
Djsamorai
תודה גם לך רועי ..
הרבה זמן לא הייתי בפורום כזה כיףף:tongue2 :tongue2
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Djsamorai
ומה שעדיין לא הבנתי בפורום הזה
זה איך אני חוזר חזרה לדף הראשי של הפורום ??
למשל בפורום של רוטר יש לינק שמפנה אותך ישירות לדף הראשי שבפורום ..
קיים כאן משהו כזה ?


אתה מדבר על לחזור לדף של הט'רדים של הפורום הישראלי??
back או שתלחץ על
או שתלך ללמעלה של העמוד וחפש
Europe - Israel
nimrod levi
שלום אלירן אני נמרוד...
dj trinity
אהלן אני אייל!:p
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Djsamorai
ומה שעדיין לא הבנתי בפורום הזה
זה איך אני חוזר חזרה לדף הראשי של הפורום ??
למשל בפורום של רוטר יש לינק שמפנה אותך ישירות לדף הראשי שבפורום ..
קיים כאן משהו כזה ?


אתה מתכוון לדף הראשי ראשי?
כאילו
www.tranceaddict.com?
או לאתר שמפנה אותך לחלקים השונים של הפורום
?

MoSH_MaN
ברוך הבא
אני מוש
GLoBaL-MUZiK
ברוך הבא אלירן אני ברק ואני בטוח שתהנה פה
אם אתה רוצה חתימה אני ישמח להכין לך רק תן הודעה בפרטי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement