|
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Donna
Toen TA gastjes nog niet echt op irc enzo bezig waren wisten ze ook geen meuk van de scene af en waren ze ook blij met links die geplaatst werden etc.
En alleen omdat er nu een aantal hun pik ertussen hebben gefroemelt mogen de *noobs* niks meer sharen??
Lekkah arrogant......:rolleyes: |
helemaal mee eens!
bepaalde mensen hier die lopen maar te pronken en te koop te lopen met al die nieuwste releases en indrukwekkende .nfo files die ze weer binnen no-time bemachtigd hebben maar als iemand ze dan iets vraagt om te sharen, of iets dergelijks, dan worden ze voor gek verklaard. "ja, je moet zelf maar in de scene zien te komen en blabla".
als alles zo om die "scene" draait en die scene zo beschermd moet worden waarom dan wel op een forum als dit zo lopen patsen met al die releases uit "de scene" ??? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by aphex
precies, je hoeft niet te laten zien hoe stoer je bent doordat je een nummer net 1 seconde eerder hebt of omdat je hem zo graag wil delen, want het gaat die gene niet om de muziek maar gewoon om zichzelf te bewijzen tegenover de rest.
Zoals die "Vette release" thread, daar heb je toch totaal nix aan?
Ik bedoel wat kan jou het een ruk schelen wat pietje op zijn hardeschijf heeft staan qua muziek, desnoods luistert ie naar Limp Bizkit of Laura Pausini. Daar wordt ik niet warm en koud van, tis gewoon weer een manier om te laten zien hoe "leet" cq stoer je bent.
Degene die juist stoer zijn, door hun leven/hachje/carriere te wagen door promo's uit te brengen voor jullie habberige handjes/oortjes (Degenen weten wel wie ik bedoel) DAT zijn de helden dus aub. stop met dat gepats met je nieuwe "promo's".
ALs je iets niet hebt ga je er niet dood aan, en die muziek hoor/krijg je vanzelf wel. |
Voornaamste reden dat ik lately niet zomaar iets meer release is omdat het teveel gespread word. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by aphex
precies, je hoeft niet te laten zien hoe stoer je bent doordat je een nummer net 1 seconde eerder hebt of omdat je hem zo graag wil delen, want het gaat die gene niet om de muziek maar gewoon om zichzelf te bewijzen tegenover de rest.
Zoals die "Vette release" thread, daar heb je toch totaal nix aan?
Ik bedoel wat kan jou het een ruk schelen wat pietje op zijn hardeschijf heeft staan qua muziek, desnoods luistert ie naar Limp Bizkit of Laura Pausini. Daar wordt ik niet warm en koud van, tis gewoon weer een manier om te laten zien hoe "leet" cq stoer je bent.
Degene die juist stoer zijn, door hun leven/hachje/carriere te wagen door promo's uit te brengen voor jullie habberige handjes/oortjes (Degenen weten wel wie ik bedoel) DAT zijn de helden dus aub. stop met dat gepats met je nieuwe "promo's".
ALs je iets niet hebt ga je er niet dood aan, en die muziek hoor/krijg je vanzelf wel. |
you go girl!!
:D ;) :D
"3l33t!" |
|
|
| !_PeTrUs_! |
OK, het onderwerp word nu al verschoven.
Moeten we hier mp3 sharen JA/NEE
:D |
|
|
| aphex |
NEE
(Als je een mix hebt, zet die dan in de file sharing of amateur DJ thread en plak avt hier een post met de link naar die post) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by aphex
NEE
(Als je een mix hebt, zet die dan in de file sharing of amateur DJ thread en plak avt hier een post met de link naar die post) |
Das duidelijk! :D
Zoals ik al zei: Kijk is verder dan je neus lang is. Er is meer op TA dan het Holland forum!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| SnuggLe |
Eh...AlFerox, zeg het me als ik het verkeerd begrijp, maar spreek jij nu jezelf niet verschrikkelijk tegen?
Eerst op die post van Donna iets reply-en, en dan op die post van Aphexx precies het tegenovergestelde....
Maareh..verder dus:
Dus die "nieuwe vette releases" zou ook gedelete moeten worden, als ik het zo zie? Geen mp3 sharing hier dus, en dus ook geen 'vette releases' posten. Dat vind ik op zich wel een goede, want het is idd wel een beetje patsen.
Maar geven jullie eens concrete aanbevelingen. Wat voor een richtlijnen zouden er nu moeten komen dan? Hoe moeten we dat modden?
Zeg het eens..
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TranceFool |
JA WEL SHAREN
Wat mag er dan nog wel op dit forum ?!?!?!?:mad:
Straks kan je niet eens meer zeggen dat je de nieuwe armin van buuren vet vindt want dan blijkt dat jij em al hebt en dan ben je een patser.....dan wordt er alleen nog maar gepraat over feestjes en komt er uiteraard weer veel onzin in dit forum. Gewoon lekker sharen....laat het zn gang gaan :) |
|
|
| TimeportE |
nu moet ik wel eff zeggen dat ik die vette release thread wel fijn vind.. nie om te patsen wat vaak word gesuggereerd maar om zo een beetje op te hoogte blijven wat uit is.. zie ik iets leuks dan ga ik daar naar op zoek, via AG, FTP etc..
en ik doe hetzelfde zie ik een leuke release dan laat ik dat andere weten. patsen, rot toch op! :rolleyes:
*edit, sharen hoeft van mij niet.. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
JA WEL SHAREN
Wat mag er dan nog wel op dit forum ?!?!?!?:mad:
Straks kan je niet eens meer zeggen dat je de nieuwe armin van buuren vet vindt want dan blijkt dat jij em al hebt en dan ben je een patser.....dan wordt er alleen nog maar gepraat over feestjes en komt er uiteraard weer veel onzin in dit forum. Gewoon lekker sharen....laat het zn gang gaan :) |
Sharen werd al bijna niet gedaan op dit gedeelte van het forum dus zie nou ook niet zo het probleem dat t nie mag.
Die Nieuwe releases thread blijft gewoon bestaan, want die is niet bedoeld om te patseren maar om te laten zien welke rete vette platen er op de markt zijn.
En alles mag hier bijna dus ;). Er zijn forums waar t erger is (ik noem geen namen maar we zitte er allebei op ;)) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh...AlFerox, zeg het me als ik het verkeerd begrijp, maar spreek jij nu jezelf niet verschrikkelijk tegen?
Eerst op die post van Donna iets reply-en, en dan op die post van Aphexx precies het tegenovergestelde....
|
:conf:
over 1 ding zijn we het allen eens en dat is dat dat gepronk met releases nergens op slaat.
ik zeg dat vanuit de gedachte dat het nutteloos is om op dit forum tegenover allemaal "n00bjes" te koop te lopen met al die prachtige releases als je toch niet bereid bent te sharen.. omwille van "de scene".
en aphex beredeneert zijn opvatting dat dat gepronk nergens op slaat weer vanuit een andere gedachte.
en als ik het goed begrepen heb is donna die mening ook gedeeltelijk toebedeeld.
dus ik zie niet in waar ik mezelf tegenspreek? |
|
|
| Miss Proximus |
pfffffff!!!!!!!:eyes:
Ik weet t niet hoor......ik ben t er wel mee eens dat er zo'n AAIR over bepaalde mensen zit van "ik heb die mix..jij krijgt m lekker niet" en dat deze personen dus oo willen voorkomen dat er geshared wordt e.d.
Ach...wat maakt t mij ook uit...
1) Promo's e.d.....hebbik niet nodig :) En Andreas draait toch neit jullie muziek
2) livesets......ik bene r meestal bij, en als dat neit zo is dan intereseert t me niet :D
Dusse......mja
ik ben voor t sharen van TA sets :) |
|
|
|
|