return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening? (pg. 6)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Cosmic guy, zie mijn post eerder over "punten van het sharen", die vijf punten die ik gaf... Tis niet zo makkelijk.

hij bedoelde vooral via AG, en iedereen kan via Ag sharen! :)
Chicane
Hmm nog iets, rippers betalen zich scheel aan het inkopen van goeie meuk.. en dan komt er effe zo'n leechertje langs (die ook nog es lame gaat lopen janken als de link niet werkt) die effe al je bandwidth gebruikt om effe gratis en voor niks jouw meuk op cdr te zetten.. tuurlijk, krijg je weer zo'n verknaakte comment van: "Als ik het nummer goed vindt dan koop ik hem toch" waar dus geen ruk van waar is!! Jonges, hou een ander voor de gek en ga gauw weer terug naar AG, want in de tijd dat je deze tekst zit te lezen had je ondertussen alweer 3 nieuwe gratis nummers kunnen leechen! :eek:
Cosmic Guy
quote:
Hmm nog iets, rippers betalen zich scheel aan het inkopen van goeie meuk.. en dan komt er effe zo'n leechertje langs (die ook nog es lame gaat lopen janken als de link niet werkt) die effe al je bandwidth gebruikt om effe gratis en voor niks jouw meuk op cdr te zetten..


Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer...
Chicane
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer...


Persoonlijk vind ik het [vriendelijk mode]"niet zo leuk"[/vriendelijk mode] als iemand zomaar een album van 21 euro effe van me computer komt trekken. Daarom is er zegmaar een soort van vereniging opgericht van peoples die onderling hun aanwinsten sharen... onder het motto: VOOR WAT, HOORT WAT! Ik heb totaal geen moeite met ratio sites, zelfs niet als het 1:1 zou zijn. Ik werk (lees: rip) er hard voor door cd's te kopen, me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen. Op ze zachts gezegt en om niet egoistisch over te komen verdien ik het om iets terug te mogen downloaden. Ik heb er zeg maar "voor betaald". Dit vind ik nu een eerlijke manier van uitwisselen van muziek! Op dit forum zitten weet ik veel hoeveel van die mannekes die muziek kunnen krijgen (waar anderen geld en arbeid in hebben gestoken) door alleen een brakke post te maken met "Thnx"... hier kan ik me zo pisneidig over maken, maar dat doe ik niet..
xxl
-- ik vind er eigenlijk nix an al dat gefxp :thepirate
-- er gaat veel te veel tijd in zitten -- :disbelief-- en daar word je frusti van zo te zien :rolleyes: :rolleyes:
--dat er een ratio op een ftp zit, is op zich geen wonder (is ;_0 afentoe maja)

ik heb altijd al zoiets gehad van "share your wealth"
ScuL
mwa het posten van FTP links gaat me iets te ver; maar het delen van mp3's dmv AG vind ik op zich best kunnen. (zeker als het livesets betreft).

maar wat me wel mateloos irriteert is dat ik al bijna 3 jaar lang aan het proberen ben om in een 'scene' te komen maar ik gewoon geen voet aan de grond krijg.. nou was t in 't begin een beetje lastig omdat ik thuis enkel een ISDN lijntje had liggen maar nou rip ik toch regelmatig livesets en ken ik wat mensen maar nog steeds niets.. wat dat laatste betreft vind ik dat dus een klein beetje arrogantie aan de zijde van de 'sceners', kan zijn dat ze uitermate selectief zijn met het kiezen van hun nieuwe mensen maar je moet iemand wel een kans geven I think. thx 4 reading.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Chicane
me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen.


kijk dat vind ik nou een goede zaak :) want sommige rips zijn echt gewoon zo matig dat je je afvraagt wanneer die persoon is toegelaten tot de scene :p

maar ja.....ookal zou je wat willen sharen.....alles is al geript voor je er erg in hebt ;)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Cosmic Guy


Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer...

Moet je mijn verhaal op de vorige bladzijde wel lezen he

quote:
Originally posted by ScuL
mwa het posten van FTP links gaat me iets te ver; maar het delen van mp3's dmv AG vind ik op zich best kunnen. (zeker als het livesets betreft).

Ik zou je ook niet in mn groep willen als je dr zo over denkt :p
Als je wat te bieden hebt PM me maar, alleen geen livesets ofzo... Vinyl/CD only


Greetz,
Glaniskanis
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
Ik werk (lees: rip) er hard voor door cd's te kopen, me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen.


Quality over Quantity he? :) Daar hebben sommigen nogal eens wat problemen mee. Chicane weet wel wat ik bedoel, en wie (lees: welke groepen) ik bedoel.

Greetz,
SnuggLe
Donna
quote:
Originally posted by Glaniskanis

Moet je mijn verhaal op de vorige bladzijde wel lezen he


Ik zou je ook niet in mn groep willen als je dr zo over denkt :p
Als je wat te bieden hebt PM me maar, alleen geen livesets ofzo... Vinyl/CD only


Greetz,
Glaniskanis


Heb jij een eigen groep dan??:p
We hebben hier nog wel wat liggen,je weet wel de nieuwe eyal barkan,mogen we in je groepie nu?:haha:

Glaniskanis
quote:
Originally posted by Donna


Heb jij een eigen groep dan??:p
We hebben hier nog wel wat liggen,je weet wel de nieuwe eyal barkan,mogen we in je groepie nu?:haha:

ARGH :whip: :p
jullieeeeeee
whehehee
ik weet al wat de voorwaarden zijn voordat jullie um eindelijk rippen ja :)
kan ik nie aan voldoen alleen


Greetz,
Glaniskanis
Chicane
quote:
Originally posted by SnuggLe


Quality over Quantity he? :) Daar hebben sommigen nogal eens wat problemen mee. Chicane weet wel wat ik bedoel, en wie (lees: welke groepen) ik bedoel.

Greetz,
SnuggLe


Aangezien dit een publiekelijk toegankelijk forum is, kan ik alleen maar zeggen: LOL! :D
Er zweven wat Qontact en QlubTempo setjes rond die gewoon te gruwelijk zijn om naar te luisteren, en daarmee bedoel ik niet de kwaliteit van de DJ ;)

Anways, thanks voor het begrip in mijn uitspatting van deels woede, deels frustratie aan mijn kant en deels het onbegrip (of arrogantie misschien? :eek: ) van de mensen die niet weten waar ze over praten :D

Even voor de duidelijkheid, ik voel me totaal geen godheid, uberl33t of verheven boven anderen.. ik ben ook gewoon een mensch en ja, ik heb ftp ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement