|
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by AlFerox
:conf:
over 1 ding zijn we het allen eens en dat is dat dat gepronk met releases nergens op slaat.
ik zeg dat vanuit de gedachte dat het nutteloos is om op dit forum tegenover allemaal "n00bjes" te koop te lopen met al die prachtige releases als je toch niet bereid bent te sharen.. omwille van "de scene".
en aphex beredeneert zijn opvatting dat dat gepronk nergens op slaat weer vanuit een andere gedachte.
en als ik het goed begrepen heb is donna die mening ook gedeeltelijk toebedeeld.
dus ik zie niet in waar ik mezelf tegenspreek? |
Ja foutje van mij. Ik wist niet op welke punten precies. Donna / Aphexx zijn het op sommige punten nl. ook niet eens, en op dat punt dus wel, dus hier is het mijn fout. Excuses!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Sharen werd al bijna niet gedaan op dit gedeelte van het forum dus zie nou ook niet zo het probleem dat t nie mag.
Die Nieuwe releases thread blijft gewoon bestaan, want die is niet bedoeld om te patseren maar om te laten zien welke rete vette platen er op de markt zijn.
En alles mag hier bijna dus ;). Er zijn forums waar t erger is (ik noem geen namen maar we zitte er allebei op ;)) |
Ik zou dan voorstellen om alle tags enzo weg te halen... en niet replyen met "die heb ik ook" want daar hebben we dus nix aan. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by aphex
Ik zou dan voorstellen om alle tags enzo weg te halen... en niet replyen met "die heb ik ook" want daar hebben we dus nix aan. |
Dat doen we nu al ja, dat heb ik laatst ook gedaan. Dat staat in de eerste post van die thread. Je mag posten wat er uit is ja, maar geen rippers/groupen/etc noemen.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Yarnie |
mwa......:P
k vin t ook dat sharen hier niet mag(in deze sectie dan...in sharing sectie kan wel)....ga dan idd downloaden op audiogalaxy...of weet k veel waar..(eigen producties en setjes van TA'ers uiteraard wel)
maar wat die vette release thread betreft...lijkt idd af en toe wel beetje op patsen ..maar zoals timeport al zei..is vaak ook wel handig om te zien wat er allemaal uit is..enlaat dan idd die tags weg
greetz,
yarnie |
|
|
| total woot |
Ik snap deze discussie niet helemaal, als Joost een nieuw forum wil opzetten roept idereen: "Waarom we hebben toch al een forum".
Er is al ergens een forum om te sharen, dus..
aan de andere kant is het vrij moeilijk om in die ftp "scene" te komen, dus mensen een handje helpen af en toe moet wel kunnen, toch?
grtzz
WooT |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by DjRV
Voornaamste reden dat ik lately niet zomaar iets meer release is omdat het teveel gespread word. |
Mja indeed,en doooordat er nu zoveel gespread wordt hebben veel mensen op dit forum een p00t tussen de deur weten te krijgen die eerst net zoals de noobs van nu liepen te geilen op ftp-xs.
Rellen is idd niet uitnodigend meer hierdoor,lekker voor jezelf houden dan heb je tenminste een tijdje iets exclusiefs.
Een aantal van dit forum die nu zo lopen blazen dat er niet geshared mag worden lach ik dan ook vierkant uit want die liepen een paar maanden/weken terug nog te beggen...
Schei toch uit en doe niet zo moeilijk,zolang Swamper niet mekkert,whats the prob?
Mp3's worden vandaag de dag toch meteen aan jan en alleman doorgegeven,wat is er nog zo speciaal aan "de scene"
Kijk bijv. alleen al naar de ISOS3...
En dan komt zo'n gast als Blik op irc ff die isos beggen,hij krijgt m en is weer vertrokken,nouwww dan ben je lekker bezig zeg,NERDISCH en niks dan dat! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dit kan ook een mening zijn van iemand, die ik via PM binnenkreeg. Beetje jammer, maarja, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet gewoon discussiėren.
Greetz,
SnuggLe |
Valt me beetje van je tegen Snuggle dat je hier een PRIVATE message gaat posten!!! Je bent notabene MOD, dan zou je moeten weten dat dat niet kan! Ook al ben je het NOG zo niet eens met iemand, private is private. Jullie sporen ZELF aan om niet te flamen en commentaar via PM te doen. Wat hebben mensen daar aan als het dan toch in public geplaatst wordt?! Vind het een beetje laag. ONGEACHT wat er in die PM staat!!!!! :rolleyes: |
|
|
| Donna |
Mja dat was ik idd nog vergeten te zeggen,ik ben daar laatst ook bij blik over gevallen dat ie PM dingen pm moest houden,en ik ben dan ook best wel verrast dat jij dit hier en publiek gooit snuggie....
Ik denk dat je t achteraf ook niet echt slim van jezelf vind maar toch hey,dit kannie..... |
|
|
| MaGiK54 |
Jullie hebben het nou allemaal over "de scene". Wat ik me nou afvraag, is er een definitie van het begrip scene ? Wanneer wordt iemand beschouwd als een "lid" van "de scene" ? Moet je naar veel feesten gaan, moet je veel cd, platen of exclusieve mp3 hebben of moet je veel posten op tranceforums ? En aan wie is het te bepalen dat je in de "scene" zit.
Errug loos begrip als je het mij vraagt. Gaarne jullie reactie graag, ben benieuwd. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Jullie hebben het nou allemaal over "de scene". Wat ik me nou afvraag, is er een definitie van het begrip scene ? Wanneer wordt iemand beschouwd als een "lid" van "de scene" ? Moet je naar veel feesten gaan, moet je veel cd, platen of exclusieve mp3 hebben of moet je veel posten op tranceforums ? En aan wie is het te bepalen dat je in de "scene" zit.
Errug loos begrip als je het mij vraagt. Gaarne jullie reactie graag, ben benieuwd. |
De scene is zegh maar het sharing via ftp's en de mensen die rippen en in releasegroepen zitten, die dus als eerste de nieuwste tracks hebben |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Jullie hebben het nou allemaal over "de scene". Wat ik me nou afvraag, is er een definitie van het begrip scene ? Wanneer wordt iemand beschouwd als een "lid" van "de scene" ? Moet je naar veel feesten gaan, moet je veel cd, platen of exclusieve mp3 hebben of moet je veel posten op tranceforums ? En aan wie is het te bepalen dat je in de "scene" zit.
Errug loos begrip als je het mij vraagt. Gaarne jullie reactie graag, ben benieuwd. |
Nix persoonlijks ofzo... maar laten we het maar zo houden dat je niet weet wat het inhoud :)
[edit]
oh het is al gezegd :rolleyes:
[/edit]
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Eye-Riz |
Elke scene is loos wat mij betreft en bestaat alleen maar uit een hoop lucht. Want inderdaad: wie of wat bepaalt of je in de scene zit of niet? Een mens is en blijft een kuddedier wat er graag bij wil horen. Vandaar scenes. En het is toepasbaar op ELKE scene! Anders zou het geen scene heten, maar bv een club. bij een club of vereniging heb je statuten, en bij een scene niet.
ja, zelfs de band 'The Scene' vind ik nix, yagh :D |
|
|
|
|