return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening? (pg. 9)
View this Thread in Original format
Chicane
quote:
Originally posted by Blik
dit is trouwens wat Swamper hierover te zeggen heeft

hij vind dat je in de local section mag sharen met elkaar maar het mag niet de klauwen uit lopen. in andere woorden, het mag dus gewoon. Waarom zouden wij als mods dan hier een regel maken dat het niet zou mogen.....

als je iets kunt/wilt sharen, gewoon doen, niemand zal er moeilijk over doen

Kusje handje en vrede op aarde weer... iedereen tevreden met deze opheldering nu?

Ja > Niet meer zeuren en [Berry mode]foorall so doorkaan[/Berry mode]
Nee > Vrees ik dat deze topic in eindeloos heen en weer geblaat gaat eindigen
Donna
Share Bitches,SHARE!!!!!!!!

:thepirate
!_PeTrUs_!
Al dit gezeik om nix. FANTASTISCH weer!

;)
Donna
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
FANTASTISCH weer!

Moah, k had t wat zonniger gehoopt voor vandaag:D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Donna

ja ik ook, nu kan ik me "3l33te" zonnebril niet op, nu zien ze me oververmoeide oogjes :(

GreetZ:p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna

LOL, ik had al zoiets verwacht toen ik t typte :D
TimeportE
[omgedraaide rekenmachine mode] lol + lol = hihi [/omgedraaide rekenmachine mode]
magrec
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

ja ik ook, nu kan ik me "3l33te" zonnebril niet op, nu zien ze me oververmoeide oogjes :(

GreetZ:p

sta je nog steeds strak van gister?
Kzei nog zo niet meer dan 8 illies....:tongue2 :crazy:
Chicane
quote:
Originally posted by TimeportE
[omgedraaide rekenmachine mode] lol + lol = hihi [/omgedraaide rekenmachine mode]

123 x 456 x 789 + 28830302 = *draai rekenmachine om* HELEBOEL GEMEUK WEER!!! :D
Little Theseus
Oooooo mensen wat heerlijk! Deze hele thread doorgespit en dan lezen dat het allemaal goed is. Dingen goed beargumenteerd, bijna totaal geen loze replies (ik schrijf replies zie je t Optimus! ;)) mensen zijn serieus gebleven en geen lomp geflame, bieden zelfs hun excuses aan wanneer fout gehandeld!:eek: Recordtijd bezig geweest met het lezen van een thread de afgelopen tijd :D

quote:
Originally posted by Chicane

123 x 456 x 789 + 28830302 = *draai rekenmachine om* HELEBOEL GEMEUK WEER!!! :D

Tering ik ben toch duidelijk brak; zat gewoon ondersteboven naar mn computerscherm te kijken voordat ik doorhad dat ik die hele rekensom moest maken :D

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by magrec

sta je nog steeds strak van gister?
Kzei nog zo niet meer dan 8 illies....:tongue2 :crazy:

lol, ik ben brak van dat newe drankje van the bar. dat is pas g000r. d8 eem probere, maark kep der paar slokjes van gehad, en neit te zuipen.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Little Theseus
Oooooo mensen wat heerlijk! Deze hele thread doorgespit en dan lezen dat het allemaal goed is. Dingen goed beargumenteerd, bijna totaal geen loze replies (ik schrijf replies zie je t Optimus! ;)) mensen zijn serieus gebleven en geen lomp geflame, bieden zelfs hun excuses aan wanneer fout gehandeld!:eek: Recordtijd bezig geweest met het lezen van een thread de afgelopen tijd :D [img]

Je hebt helemaal gelijk, discussie was soms hard tegen hard, maar iedereen behandelde elkaar met respect. Jongens en meisje aplaus voor jullie zelf :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement