return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
דיון על אילן !
View this Thread in Original format
Boaz
כמו שאתם יודעים,

אילן ידידנו עומד לפרוש מניהול הפורום..

אל תשאלו למה,

ככה אני רוצה! :whip:


בואאו לחתום על עצומה שתגרום לו לעזוב כמה שיותר מהר ;)
Vortex_SA
אני דווקא אוהב את אילן לא יודע מה איתך :)
Boaz
? מה.. לא תחתום

גם אני אוהב את אילן,

אבל, תיודע

מתחשק לי לנהל תפורום :eyes:

ואילן, כבר סוס זקן.. הגיע הזמן שיעביר תשרביט למישהו

מיומן יותר !
Vortex_SA
שמע מר

"Registered: Dec 2008"

אני חושב שאתה מבין לאן אני חותר פה :)
Boaz
אני שותף עוד מהעבר הרחוק,

מזמן, לפני 4 שנים בערך

פשוט עם ניק אחר.


הנקודה היא שאני ממש מתאים,

יש לי את כל הכישורים,

מה שלחברנו אילן,

! אין

אז בלי להעליב, הוא יכול להישאר בפורום ולהמשיך לכתוב כמה שבא לו

רק שבמקום שהוא ינהל,

.אני יעשה את זה
Glenn-Holmes
בועז

שתיית משקאות אלכוהוליים בתחילת השבוע זה לא בריא....

תשמור את זה לוויקנד

;)
Viber
אם חסר משהו בשביל שהפורום ייסגר זה ניהול של בועז חחח
:haha:
markfeldman
למה שאילן יעזוב בכלל ?
Boaz
:whip:

אני אוהב משקאות אלכוהלים :toocool:

ויש מצב חזק שהפורום יסגר אם אני ינהל אותו :toothless

אילן יכול להישאר :whip:
hypotenuse
huh? :conf:

Boaz
:conf:

אל תגיד לי שאתה מעדיף את אילן ?

:eek:
hypotenuse
זה אחד התר'דים ההזויים שראיתי...וראיתי לא מעט :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement