return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
דיון על אילן ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Boaz
תתחבר לעלה ירוק :D
MINTZ
שום פתק - אילן פה.

העם רוצה את אילן!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
כן אה? איזה אותיות יהיו כתובות על הפתק שלך?



בום
Glenn-Holmes
אז לפני כמה שבועות ידידנו בועז שביקר פה במצטבר אולי חודש רצוף העלה את הטופיק הזה...

איפה אתה בועז אני שואל

אין עונה...
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אז לפני כמה שבועות ידידנו בועז שביקר פה במצטבר אולי חודש רצוף העלה את הטופיק הזה...

איפה אתה בועז אני שואל

אין עונה...

בועז הופיע,
בועז פטפט,
בועז רצה לנהל את הפורום במקום אילן.

זה כל כך חצוף שאפילו פרי קורסטן כתב על זה טראק בשם
OUT OF THE BLUE
luckystrike
אילן מספר אחת

עוד בימים שהיינו בטירונות ביחד ויעקב בן לולו בא עם הנשק שלו מפורק בתוך התיק

אילן מה עם רפפורט ??
uzi
quote:
Originally posted by luckystrike
אילן מספר אחת

עוד בימים שהיינו בטירונות ביחד ויעקב בן לולו בא עם הנשק שלו מפורק בתוך התיק

אילן מה עם רפפורט ??

יעקב בן לולו?
האים יש לו קשר למפיק
LOLO :)
luckystrike
quote:
Originally posted by uzi
יעקב בן לולו?
האים יש לו קשר למפיק
LOLO :)


אילן ספר לו על הקשר
:)

זוכר ששמענו פוליטיקס אוף דאנסינג של פול ואן דייק באוהל ?

נראה לי זה אחד הדברים שהכניסו אותך לביזנס
לא ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
אילן ספר לו על הקשר
:)

זוכר ששמענו פוליטיקס אוף דאנסינג של פול ואן דייק באוהל ?

נראה לי זה אחד הדברים שהכניסו אותך לביזנס
לא ?


מממ זה זכרון טוב אבל הייתי די בעניינים כבר כמה שנים אל תשכח....
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממ זה זכרון טוב אבל הייתי די בעניינים כבר כמה שנים אל תשכח....


היית טירון נקניק איזה בעניינים ואיזה נעליים ?

:)

uzi
quote:
Originally posted by luckystrike
היית טירון נקניק איזה בעניינים ואיזה נעליים ?
:)

סליחה, אבל צה"ל עושה מכולם נקניקים!
הרי הוא מכתיב לך מה יהיה 3 שנים מהחיים שלך, איפה תיהיה, מה תעשה, כמה (בקושי) תרוויח ולמי תיתן דין וחשבון.
נוסף על כל הצרות צה"ל הוא הרשות המחוקקת, המבצעת והשופטת עבור כל חייליו, כך שאין לך ממש ברירה חוץ מלהיות נקניק!
luckystrike
quote:
Originally posted by uzi
סליחה, אבל צה"ל עושה מכולם נקניקים!
הרי הוא מכתיב לך מה יהיה 3 שנים מהחיים שלך, איפה תיהיה, מה תעשה, כמה (בקושי) תרוויח ולמי תיתן דין וחשבון.
נוסף על כל הצרות צה"ל הוא הרשות המחוקקת, המבצעת והשופטת עבור כל חייליו, כך שאין לך ממש ברירה חוץ מלהיות נקניק!


אשכרה...

אבל אילן היה נקניק וטירון גם בענייני המוזיקה האלקטרונית
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement