|
דיון על אילן ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MINTZ |
שום פתק - אילן פה.
העם רוצה את אילן! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
כן אה? איזה אותיות יהיו כתובות על הפתק שלך? |
בום |
|
|
| Glenn-Holmes |
אז לפני כמה שבועות ידידנו בועז שביקר פה במצטבר אולי חודש רצוף העלה את הטופיק הזה...
איפה אתה בועז אני שואל
אין עונה... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אז לפני כמה שבועות ידידנו בועז שביקר פה במצטבר אולי חודש רצוף העלה את הטופיק הזה...
איפה אתה בועז אני שואל
אין עונה... |
בועז הופיע,
בועז פטפט,
בועז רצה לנהל את הפורום במקום אילן.
זה כל כך חצוף שאפילו פרי קורסטן כתב על זה טראק בשם
OUT OF THE BLUE |
|
|
| luckystrike |
אילן מספר אחת
עוד בימים שהיינו בטירונות ביחד ויעקב בן לולו בא עם הנשק שלו מפורק בתוך התיק
אילן מה עם רפפורט ?? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן מספר אחת
עוד בימים שהיינו בטירונות ביחד ויעקב בן לולו בא עם הנשק שלו מפורק בתוך התיק
אילן מה עם רפפורט ?? |
יעקב בן לולו?
האים יש לו קשר למפיק
LOLO :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by uzi
יעקב בן לולו?
האים יש לו קשר למפיק
LOLO :) |
אילן ספר לו על הקשר
:)
זוכר ששמענו פוליטיקס אוף דאנסינג של פול ואן דייק באוהל ?
נראה לי זה אחד הדברים שהכניסו אותך לביזנס
לא ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן ספר לו על הקשר
:)
זוכר ששמענו פוליטיקס אוף דאנסינג של פול ואן דייק באוהל ?
נראה לי זה אחד הדברים שהכניסו אותך לביזנס
לא ? |
מממ זה זכרון טוב אבל הייתי די בעניינים כבר כמה שנים אל תשכח.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ זה זכרון טוב אבל הייתי די בעניינים כבר כמה שנים אל תשכח.... |
היית טירון נקניק איזה בעניינים ואיזה נעליים ?
:) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by luckystrike
היית טירון נקניק איזה בעניינים ואיזה נעליים ?
:) |
סליחה, אבל צה"ל עושה מכולם נקניקים!
הרי הוא מכתיב לך מה יהיה 3 שנים מהחיים שלך, איפה תיהיה, מה תעשה, כמה (בקושי) תרוויח ולמי תיתן דין וחשבון.
נוסף על כל הצרות צה"ל הוא הרשות המחוקקת, המבצעת והשופטת עבור כל חייליו, כך שאין לך ממש ברירה חוץ מלהיות נקניק! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by uzi
סליחה, אבל צה"ל עושה מכולם נקניקים!
הרי הוא מכתיב לך מה יהיה 3 שנים מהחיים שלך, איפה תיהיה, מה תעשה, כמה (בקושי) תרוויח ולמי תיתן דין וחשבון.
נוסף על כל הצרות צה"ל הוא הרשות המחוקקת, המבצעת והשופטת עבור כל חייליו, כך שאין לך ממש ברירה חוץ מלהיות נקניק! |
אשכרה...
אבל אילן היה נקניק וטירון גם בענייני המוזיקה האלקטרונית
:) |
|
|
|
|