return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
דיון על אילן ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
uzi
דרך אגב, אילן האים אתה מקבל הודעות פרטיות מהפורום?
שלחתי לך כמה פעמים ונראה שלא ענית.
אולי אתה צריך למחוק מה
INBOX ו OUTBOX
קצת הודעות....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
דרך אגב, אילן האים אתה מקבל הודעות פרטיות מהפורום?
שלחתי לך כמה פעמים ונראה שלא ענית.
אולי אתה צריך למחוק מה
INBOX ו OUTBOX
קצת הודעות....


מקבל גם מקבל...מאוד מוזר קבלתי הודעות שנשלחו אלי בימים האחרונים אז לא נראה לי שיש בעיה...
uzi
לבועז, אם אתה ממש רוצה לנהל את הפורום ה"תוסס" הזה אז אתה צריך לשכנע עם תוכניות והפתעות.
היו זמנים שאילן השקיע המון מאמצים שלא ממש הצליחו.
הרעיונות היו דווקא יפים אבל אנשים כבר התבגרו והיום הם עסוקים עד מאוד וחלק כבר עזבו.

דוגרי, אם אתה שואל אותי, בשביל לשמוע מוסיקה טובה לא צריך לקשקש בפורום.
יש מספיק תחנות רדיו באינטרנט שאפשר לשמוע בהם את כל מה שחדש וטוב.
לדעתי, האוכלוסיה הקטנה והנאמנה (פחות או יותר) שנשארה פה רוצה לפטפט על "מה נשמע", ו"מתי ארמין בא" ומדי פעם להמליץ על איזה טראק... זה הכל.
ואתה יודע מה? בשביל פורום שלא משתף מוסיקה פיראטית, זה יפה שהוא שורד בכלל.

תאמין לי שאילן לא ממש מפריע למישהו פה להתבטא ולהשתולל :D
אם אתה רוצה להתפרע, תרגיש חופשי :D
Boaz
מה אני לא משקיע :nervous:

מה אנשים מתבגרים :nervous:

צריך יוזמות :whip:

הקטע הוא שיש הרבה טרנדים צפים שלא ממש מושכים אנשים אליהם.

אילן בסדר :)
Elior
בועז?
אני לא מאמין לו
hypotenuse
טרנדים? :conf:
Boaz
:whip:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Elior
בועז?
אני לא מאמין לו


בועז - זה גדול עליו

:D
hypotenuse
quote:
Originally posted by Boaz
A CROWD FOLLOW THE PROUD !


בועז אני חייב הבהרה...

GAY?
Boaz
אני לא גיי :whip:

אבל אין לי בעייה שהם מתמהמהים :clown:


A crowd foolow the proud !

זה הסלוגן של בקול רם.

uzi
פייי, לא תארתי לעצמי שלהיות מנהל הפינה הישראלית של טראנס אדיקט הוא כזה תפקיד יוקרתי.
אילן, אתה מוציא ביוגרפיה או משהו?
כי אני מת לקרוא על זה...
Glenn-Holmes
יהיו בביוגרפיה שלי הרבה חשיפות מעניינות כמו מה עושים מנהלים לשעבר עם המנהל הנוכחי בערב החניכה שלו
:rolleyes: :eyes:

לאן נעלמו יוזרים שהמנהל לא אהב...
:eyespop: :haha:

הסיבה האמיתית שסאבי 10 לא יצא כל השנים האלה
:nervous:

וכמובן איך אפשר שלא - מי הוא בועז ומאיפה הקרצתי את הבן אדם הזה שהעיר את הפורום מתרדמת יותר ארוכה משל דובי הגריזלי
:thepirate :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement