|
דיון על אילן ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יהיו בביוגרפיה שלי הרבה חשיפות מעניינות כמו מה עושים מנהלים לשעבר עם המנהל הנוכחי בערב החניכה שלו
:rolleyes: :eyes:
לאן נעלמו יוזרים שהמנהל לא אהב...
:eyespop: :haha:
הסיבה האמיתית שסאבי 10 לא יצא כל השנים האלה
:nervous:
וכמובן איך אפשר שלא - מי הוא בועז ומאיפה הקרצתי את הבן אדם הזה שהעיר את הפורום מתרדמת יותר ארוכה משל דובי הגריזלי
:thepirate :whip: |
יפהההה, אתה מוציא את זה בכריכה קשה או ספירלה?
אני כבר רואה את הסרט בהפקה הוליוודית... :D
"הפורום אומנם דל ושחור, אבל טומן הוא סודות מן העבר". |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
יפהההה, אתה מוציא את זה בכריכה קשה או ספירלה?
אני כבר רואה את הסרט בהפקה הוליוודית... :D
"הפורום אומנם דל ושחור, אבל טומן הוא סודות מן העבר". |
בממלכה קסומה אי שם בירכתי עולם האינטרנט שוכן לו פורום קטן שמרכז בו יצורים קטנים הקופצים לביטים המנוגנים ב-140 בי פי אם |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בממלכה קסומה אי שם בירכתי עולם האינטרנט שוכן לו פורום קטן שמרכז בו יצורים קטנים הקופצים לביטים המנוגנים ב-140 בי פי אם |
בשלוש שנים האחרונות המספר יותר עומד על 134 :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בשלוש שנים האחרונות המספר יותר עומד על 134 :) |
אני אולד סקול
:p |
|
|
| hypotenuse |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
בשלוש שנים האחרונות המספר יותר עומד על 134 :) |
ALY & FILA לא אם אתה שומע
:D |
|
|
| MINTZ |
לגבי ה"דיון" זה - אני לא רואה שום קשר בין מי שמנהל את הפורום לבין עולם המוסיקה או הטראנס בפרט...:] מוסיקה תמשיך ליהיות בנכה...
לגבי אילן - אני לא רואה שום בעיה עם זה שהוא מנהל את הפורום...
מה גם שהוא חבר טוב - סוג של גדלנו ביחד :]
אני לא רואה שום בעיה בזה שהוא מנהל את הפורום...\ ימשיך לנהל את הפורום...
בקיצור תגידו - איך היה בארמין? אני טיפה מתבאס שלא יכלתי לבוא בסוף..:-| |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חחח הגיע ליצן חדש לשכונה?
מה הבעיה עם אילן?
אילן בחור טוב
אוהב את אילן
כפרע עליו
נשמה טהורה
עוזי קרעת אותי מצחוק לאורך כל הטרד' הזה קבל ח"ח |
|
|
| Boaz |
..מאחר ו
שמתי לב..
ש..
אתם אוהבים את אילן :nervous:
יש מצב חזק,
שנתן לו להמשיך ולנהל את הפורום. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
עוזי קרעת אותי מצחוק לאורך כל הטרד' הזה קבל ח"ח |
רות, קבלתי ח"ח, עבור. :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Boaz
..מאחר ו
שמתי לב..
ש..
אתם אוהבים את אילן :nervous:
יש מצב חזק,
שנתן לו להמשיך ולנהל את הפורום. |
בועז תתכונן
בבחירות הבאות אני מריץ רשימה לכנסת |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בועז תתכונן
בבחירות הבאות אני מריץ רשימה לכנסת |
כן אה? איזה אותיות יהיו כתובות על הפתק שלך? |
|
|
|
|