return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
דיון על אילן ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Boaz
:happy2:
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יהיו בביוגרפיה שלי הרבה חשיפות מעניינות כמו מה עושים מנהלים לשעבר עם המנהל הנוכחי בערב החניכה שלו
:rolleyes: :eyes:

לאן נעלמו יוזרים שהמנהל לא אהב...
:eyespop: :haha:

הסיבה האמיתית שסאבי 10 לא יצא כל השנים האלה
:nervous:

וכמובן איך אפשר שלא - מי הוא בועז ומאיפה הקרצתי את הבן אדם הזה שהעיר את הפורום מתרדמת יותר ארוכה משל דובי הגריזלי
:thepirate :whip:


יפהההה, אתה מוציא את זה בכריכה קשה או ספירלה?
אני כבר רואה את הסרט בהפקה הוליוודית... :D
"הפורום אומנם דל ושחור, אבל טומן הוא סודות מן העבר".
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
יפהההה, אתה מוציא את זה בכריכה קשה או ספירלה?
אני כבר רואה את הסרט בהפקה הוליוודית... :D
"הפורום אומנם דל ושחור, אבל טומן הוא סודות מן העבר".


בממלכה קסומה אי שם בירכתי עולם האינטרנט שוכן לו פורום קטן שמרכז בו יצורים קטנים הקופצים לביטים המנוגנים ב-140 בי פי אם
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בממלכה קסומה אי שם בירכתי עולם האינטרנט שוכן לו פורום קטן שמרכז בו יצורים קטנים הקופצים לביטים המנוגנים ב-140 בי פי אם


בשלוש שנים האחרונות המספר יותר עומד על 134 :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Vortex_SA
בשלוש שנים האחרונות המספר יותר עומד על 134 :)


אני אולד סקול

:p
hypotenuse
quote:
Originally posted by Vortex_SA
בשלוש שנים האחרונות המספר יותר עומד על 134 :)



ALY & FILA לא אם אתה שומע

:D
MINTZ
לגבי ה"דיון" זה - אני לא רואה שום קשר בין מי שמנהל את הפורום לבין עולם המוסיקה או הטראנס בפרט...:] מוסיקה תמשיך ליהיות בנכה...

לגבי אילן - אני לא רואה שום בעיה עם זה שהוא מנהל את הפורום...

מה גם שהוא חבר טוב - סוג של גדלנו ביחד :]

אני לא רואה שום בעיה בזה שהוא מנהל את הפורום...\ ימשיך לנהל את הפורום...

בקיצור תגידו - איך היה בארמין? אני טיפה מתבאס שלא יכלתי לבוא בסוף..:-|
Dj Alex (ISR)
חחח הגיע ליצן חדש לשכונה?

מה הבעיה עם אילן?
אילן בחור טוב
אוהב את אילן
כפרע עליו
נשמה טהורה

עוזי קרעת אותי מצחוק לאורך כל הטרד' הזה קבל ח"ח
Boaz
..מאחר ו

שמתי לב..

ש..

אתם אוהבים את אילן :nervous:

יש מצב חזק,

שנתן לו להמשיך ולנהל את הפורום.
uzi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
עוזי קרעת אותי מצחוק לאורך כל הטרד' הזה קבל ח"ח

רות, קבלתי ח"ח, עבור. :D

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Boaz
..מאחר ו

שמתי לב..

ש..

אתם אוהבים את אילן :nervous:

יש מצב חזק,

שנתן לו להמשיך ולנהל את הפורום.


בועז תתכונן
בבחירות הבאות אני מריץ רשימה לכנסת
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בועז תתכונן
בבחירות הבאות אני מריץ רשימה לכנסת

כן אה? איזה אותיות יהיו כתובות על הפתק שלך?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement