|
דיון על אילן !
|
View this Thread in Original format
| Boaz |
כמו שאתם יודעים,
אילן ידידנו עומד לפרוש מניהול הפורום..
אל תשאלו למה,
ככה אני רוצה! :whip:
בואאו לחתום על עצומה שתגרום לו לעזוב כמה שיותר מהר ;) |
|
|
| Vortex_SA |
| אני דווקא אוהב את אילן לא יודע מה איתך :) |
|
|
| Boaz |
? מה.. לא תחתום
גם אני אוהב את אילן,
אבל, תיודע
מתחשק לי לנהל תפורום :eyes:
ואילן, כבר סוס זקן.. הגיע הזמן שיעביר תשרביט למישהו
מיומן יותר ! |
|
|
| Vortex_SA |
שמע מר
"Registered: Dec 2008"
אני חושב שאתה מבין לאן אני חותר פה :) |
|
|
| Boaz |
אני שותף עוד מהעבר הרחוק,
מזמן, לפני 4 שנים בערך
פשוט עם ניק אחר.
הנקודה היא שאני ממש מתאים,
יש לי את כל הכישורים,
מה שלחברנו אילן,
! אין
אז בלי להעליב, הוא יכול להישאר בפורום ולהמשיך לכתוב כמה שבא לו
רק שבמקום שהוא ינהל,
.אני יעשה את זה |
|
|
| Glenn-Holmes |
בועז
שתיית משקאות אלכוהוליים בתחילת השבוע זה לא בריא....
תשמור את זה לוויקנד
;) |
|
|
| Viber |
אם חסר משהו בשביל שהפורום ייסגר זה ניהול של בועז חחח
:haha: |
|
|
| markfeldman |
| למה שאילן יעזוב בכלל ? |
|
|
| Boaz |
:whip:
אני אוהב משקאות אלכוהלים :toocool:
ויש מצב חזק שהפורום יסגר אם אני ינהל אותו :toothless
אילן יכול להישאר :whip: |
|
|
| Boaz |
:conf:
אל תגיד לי שאתה מעדיף את אילן ?
:eek: |
|
|
| hypotenuse |
| זה אחד התר'דים ההזויים שראיתי...וראיתי לא מעט :) |
|
|
|
|