|
לגבי השיר החדש של אייל ברקן (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
שכחו שבכלל ביקשתי
צודקים שטות מצדי
פשוט מאז ששמעתי על השיר החדש אני כבר מת שיהיה לי אותו!!!
:D :D |
שמע אחי זה לא משהו אישי נגדך אבל תחשוב שמישהו שאתה לא מכיר פתאום מבקש ממך שתשלח לו שירים.... למה שהוא יעשה אתזה??.
תתידד עם אנשים לפני שאתה מבקש מהם משהו....
ואודי אם הוא לא יצא אז איך אתה כבר שמעת את הווינל??? |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
טראק החדש עוד לא יצא ואני די בספק אם יש למישהו פה אותו.
הטראק די דומה לחומר הקודם שלו רק קצת יותר מינימליסטי הוא הוחתם בבלאק הול רקורדס לא בגלל שהוא טוב אלא בגלל שהם חייבים להחתים את אייל ברקן עכשיו והם גם חייבים להחתים את הדיסק הבא שהוא יוציא.
יש על התקליט גם מיקס של
DJ DAZZLE
ההולנדי שהוא הרבה יותר טוב לדעתי |
וואלה תאמינו יש לכם מזל שמורן פה אחרת הייתי סוגר ת'טרד הזה ומעיף אותו לקיבינימט...
ואודי.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Eyal_Barkan_And_A-Force-Revolution-Promo_Vinyl-2002-TGX
עלק לא נירא לי שלמישהו יש את זה
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אז מה אתם רוצים שהוא יבקש
שירים של יפה ירקוני?! |
:p :D :tongue2
הרגת אותי
חחחחחחחח |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
שמע אחי זה לא משהו אישי נגדך אבל תחשוב שמישהו שאתה לא מכיר פתאום מבקש ממך שתשלח לו שירים.... למה שהוא יעשה אתזה??.
תתידד עם אנשים לפני שאתה מבקש מהם משהו....
ואודי אם הוא לא יצא אז איך אתה כבר שמעת את הווינל??? |
כי הוא סופרמן!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
וואלה תאמינו יש לכם מזל שמורן פה אחרת הייתי סוגר ת'טרד הזה ומעיף אותו לקיבינימט...
ואודי.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
Eyal_Barkan_And_A-Force-Revolution-Promo_Vinyl-2002-TGX
עלק לא נירא לי שלמישהו יש את זה
:) |
כנראה אתה מיהרת מידי להעיר או לצחוק לפני שקראת בכלל מה כתבתי
אז אני מבהיר לך את זה :
נראה לי ...
עכשיו הבנת? |
|
|
| arik |
טרק טוב דוקא
מלודיה על רמה |
|
|
| Izzy |
ya i saw this on the tracklist of one of armin's latest sets off of in a state of trance. havent heard it yet, i dont have it but i do want it... i hope its good...
i dont really care if you like eyal or not, i just think its cool that more israeli tracks are representin' on the international scale
btw welcome aboard AnthemFreak |
|
|
| DjChook |
ראסמי
הייתה התחלה לא משהו
סורי
אני חן
או צ'וק
בן 17 מרמת גן |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
כנראה אתה מיהרת מידי להעיר או לצחוק לפני שקראת בכלל מה כתבתי
אז אני מבהיר לך את זה :
נראה לי ...
עכשיו הבנת? |
אמרתי את זה בצחוק
מה אתה נלחץ |
|
|
| Hell_Copter |
אודי אני באמת לא מבין מה הקטע פה?!??!!?
הטראק השתחרר כבר בסצנה של האמ פי 3 אז למה אתה משחק אותה כאילו אתה היחיד ששמעת את זה?!
וגם ארמין שם את הטראק בסט שלו ... את הבי סייד של הויינל... אז למה נראה לך שאתה היחיד ששמעת ?!
מאיפה הבטחון הזה שלך תסביר לי
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| eXeTik |
זה רק אני או שזה מזכיר את
hudson street
בטירוף?!
מדברים על
hudson street
אני זוכר שמעתי את זה פעם ראשונה, זה היה בסט של תומאס
לפני איזה שנה ומשהו
הפעם הראשונה ששמעתי את זה ואת
Passanger
אני זוכר איך התחרפנתי... אין על תומאס!
אבל לא נגלוש... :)
אני אשכרה שומע את זה וזה אשכרה נשמע עמו
Hudson street
במיקס או משהו, מה קרה לאיילוש' לא הולך אז מתחילים להעתיק?! |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
זה רק אני או שזה מזכיר את
hudson street
בטירוף?! |
כן זה כמו רמיקס להאדסון סטריט:eyes: |
|
|
|
|