return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
לגבי השיר החדש של אייל ברקן (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by AnthemFreak
שכחו שבכלל ביקשתי
צודקים שטות מצדי
פשוט מאז ששמעתי על השיר החדש אני כבר מת שיהיה לי אותו!!!

:D :D


שמע אחי זה לא משהו אישי נגדך אבל תחשוב שמישהו שאתה לא מכיר פתאום מבקש ממך שתשלח לו שירים.... למה שהוא יעשה אתזה??.

תתידד עם אנשים לפני שאתה מבקש מהם משהו....

ואודי אם הוא לא יצא אז איך אתה כבר שמעת את הווינל???
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
טראק החדש עוד לא יצא ואני די בספק אם יש למישהו פה אותו.

הטראק די דומה לחומר הקודם שלו רק קצת יותר מינימליסטי הוא הוחתם בבלאק הול רקורדס לא בגלל שהוא טוב אלא בגלל שהם חייבים להחתים את אייל ברקן עכשיו והם גם חייבים להחתים את הדיסק הבא שהוא יוציא.

יש על התקליט גם מיקס של
DJ DAZZLE
ההולנדי שהוא הרבה יותר טוב לדעתי


וואלה תאמינו יש לכם מזל שמורן פה אחרת הייתי סוגר ת'טרד הזה ומעיף אותו לקיבינימט...

ואודי.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Eyal_Barkan_And_A-Force-Revolution-Promo_Vinyl-2002-TGX

עלק לא נירא לי שלמישהו יש את זה
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio

אז מה אתם רוצים שהוא יבקש
שירים של יפה ירקוני?!





:p :D :tongue2

הרגת אותי
חחחחחחחח
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Moriano


שמע אחי זה לא משהו אישי נגדך אבל תחשוב שמישהו שאתה לא מכיר פתאום מבקש ממך שתשלח לו שירים.... למה שהוא יעשה אתזה??.

תתידד עם אנשים לפני שאתה מבקש מהם משהו....

ואודי אם הוא לא יצא אז איך אתה כבר שמעת את הווינל???


כי הוא סופרמן!



:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Vman
quote:
Originally posted by DJ-Energy


וואלה תאמינו יש לכם מזל שמורן פה אחרת הייתי סוגר ת'טרד הזה ומעיף אותו לקיבינימט...

ואודי.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Eyal_Barkan_And_A-Force-Revolution-Promo_Vinyl-2002-TGX

עלק לא נירא לי שלמישהו יש את זה
:)


כנראה אתה מיהרת מידי להעיר או לצחוק לפני שקראת בכלל מה כתבתי
אז אני מבהיר לך את זה :

נראה לי ...

עכשיו הבנת?
arik
טרק טוב דוקא
מלודיה על רמה
Izzy
ya i saw this on the tracklist of one of armin's latest sets off of in a state of trance. havent heard it yet, i dont have it but i do want it... i hope its good...
i dont really care if you like eyal or not, i just think its cool that more israeli tracks are representin' on the international scale

btw welcome aboard AnthemFreak
DjChook
ראסמי
הייתה התחלה לא משהו
סורי

אני חן
או צ'וק
בן 17 מרמת גן
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman


כנראה אתה מיהרת מידי להעיר או לצחוק לפני שקראת בכלל מה כתבתי
אז אני מבהיר לך את זה :

נראה לי ...

עכשיו הבנת?


אמרתי את זה בצחוק
מה אתה נלחץ
Hell_Copter
אודי אני באמת לא מבין מה הקטע פה?!??!!?
הטראק השתחרר כבר בסצנה של האמ פי 3 אז למה אתה משחק אותה כאילו אתה היחיד ששמעת את זה?!
וגם ארמין שם את הטראק בסט שלו ... את הבי סייד של הויינל... אז למה נראה לך שאתה היחיד ששמעת ?!
מאיפה הבטחון הזה שלך תסביר לי
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

eXeTik
זה רק אני או שזה מזכיר את
hudson street
בטירוף?!

מדברים על
hudson street
אני זוכר שמעתי את זה פעם ראשונה, זה היה בסט של תומאס
לפני איזה שנה ומשהו
הפעם הראשונה ששמעתי את זה ואת
Passanger
אני זוכר איך התחרפנתי... אין על תומאס!
אבל לא נגלוש... :)

אני אשכרה שומע את זה וזה אשכרה נשמע עמו
Hudson street
במיקס או משהו, מה קרה לאיילוש' לא הולך אז מתחילים להעתיק?!
Vman
quote:
Originally posted by eXeTik
זה רק אני או שזה מזכיר את
hudson street
בטירוף?!


כן זה כמו רמיקס להאדסון סטריט:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement