return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
לגבי השיר החדש של אייל ברקן (pg. 5)
View this Thread in Original format
Vman
99%
חשבתי שאני הפצתי בטעות שזה של
DAZZLE

גם זה לא הסגנון שלו
DjChook
quote:
Originally posted by Vman
99%
חשבתי שאני הפצתי בטעות שזה של
DAZZLE

גם זה לא הסגנון שלו


סבבה

תודה על התיקון
TranceGiant
quote:
Originally posted by Vman


זה לא נכון!
בעקרון יהל בא והחליט לשתף פעולה עם אייל והם ניגנו ביחד בסטודיו של אייל ויצרו את הטראק אבל הוחלט שהטראק יהיה של אייל ברקן.

יהל ראה שהטרק עלול להיות ללהיט והחליט לשלוח אותו ל
BLACK HOLE RECORDS
תחת שמו למרות שבחוזה על הטראק היה כתוב שהטראק הוא של אייל ברקן!

BLACK HOLE
המפגרים לא טרחו לבדוק אם לטראק יש חוזה או זכויות יוצרים אז הם פשוט שיחררו אותו על השם של יהל.

אייל תבע והושגה פשרה שמעכשיו כל טראק של אייל יוחתם בבלאק הול עם רמיקס בחינם עד שיצא לאייל דיסק שיוחתם גם הוא בבלאק הול.


wow thanks for the interesting story. I kinda lost respect for Yahel now...but oh well. Never trust anybody!
DJ-Energy
אם כך אז אני חייב לציין ש
Cor Fijnemen
תותח
MoSH_MaN
Cor Fijnemen Remix
זה ה
B SIDE?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
Cor Fijnemen Remix
זה ה
B SIDE?


לא... זה האיי סייד
הבי סייד הוא
Eyal Barken Extended Mix
MoSH_MaN
אז הרגיל יותר טוב
:D
Vman
A side = Eyal Barkan's Extended mix!!!!!!!!!!!!!!
B side = Cor Fijnemen Remix
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
A side = Eyal Barkan's Extended mix!!!!!!!!!!!!!!
B side = Cor Fijnemen Remix


חחחחחח
ידעתי שמשהו פה לא בסדר
אייל ברקן לא יכול להכין רימיקס כזה יפה
:)
Vman
איך חשבתם ש
Cor Fijnemen
השותף של טיאסטו יכול להכין משהוא תיפלצתי כמו ה
A SIDE???????
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3

DjChook
quote:
Originally posted by Vman
איך חשבתם ש
Cor Fijnemen
השותף של טיאסטו יכול להכין משהוא תיפלצתי כמו ה
A SIDE???????
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3


ראסמי
במיוחד אחרי שהוא עשה את
ITWT5
וגם את 6 אם אני לא טועה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
איך חשבתם ש
Cor Fijnemen
השותף של טיאסטו יכול להכין משהוא תיפלצתי כמו ה
A SIDE???????
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy: :tongue3 :tongue3


צודק...
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement