|
לגבי השיר החדש של אייל ברקן (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
סבבה!!!
אם מתחילים מחדש אז....
קוראים לי שירן טל
בן 15
ואל תיתן לשם להטעות אותך
עכשיו שהכרנו אתם יכולים לשלוח לי את השיר?????
סססססססססססתתתתתתתתתתתםםםםםםםםםםםם!!!!
:haha: :haha: :haha:
נעים להכיר |
|
|
| oDrori |
ברוך הבא שירן, אני עודד! ואל תדאג, אנשים שכחו שלוקח זמן לרכוש לעצמך תרבות וערכים של
Iraeli TranceAddict :haha: |
|
|
| DjChook |
דבר איתי באייסיקיו
992217
אולי תופתע :) |
|
|
| DJ-Energy |
וואלה בדיוק חשבתי על זה אתמול
זה קופיייייי הדסון סטרייט!!!!! |
|
|
| DjChook |
קופי או לא קופי
המיקס הרגיל ממש לא טוב
ה
DAZZLE
עוד מילא בסדר
אבל גם לא מתיימר לרמה גבוהה של טראק |
|
|
| AnthemFreak |
צ'וק
יש לי בעיות עם החיפוש באיי סי קיו
אאז לא הצלחתי למצוא אותך
אז אם בא לך
139040716 |
|
|
| DJ-Energy |
ה
B Side
יפה לפי דעתי |
|
|
| eXeTik |
כן... ה
B side
באמת הרבה יותר יפה |
|
|
| MoSH_MaN |
משום מה שמעתי השיר הזה מוכר לי רצח....
וגם אני חושב שה בי סייד יותר טוב |
|
|
| Dj Moriano |
ברוך הבא שירן אני איתן
אני באיי סי קיו
78839396 |
|
|
| oren_naor |
ממצב שירן
אני אורן
16 וחצי
מר"ג
אי סי קיו : 83975269 |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
משום מה שמעתי השיר הזה מוכר לי רצח....
|
| quote: | Originally posted by eXeTik
זה רק אני או שזה מזכיר את
hudson street
בטירוף?!
|
|
|
|
|
|