return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
לגבי השיר החדש של אייל ברקן (pg. 3)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
סבבה!!!
אם מתחילים מחדש אז....
קוראים לי שירן טל
בן 15
ואל תיתן לשם להטעות אותך

עכשיו שהכרנו אתם יכולים לשלוח לי את השיר?????
סססססססססססתתתתתתתתתתתםםםםםםםםםםםם!!!!
:haha: :haha: :haha:
נעים להכיר
oDrori
ברוך הבא שירן, אני עודד! ואל תדאג, אנשים שכחו שלוקח זמן לרכוש לעצמך תרבות וערכים של
Iraeli TranceAddict :haha:
DjChook
דבר איתי באייסיקיו
992217

אולי תופתע :)
DJ-Energy
וואלה בדיוק חשבתי על זה אתמול
זה קופיייייי הדסון סטרייט!!!!!
DjChook
קופי או לא קופי
המיקס הרגיל ממש לא טוב

ה
DAZZLE
עוד מילא בסדר
אבל גם לא מתיימר לרמה גבוהה של טראק
AnthemFreak
צ'וק
יש לי בעיות עם החיפוש באיי סי קיו
אאז לא הצלחתי למצוא אותך
אז אם בא לך
139040716
DJ-Energy
ה
B Side
יפה לפי דעתי
eXeTik
כן... ה
B side
באמת הרבה יותר יפה
MoSH_MaN
משום מה שמעתי השיר הזה מוכר לי רצח....

וגם אני חושב שה בי סייד יותר טוב
Dj Moriano
ברוך הבא שירן אני איתן
אני באיי סי קיו
78839396

oren_naor
ממצב שירן
אני אורן
16 וחצי
מר"ג

אי סי קיו : 83975269
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
משום מה שמעתי השיר הזה מוכר לי רצח....


quote:
Originally posted by eXeTik
זה רק אני או שזה מזכיר את
hudson street
בטירוף?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement