|
לגבי השיר החדש של אייל ברקן (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
הבי סייד באמת יותר יפה...
ומשום מה אני לא מתפלא שארמין בחר לשים את הבי סייד בסט שלו ולא את האיי סייד |
|
|
| AnthemFreak |
למי שאין את הטראק עדיין, אפשר להוריד אותו באודיו גלקסי:
http://www.audiogalaxy.com/list/song.php?&g=145888402
זה הבי סייד
אין לי כוח לרשום את האיי סייד
אם אתם רוצים פשוט תחפשו
a1 - force
זה למי שאין לו את הפייל שרינג הזה כמוני
ואת האמת אני מאוכזב לאלה
ציפיתי לאיזה
voyage
כזה
משהו פצצה
ועוד משהו
עשו טובה תוסיפו אותי לאיי סי קיו למה החיפוש עושה לי בעיות ואני לא יכול להוסיף אף אחד!!!!!!
139040716 |
|
|
| nesher |
השיר לדעתי סתם דפוק
אבל אין מה להתאכזב
זה בסך הכל אייל ברקן
הוא לא השתנה
הוא סתם פלוצר
ודרך אגב מי שציפה למשהו בסגנון
voyage
אני רוצה להזכיר לכם שלאייל ברקן לא היה שום חלק בטראק הזה
חוץ מהעובדה שהוא תקע אותו בדיסק שלו
תעלול פרסומי של יהל |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by nesher
voyage
אני רוצה להזכיר לכם שלאייל ברקן לא היה שום חלק בטראק הזה
חוץ מהעובדה שהוא תקע אותו בדיסק שלו
תעלול פרסומי של יהל |
זה לא נכון!
בעקרון יהל בא והחליט לשתף פעולה עם אייל והם ניגנו ביחד בסטודיו של אייל ויצרו את הטראק אבל הוחלט שהטראק יהיה של אייל ברקן.
יהל ראה שהטרק עלול להיות ללהיט והחליט לשלוח אותו ל
BLACK HOLE RECORDS
תחת שמו למרות שבחוזה על הטראק היה כתוב שהטראק הוא של אייל ברקן!
BLACK HOLE
המפגרים לא טרחו לבדוק אם לטראק יש חוזה או זכויות יוצרים אז הם פשוט שיחררו אותו על השם של יהל.
אייל תבע והושגה פשרה שמעכשיו כל טראק של אייל יוחתם בבלאק הול עם רמיקס בחינם עד שיצא לאייל דיסק שיוחתם גם הוא בבלאק הול. |
|
|
| Vman |
אבל אני מסכים שהטראק גרוע בטרוף
יש לי דברים שעשיתי בפרוטי לופס שנשמעים הרבה הרבה יותר טוב |
|
|
| eXeTik |
זה לא נשמע הגיוני שחברה גדולה כמו
black hole
לא תבדוק זכויות יוצרים
ונגיד אפילו שזה נכון, אז ברקן מפגר תחת... הוא יכל לתבוע אותם על מיליונים, במיוחד אם היה לו חוזה עם יהל
אבל בכל מקרה- ה
b side
ממש ממכר, אני חולה עליו |
|
|
| MoSH_MaN |
ואללה רונן יא גאון!@
זה אשכרה הדסון סטריט! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Vman
זה לא נכון! בעקרון יהל בא והחליט לשתף פעולה עם אייל והם ניגנו ביחד בסטודיו של אייל ויצרו את הטראק אבל הוחלט שהטראק יהיה של אייל ברקן
יהל ראה שהטרק עלול להיות ללהיט והחליט לשלוח אותו ל
BLACK HOLE RECORDS
! תחת שמו למרות שבחוזה על הטראק היה כתוב שהטראק הוא של אייל ברקן
BLACK HOLE
המפגרים לא טרחו לבדוק אם לטראק יש חוזה או זכויות יוצרים אז הם פשוט שיחררו אותו על השם של יהל. אייל תבע והושגה פשרה שמעכשיו כל טראק של אייל יוחתם בבלאק הול עם רמיקס בחינם עד שיצא לאייל דיסק שיוחתם גם הוא בבלאק הול. |
הנה הדוגמא הכי טובה ל"מה זה מסחור" ע"י המורים הכי טובים: אייל ויהל |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
זה לא נכון!
בעקרון יהל בא והחליט לשתף פעולה עם אייל והם ניגנו ביחד בסטודיו של אייל ויצרו את הטראק אבל הוחלט שהטראק יהיה של אייל ברקן.
יהל ראה שהטרק עלול להיות ללהיט והחליט לשלוח אותו ל
BLACK HOLE RECORDS
תחת שמו למרות שבחוזה על הטראק היה כתוב שהטראק הוא של אייל ברקן!
BLACK HOLE
המפגרים לא טרחו לבדוק אם לטראק יש חוזה או זכויות יוצרים אז הם פשוט שיחררו אותו על השם של יהל.
אייל תבע והושגה פשרה שמעכשיו כל טראק של אייל יוחתם בבלאק הול עם רמיקס בחינם עד שיצא לאייל דיסק שיוחתם גם הוא בבלאק הול. |
ברוך השם משהו הסביר לי סוף סוף של מי הטראק...
ועכשיו אני גם מבין למה הטראק החדש של אייל יצא על בלאק הול... כי שראיתי את ה"איכות" שלו הייתי דיי מותפע שבלאק הול ישחררו טראק כזה ועוד של אייל ברקן...
אבל עדיין...
WTF?!?!
זה מראה כמה ישראלים מנייקים... |
|
|
| DjChook |
10x 4 the explenation Vman :)
סוף סוף האמת יצאה |
|
|
| Vman |
OOOOOps
טעיתי טעות מרה הרמיקס הוא של
DJ Cor Fijneman
ולא של
DJ DAZZLE
לא יודע למה חשבתי שכן כנראה היתי שיכור או משהו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Vman
OOOOOps
טעיתי טעות מרה הרמיקס הוא של
DJ Cor Fijneman
ולא של
DJ DAZZLE
לא יודע למה חשבתי שכן כנראה היתי שיכור או משהו |
בטוח אחי ?
אני חושב שהיה רשום ב
N.F.O
שזה של
DAZZLE |
|
|
|
|