return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
לגבי השיר החדש של אייל ברקן (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
הבי סייד באמת יותר יפה...
ומשום מה אני לא מתפלא שארמין בחר לשים את הבי סייד בסט שלו ולא את האיי סייד
AnthemFreak
למי שאין את הטראק עדיין, אפשר להוריד אותו באודיו גלקסי:
http://www.audiogalaxy.com/list/song.php?&g=145888402
זה הבי סייד
אין לי כוח לרשום את האיי סייד
אם אתם רוצים פשוט תחפשו
a1 - force
זה למי שאין לו את הפייל שרינג הזה כמוני

ואת האמת אני מאוכזב לאלה
ציפיתי לאיזה
voyage
כזה
משהו פצצה
ועוד משהו
עשו טובה תוסיפו אותי לאיי סי קיו למה החיפוש עושה לי בעיות ואני לא יכול להוסיף אף אחד!!!!!!
139040716
nesher
השיר לדעתי סתם דפוק
אבל אין מה להתאכזב
זה בסך הכל אייל ברקן
הוא לא השתנה
הוא סתם פלוצר
ודרך אגב מי שציפה למשהו בסגנון
voyage
אני רוצה להזכיר לכם שלאייל ברקן לא היה שום חלק בטראק הזה
חוץ מהעובדה שהוא תקע אותו בדיסק שלו
תעלול פרסומי של יהל
Vman
quote:
Originally posted by nesher
voyage
אני רוצה להזכיר לכם שלאייל ברקן לא היה שום חלק בטראק הזה
חוץ מהעובדה שהוא תקע אותו בדיסק שלו
תעלול פרסומי של יהל


זה לא נכון!
בעקרון יהל בא והחליט לשתף פעולה עם אייל והם ניגנו ביחד בסטודיו של אייל ויצרו את הטראק אבל הוחלט שהטראק יהיה של אייל ברקן.

יהל ראה שהטרק עלול להיות ללהיט והחליט לשלוח אותו ל
BLACK HOLE RECORDS
תחת שמו למרות שבחוזה על הטראק היה כתוב שהטראק הוא של אייל ברקן!

BLACK HOLE
המפגרים לא טרחו לבדוק אם לטראק יש חוזה או זכויות יוצרים אז הם פשוט שיחררו אותו על השם של יהל.

אייל תבע והושגה פשרה שמעכשיו כל טראק של אייל יוחתם בבלאק הול עם רמיקס בחינם עד שיצא לאייל דיסק שיוחתם גם הוא בבלאק הול.
Vman
אבל אני מסכים שהטראק גרוע בטרוף
יש לי דברים שעשיתי בפרוטי לופס שנשמעים הרבה הרבה יותר טוב
eXeTik
זה לא נשמע הגיוני שחברה גדולה כמו
black hole
לא תבדוק זכויות יוצרים

ונגיד אפילו שזה נכון, אז ברקן מפגר תחת... הוא יכל לתבוע אותם על מיליונים, במיוחד אם היה לו חוזה עם יהל

אבל בכל מקרה- ה
b side
ממש ממכר, אני חולה עליו
MoSH_MaN
ואללה רונן יא גאון!@

זה אשכרה הדסון סטריט!
Ariels
quote:
Originally posted by Vman
זה לא נכון! בעקרון יהל בא והחליט לשתף פעולה עם אייל והם ניגנו ביחד בסטודיו של אייל ויצרו את הטראק אבל הוחלט שהטראק יהיה של אייל ברקן
יהל ראה שהטרק עלול להיות ללהיט והחליט לשלוח אותו ל
BLACK HOLE RECORDS
! תחת שמו למרות שבחוזה על הטראק היה כתוב שהטראק הוא של אייל ברקן

BLACK HOLE
המפגרים לא טרחו לבדוק אם לטראק יש חוזה או זכויות יוצרים אז הם פשוט שיחררו אותו על השם של יהל. אייל תבע והושגה פשרה שמעכשיו כל טראק של אייל יוחתם בבלאק הול עם רמיקס בחינם עד שיצא לאייל דיסק שיוחתם גם הוא בבלאק הול.


הנה הדוגמא הכי טובה ל"מה זה מסחור" ע"י המורים הכי טובים: אייל ויהל
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman


זה לא נכון!
בעקרון יהל בא והחליט לשתף פעולה עם אייל והם ניגנו ביחד בסטודיו של אייל ויצרו את הטראק אבל הוחלט שהטראק יהיה של אייל ברקן.

יהל ראה שהטרק עלול להיות ללהיט והחליט לשלוח אותו ל
BLACK HOLE RECORDS
תחת שמו למרות שבחוזה על הטראק היה כתוב שהטראק הוא של אייל ברקן!

BLACK HOLE
המפגרים לא טרחו לבדוק אם לטראק יש חוזה או זכויות יוצרים אז הם פשוט שיחררו אותו על השם של יהל.

אייל תבע והושגה פשרה שמעכשיו כל טראק של אייל יוחתם בבלאק הול עם רמיקס בחינם עד שיצא לאייל דיסק שיוחתם גם הוא בבלאק הול.


ברוך השם משהו הסביר לי סוף סוף של מי הטראק...

ועכשיו אני גם מבין למה הטראק החדש של אייל יצא על בלאק הול... כי שראיתי את ה"איכות" שלו הייתי דיי מותפע שבלאק הול ישחררו טראק כזה ועוד של אייל ברקן...

אבל עדיין...
WTF?!?!
זה מראה כמה ישראלים מנייקים...
DjChook
10x 4 the explenation Vman :)

סוף סוף האמת יצאה

Vman
OOOOOps
טעיתי טעות מרה הרמיקס הוא של
DJ Cor Fijneman
ולא של
DJ DAZZLE
לא יודע למה חשבתי שכן כנראה היתי שיכור או משהו
DjChook
quote:
Originally posted by Vman
OOOOOps
טעיתי טעות מרה הרמיקס הוא של
DJ Cor Fijneman
ולא של
DJ DAZZLE
לא יודע למה חשבתי שכן כנראה היתי שיכור או משהו


בטוח אחי ?
אני חושב שהיה רשום ב
N.F.O
שזה של
DAZZLE
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement