|
נורם
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
איזה סידרה גדולה, עוד מישהו חולה על זה?
אני פשוט נקרע מצחוק בכל פרק...
בכלל, הלוח שידורים החדש של ערוץ 3 קטלני
העונה החדשה של
"של מי השורה הזאת בכלל"
ואז נורם
ק-ט-ל-נ-י! |
|
|
| Hell_Copter |
סדרה פשוט קורעת מצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה כזה ענק איך שהוא לא שם זין על אף אחד!!!!
דווקא היום לא יצא לי לראות...
רונן... ראית את הפרק עם אבא של נורם ... ואז עם סבא שלו??
אני כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק |
|
|
| DjChook |
| באמת סידרה גדולה ! |
|
|
| Gil Shwarts |
אני אוהב יותר את של מי השורה הזאת
תמיד כשמשעמם לנו בבסיס אני ועוד כמה חבר'ה משחקים את זה :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רונן... ראית את הפרק עם אבא של נורם ... ואז עם סבא שלו??
אני כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק |
אשכרה, נשבע לך כל פרק יותר טוב מהשני
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני אוהב יותר את של מי השורה הזאת
תמיד כשמשעמם לנו בבסיס אני ועוד כמה חבר'ה משחקים את זה :) |
הכי קטעים לשחק את זה
ניסינו פעם לעשות
Ho'down
עם כמה חברים... אבל זה אחוש קשה
איך הם ממציאים הכל בכמה שניות שיש להם לחשוב זה פשוט מדהים |
|
|
| DjChook |
חחחח המדריך שלנו השנה בצופים
כל פעולה כמעט נגמרה בזה ששיחקנו של מי השורה הזאתי
המשחק הכי נפוץ זה
"חפצים"
וגם הקטע שצריך לדחוף סתם שורות בלי קשר
קיצור
דרו קארי ענק
ווין בריידי, בונא הבן אדם כשרוני ממש בתחום השירה
יעני איזה דמיון
ראיתם את הפרק עם המדריכת כושר הכוסית שהוא שר לה שיר ?!?!
בכל מקרה, סורי שאנחנו פה קופצים מסדרה לסדרה
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הכי קטעים לשחק את זה
ניסינו פעם לעשות
Ho'down
עם כמה חברים... אבל זה אחוש קשה
איך הם ממציאים הכל בכמה שניות שיש להם לחשוב זה פשוט מדהים |
אנחנו כל הזמן משחקים הו דאון... לפחות פעם שיחקנו
מישהו פה ראה את הפרק בשל מי השורה שקולין היה אורח במסיבה והוא לא ידע מי זה בן ומי זה בת אז הוא נגע לבת בשדיים ותפס לווין את הביצים כל שניה?? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מישהו פה ראה את הפרק בשל מי השורה שקולין היה אורח במסיבה והוא לא ידע מי זה בן ומי זה בת אז הוא נגע לבת בשדיים ותפס לווין את הביצים כל שניה?? |
אני ראיתי זה היה אדיר...
והוא לא תפס לווין את הביצים את תפס לריאן סטיילס את הביצים אני חושב שזה היה בפרק שהם חילקו מלא שטרות של מאה דולר
ונורם אחלה סידרה.... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אנחנו כל הזמן משחקים הו דאון... לפחות פעם שיחקנו
מישהו פה ראה את הפרק בשל מי השורה שקולין היה אורח במסיבה והוא לא ידע מי זה בן ומי זה בת אז הוא נגע לבת בשדיים ותפס לווין את הביצים כל שניה?? |
כן, איזה פרק אדיר... נשפכתי! |
|
|
| MoSH_MaN |
אשכרה אחלה סידרה אני מת עליה ועל השחקן שלה
הוא כזה אדיר
הוא הופיע גם בחיה רעה חחח איזה קטעים איתו
רק חבל שכבר אין לי טלויזיה בחדר (מחשב) ככה שלא יוצא לי לראות אותה!
\
זה ב-11 וחצי? |
|
|
| warpedd_ |
בקשר לנורם
אתם מפספסים את הדבר הכי גדול בסדרה הזאת [יותר נכון שתי הדברים..
Nikki Cox :D :D :D :D
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
| WINNER DOG RULEZZZ |
|
|
|
|