return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
נורם
View this Thread in Original format
eXeTik
איזה סידרה גדולה, עוד מישהו חולה על זה?
אני פשוט נקרע מצחוק בכל פרק...

בכלל, הלוח שידורים החדש של ערוץ 3 קטלני
העונה החדשה של
"של מי השורה הזאת בכלל"
ואז נורם

ק-ט-ל-נ-י!
Hell_Copter
סדרה פשוט קורעת מצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה כזה ענק איך שהוא לא שם זין על אף אחד!!!!
דווקא היום לא יצא לי לראות...

רונן... ראית את הפרק עם אבא של נורם ... ואז עם סבא שלו??
אני כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק
DjChook
באמת סידרה גדולה !
Gil Shwarts
אני אוהב יותר את של מי השורה הזאת
תמיד כשמשעמם לנו בבסיס אני ועוד כמה חבר'ה משחקים את זה :)
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רונן... ראית את הפרק עם אבא של נורם ... ואז עם סבא שלו??
אני כמעט השתנתי במכנסיים מרוב צחוק


אשכרה, נשבע לך כל פרק יותר טוב מהשני

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני אוהב יותר את של מי השורה הזאת
תמיד כשמשעמם לנו בבסיס אני ועוד כמה חבר'ה משחקים את זה :)


הכי קטעים לשחק את זה
ניסינו פעם לעשות
Ho'down
עם כמה חברים... אבל זה אחוש קשה
איך הם ממציאים הכל בכמה שניות שיש להם לחשוב זה פשוט מדהים
DjChook
חחחח המדריך שלנו השנה בצופים

כל פעולה כמעט נגמרה בזה ששיחקנו של מי השורה הזאתי

המשחק הכי נפוץ זה
"חפצים"

וגם הקטע שצריך לדחוף סתם שורות בלי קשר

קיצור

דרו קארי ענק

ווין בריידי, בונא הבן אדם כשרוני ממש בתחום השירה
יעני איזה דמיון

ראיתם את הפרק עם המדריכת כושר הכוסית שהוא שר לה שיר ?!?!

בכל מקרה, סורי שאנחנו פה קופצים מסדרה לסדרה

:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
הכי קטעים לשחק את זה
ניסינו פעם לעשות
Ho'down
עם כמה חברים... אבל זה אחוש קשה
איך הם ממציאים הכל בכמה שניות שיש להם לחשוב זה פשוט מדהים


אנחנו כל הזמן משחקים הו דאון... לפחות פעם שיחקנו

מישהו פה ראה את הפרק בשל מי השורה שקולין היה אורח במסיבה והוא לא ידע מי זה בן ומי זה בת אז הוא נגע לבת בשדיים ותפס לווין את הביצים כל שניה??
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter

מישהו פה ראה את הפרק בשל מי השורה שקולין היה אורח במסיבה והוא לא ידע מי זה בן ומי זה בת אז הוא נגע לבת בשדיים ותפס לווין את הביצים כל שניה??


אני ראיתי זה היה אדיר...

והוא לא תפס לווין את הביצים את תפס לריאן סטיילס את הביצים אני חושב שזה היה בפרק שהם חילקו מלא שטרות של מאה דולר

ונורם אחלה סידרה....
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אנחנו כל הזמן משחקים הו דאון... לפחות פעם שיחקנו

מישהו פה ראה את הפרק בשל מי השורה שקולין היה אורח במסיבה והוא לא ידע מי זה בן ומי זה בת אז הוא נגע לבת בשדיים ותפס לווין את הביצים כל שניה??


כן, איזה פרק אדיר... נשפכתי!
MoSH_MaN
אשכרה אחלה סידרה אני מת עליה ועל השחקן שלה

הוא כזה אדיר

הוא הופיע גם בחיה רעה חחח איזה קטעים איתו

רק חבל שכבר אין לי טלויזיה בחדר (מחשב) ככה שלא יוצא לי לראות אותה!
\

זה ב-11 וחצי?

warpedd_
בקשר לנורם
אתם מפספסים את הדבר הכי גדול בסדרה הזאת [יותר נכון שתי הדברים..

Nikki Cox :D :D :D :D
:whip: :whip: :whip:
DjChook
WINNER DOG RULEZZZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement