return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Tiësto trakteert
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
1999, voor de één is het de dag van gisteren, voor de ander eeuwen geleden. Het was het jaar dat Tiësto bekend werd bij het grote publiek. 2009, heel wat feesten verder. Er zijn nog steeds een heleboel mensen waarvoor een feest niet compleet is zonder Tiësto. Er zelfs mensen die bereid zijn de halve wereldbol over te vliegen om hem te kunnen zien. Fans.....

In 2009 komt er een mooie gelegenheid voor een bedankje. Een bedankje van de fans aan Tiësto en een bedankje van Tiësto aan de fans.

Tiësto wil de waardering die hij heeft voor zijn (Nederlandse) fans samen vieren op 19 april ergens in Amsterdam. En er een onvergetelijke avond van maken...

Wie van de TA vriendjes gaan erbij zijn?
AirPole
Echte vrienden mogen gratis naar binnen toch?
eieregooie
Klopt, feest is gratis en op uitnodiging. Daarnaast zijn er her en der kaarten te bemachtigen middels prijsvragen/verlotingen, waaronder 200 stuks via ClubLife/538.

Capaciteit is 1500 man, dus het lijkt me aannemelijk dat er hier meer mensen zijn die een uitnodiging hebben ontvangen :)
Chicane
Lijkt me geweldig om er bij te zijn :D wie weet gooit hij binnenkort zijn koptelefoon in de wilgen en wordt 'ie keurslager of iets.. :eek:
Loraine
Klik
Elpie
Thanx voor de link.
Snel even die kaarten winnen :D
dj_spare
Uitnodiging ontvangen ennnn verzilverd :) Zeer zeker van de partij dus!
Passiva
Ik ga ook even een kijkje nemen!
Chicane
Uitnodiging gekregen en kaartjes zijn onderweg, he-le-maal geweldig dit :D Thanks, you know who you are :p
Little Theseus
Tiesto in Marcanti was ooit een doorn in het oog voor het vaste Kremlin publiek, worden die nog bedankt?

eieregooie
Ja, ze doen nu Tiësto gelijk maar bij de heropening, dan hoeftie daarna niet meer terug te komen :toothless
Donna
Ik wil ook!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement