return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
מורן - Luckystrike מי אתה?
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
ובכן פעם היה כאן טופיק הכרות מאוד מרגש ארוך ונוסטלגי...
נפלאות התקופה שהשתנתה מביאות אלינו רעיון חדש של עמיתכם (אני) והוא טופיק אחת לכמה ימים על אחד מהחברים שכותב כאן באופן פעיל ובו אותו חבר יספר מעט על עצמו, מה הוא עשה בשנים האחרונות באופן כללי ואיפה הרומן שלו עם המוזיקה עמד בשנים האחרונות והיכן הוא עומד היום..

מורן נבחר להיות הראשון מתוך מתן כבוד לותיקים :p
Vortex_SA
זה הולך להיות טוב, הלכתי להביא פופקורן...
luckystrike
פשששש אילן איזה יוזמה

חיכיתי לראות איזה מהלך ייחודי...
:)
ובכלל איזה כבוד... לא יודע מאיפה להתחיל כל כך !

קיצר - אני מורן (למי שלא הבין) , בן 25 , שוכר דירה לבד באזור השרון כרגע. עובד בחברת אינטרנט שפתחתי עם שותף (אתר מכה, פורטל עבודות בחו"ל) ובעוד שני אתרים אחרים שפתחנו (איזיויזה ואתר
ESTETICA.CO.IL שמתעסק באסתטיקה)

הרומן עם המוזיקה האלקטרונית התחיל בשנת 96 בערך שקניתי את הדיסק
DREAMLAND
הראשון שיצא אז וכמובן עם השיר שגרם להתאהבות
CHILDREN
של
ROBERT MILES
אחרי ששמעתי אותו פחות או יותר נפל האסימון שמוזיקה אלקטרונית היא המועדפת ומאז ועד הגיוס (6 שנים פחות או יותר) שמעתי כמעט כל טראק בכל רמיקס שיצא והייתי באמת מכור והיו לי מאות ג'יגה על המחשב עם סטים, הקלטות נדירות וכו' וכו'. אח"כ (שנת 2001) הצטרפתי לקהילה פה ובאותה שנה אם אני זוכר נכון פניתי לסוואמפר הבעלים של האתר הזה, כדי שיפתח פורום ישראל כמו שיש לשאר המדינות. הפורום אז יחסית התפתח והצליח וגם עשינו כמה מפגשים של החברים וכאלה (אז היינו הרבה אנשים פה) והיה על הכיפאק

ב2002 התגייסתי (אגב את אילן הכרתי בצבא, עשינו טירונות ביחד וישר התחברנו, שנינו היינו בעניין האלקטרוני שומעים שם באוהל את פול ואן דייק) ועם הגיוס וחוסר הזמן לצערי גם נהייתי לאט לאט קצת פחות מעודכן בסצנה אבל עדיין לגמרי בעניין. עד היום קונה הרבה דיסקים ומוריד מהאינטרנט פה ושם ודואג להתעדכן כמה שאפשר. שהתשתחררתי מהצבא עברתי לגור שנה אחת באנגליה ועבדתי בחו"ל וב2005 נתתי קפיצה לאמסטרדם והייתי בטראנס אנרג'י - פחות או יותר הגשמתי חלום
אגב מאז, יצא לי להיות לא מעט בהופעות (גם באנגליה וגם באמסטרדם) ואני יכול להגיד שיצא לי לראות כמעט כל דיג'יי שאני אוהב בארץ או בחו"ל

לפני כמעט שנתיים אחרי שנה שלא התעדכנתי בה יותר מדי, הייתי בסנסשיין והתאכזבתי שהכל נהיה שם פרוגרסיב והאוס מגעיל ולפני פחות מחודש הייתי בטראנס אנרג'י שוב פעם בפעם השנייה ואני מקווה שאחזור לשם שנה הבאה.
אין על המסיבה הזאת - תענוג...

חוץ מזה, היו כמה הרפתקאות אחרות עם השנים, יצא לי איכשהו להיות בכלא באנגליה, אח"כ בארץ איכשהו נמצאתי מתאים לתרום ותרמתי מח עצם ועוד כל מיני נקודות ציון והרפתקאות משעממות כאלה ואחרות

עד היום ממשיך לשמוע אלקטרוני והרבה, וממש רוצה גם ללמוד אולי בעתיד ליצור ולקחת את זה שלב נוסף קדימה... רק צריך זמן פנוי והכל יהיה טוב.

יוצרים מועדפים יש לי הרבה - כל מה שקשור באלקטרוני אני אוהב מאוד אבל כמובן שטראנס בעדיפות ראשונה.

זהו נראה לי :)

מקווה שלא יצא ארוך מדי, ניסיתי לתמצת :)

במעמד מרגש זה - מי הבא בתור ?
oDrori
הרבה ריספקט למורן :)
מהאנשים הטובים שהכרתי כאן !
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
הרבה ריספקט למורן :)
מהאנשים הטובים שהכרתי כאן !


הדדי מיי פרינד !!!

:)

איפה ימי אס"א הטובים איפה ???
HerHub
דרורי! גם אתה חזרת?!?!?
זמנים טובים...(אמיר אם אתה לא מזהה)

מורן זה היה אחלה
לא ארוך מדי לא קצר מדי
רק מעניין אותי, או יותר נכון משאלת לב - הלוואי עלי מספיק כסף בשביל לטוס ולראות את כל מי שאני רק רוצה לראות...
בינתיים אני רק מקווה לגרד מספיק כסף לטראנס אנרג'י שנה הבאה :)
LA©
quote:
Originally posted by oDrori
הרבה ריספקט למורן :)
מהאנשים הטובים שהכרתי כאן !


מסכימה עם כל מילה...
:)

נשמה טובה ובן אדם ממש מיוחד!
מתגעגעת אליך נוש
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
מסכימה עם כל מילה...
:)

נשמה טובה ובן אדם ממש מיוחד!
מתגעגעת אליך נוש


פששש בננה , מה זה ? למרות כל השנאה הטעונה (אני צוחק...) הבאת לי בפוסט כזה ?

אני ממש מסמיק, בסוף עוד תסכימי להתחתן איתי
:)

אמן !
luckystrike
quote:
Originally posted by HerHub
דרורי! גם אתה חזרת?!?!?
זמנים טובים...(אמיר אם אתה לא מזהה)

מורן זה היה אחלה
לא ארוך מדי לא קצר מדי
רק מעניין אותי, או יותר נכון משאלת לב - הלוואי עלי מספיק כסף בשביל לטוס ולראות את כל מי שאני רק רוצה לראות...
בינתיים אני רק מקווה לגרד מספיק כסף לטראנס אנרג'י שנה הבאה :)


אחי - איזה כיף היה לראות אותך באמסטרדם, בניגוד לחברים היבשים שלי לראות שם ישראלים שהגיעו במיוחד לאנרג'י זה תמיד מעולה

עשיתם רושם של אחלה חברה וחבל שלא יצא לנו לשבת לג'וינט באיזה קופישופ טוב


בקשר לכסף - למה אתה לא עושה מה שחבר שלך שגר שם בארה"ב עושה עם העבודה בחו"ל וכאלה ? אני יודע שזה נשמע מכור אבל ברצינות אני שואל ?
HerHub
שמע, לא רוצה לאכזב אבל אני לא הטיפוס לג'ויינט
מה שכן את רוב הכסף (חוץ מההוסטל והאירוע) בזבזנו על בירה והיינו שתויים רוב הזמן...גם בשעות שפה בארץ הן לא ממש שעות להשתכר בהן...

עכשיו אני שואל - למה החברים שלך נגררו אחרייך אם לא בשביל הפסטיבל???
תחליף חברים
:P

לכלב, הא סליחה לחבר שלי - יש אזרחות, אז הוא מרוויח את מה שאני מרוויח בדולרים...אותי מרפי לא אוהב, אז אני מנסה לעשות את הקופה הקטנה שלי מכאן מהארץ
יש המלצות בתור בעל האתר "מכה"?

HerHub
וכמובן, תמיד משמח לראות עוד ישראלים ששומעים אלקטורנית איכותית ולא עופרה \ סקאזי, בטח כשפוגשים אותם באמסטרדם בדרך לטראנס אנרג'י :)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by HerHub
וכמובן, תמיד משמח לראות עוד ישראלים ששומעים אלקטורנית איכותית ולא עופרה \ סקאזי, בטח כשפוגשים אותם באמסטרדם בדרך לטראנס אנרג'י :)


אתה תשמח לגלות שיש עוד אנשים שמקבלים "עור ברווז" מטראנס אירופאי.
לשמחתנו כמה מהם נמצאים פה :)

מורן אהבתי מאוד לקרוא את מה שכתבת...
תמציתי וכיף לקרוא. עכשיו...מתי נפגשים? :eek:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement