return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
מי את La@ - אנני לוי !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
אל תאמין לה - תאכל'ס פנטזיה :) :) :)

ממש מבעס לצאת עם בנות שלא סובלות את המוזיקה הזאת וגם מסתכלות עליך כאילו אתה איזה מוזר שאתה אוהב אותה... קטע מעצבן


ובננוש - במאי את מגיעה, נעשה מפגש ונקווה שעד אז נחזיר עוד כמה זקנים מהעבר ועם עוד כמה חדשים יכול להיות סבבה דווקא


Can't ing wait!!!
ברור שיהיה סבבה לעשות מפגש

מה עם רועי? שנתחיל לעבוד עליו??

בנים שאוהבים טראנס זה פחות "מוזר" מבנות שאוהבת טראנס, לא חושבים?... באופן איש קבלתי מלא מבטים מוזרים מבנים כשהם שמעו שאני אוהבת טראנס...

אבל כולם יכולים לקפוץ לי חחח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
אל תאמין לה - תאכל'ס פנטזיה :) :) :)

ממש מבעס לצאת עם בנות שלא סובלות את המוזיקה הזאת וגם מסתכלות עליך כאילו אתה איזה מוזר שאתה אוהב אותה... קטע מעצבן


ובננוש - במאי את מגיעה, נעשה מפגש ונקווה שעד אז נחזיר עוד כמה זקנים מהעבר ועם עוד כמה חדשים יכול להיות סבבה דווקא


מבאס מבאס אבל כשמגיע האחת אתה מוכן אפילו שהיא תהיה מעריצה של להקות פולקה ומנויה למגזין הכלייזמרים.
HerHub
quote:
Originally posted by luckystrike
אל תאמין לה - תאכל'ס פנטזיה :) :) :)
ממש מבעס לצאת עם בנות שלא סובלות את המוזיקה הזאת וגם מסתכלות עליך כאילו אתה איזה מוזר שאתה אוהב אותה... קטע מעצבן


חבל על הזמן...והכי גרוע זה כשניסיתי להשמיע לאחרונה את
Solarstoe
או
Oceanlab
=דברים סולידים, היא בא ביציאה "את זה אתה שומע? זה משמעמם מדי...
אבל אם הייתי משמיע לה משהו קצת יותר קצבי אז זה תמיד היה "עזוב עזוב זה סתם טראנס מעאפן
:-\

quote:

תודה רבה.. ממש לא פנטזיה אני מבטיחה!

יש לך חברות במקרה? :)


quote:

מבאס מבאס אבל כשמגיע האחת אתה מוכן אפילו שהיא תהיה מעריצה של להקות פולקה ומנויה למגזין הכלייזמרים

כשתגיע האחת אני אחזור אלייך, עד אז אני מוכן להתפשר על מישהי שלא תתן לי מבט רצח כל פעם שאני קצת מעלה את הווליום ומבקש לשמוע משהו שלא ניגנו אותו בכלי נגינה
Vortex_SA
quote:
Originally posted by HerHub
חבל על הזמן...והכי גרוע זה כשניסיתי להשמיע לאחרונה את
Solarstoe
או
Oceanlab
=דברים סולידים, היא בא ביציאה "את זה אתה שומע? זה משמעמם מדי...
אבל אם הייתי משמיע לה משהו קצת יותר קצבי אז זה תמיד היה "עזוב עזוב זה סתם טראנס מעאפן
:-\


יש לך חברות במקרה? :)



כשתגיע האחת אני אחזור אלייך, עד אז אני מוכן להתפשר על מישהי שלא תתן לי מבט רצח כל פעם שאני קצת מעלה את הווליום ומבקש לשמוע משהו שלא ניגנו אותו בכלי נגינה


תלך לפי מה שהיא אוהבת... אם היא אוהבת פאנק וכאלה לך על דאבסטפ וטק טראנס... מטאל? לך על כיוון יותר פופי, מוזיקה ישראלית? זרוק אותה לקיביני...

ועכשיו ברצינות... הרבה בחורות שפגשתי לא מכירות יותר מדי מוזיקה, זה לא מעניין את כולם אז יכול להיות שהיא תצליח להתחבר לאיזשהו סגנון אלקטרוני אם רק יתנו לה לשמוע..
TTman
quote:
Originally posted by LA©
מה עם רועי? שנתחיל לעבוד עליו??



רועי כרגע עסוק בארגון מסיבות אז אני לא יודע אם יהיה לו זמן
:)
LA©
quote:
Originally posted by TTman
רועי כרגע עסוק בארגון מסיבות אז אני לא יודע אם יהיה לו זמן
:)


כן... אני יודעת.... עד לא מזמן הייתי כל שבוע מקבלת כמה הודעות ממנו על מסיבות... עד שנשברתי ואמרתי לו שאני בכלל לא גרה בארץ
:)
גם לי אין זמן.... לאף אחד אין זמן.... אבל מוצאים את הזמן.


וחברות.......... מממ רוב החברות שלי יקשיבו לטראנס ויצאו למסיבות, אבל שם זה מסתיים.
הן יעדיפו בטח או מוזיקה ישראלית או מיינסטים-חרא רגיל..

כאן בטורונטו אני מכירה בנות שאוהבות אלקטרוני אבל יותר האוס וטק' מאשר טראנס...

תכלס, ברוב המקרים כשאני במסיבת טראנס - אני מוקפת בנים חחחח.. נדירות הן הפעמים שיצאתי למסיבת טראנס עם בנות..
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
כן... אני יודעת.... עד לא מזמן הייתי כל שבוע מקבלת כמה הודעות ממנו על מסיבות... עד שנשברתי ואמרתי לו שאני בכלל לא גרה בארץ
:)
גם לי אין זמן.... לאף אחד אין זמן.... אבל מוצאים את הזמן.


וחברות.......... מממ רוב החברות שלי יקשיבו לטראנס ויצאו למסיבות, אבל שם זה מסתיים.
הן יעדיפו בטח או מוזיקה ישראלית או מיינסטים-חרא רגיל..

כאן בטורונטו אני מכירה בנות שאוהבות אלקטרוני אבל יותר האוס וטק' מאשר טראנס...

תכלס, ברוב המקרים כשאני במסיבת טראנס - אני מוקפת בנים חחחח.. נדירות הן הפעמים שיצאתי למסיבת טראנס עם בנות..


זה עוד קטע זבל - שמסיבות טראנס בארץ הם כמעט כבר כמו מסיבות גייז עם כמות של 80 אחוז לפחות בנים..

ואנני, תפעילי את הקסם שלך על רועי - תעדכני אותנו איך הלך
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike
זה עוד קטע זבל - שמסיבות טראנס בארץ הם כמעט כבר כמו מסיבות גייז עם כמות של 80 אחוז לפחות בנים..

ואנני, תפעילי את הקסם שלך על רועי - תעדכני אותנו איך הלך


מתי יש מסיבות טראנס? ואל תגיד לי כשארמין בא... :)

ואם אתם יודעים על מסיבות טראנס (ואני לא מדבר על הברקודה שזה בכלל פאב...) אנא שתפו אל תעשו לי הונאת דברים!
LA©
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מתי יש מסיבות טראנס? ואל תגיד לי כשארמין בא... :)

ואם אתם יודעים על מסיבות טראנס (ואני לא מדבר על הברקודה שזה בכלל פאב...) אנא שתפו אל תעשו לי הונאת דברים!


כנ"ל!!
אני ממש מנותקת מסצנת הטראנס בארץ... אני מאוד אשמח ללכת למסיבות כשאני כשאני חזרה בבית.
כמובן, במידה ויש בכלל מסיבות

ונוש -אני מקווה שיצא לנו לדבר הסופש.. לגביי רועי, אני אנסה את מזלי, אבל לא מבטיחה הבטחות חחח...
Glenn-Holmes
אולי נארגן מסיבה...;)

LA©
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אולי נארגן מסיבה...;)



יאללה!!

חחח
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
יאללה!!

חחח
:)


אני מוכן להיות הספונסר בתור "מכה" עבודות בחו"ל
:)


אילן - מה שאתה צריך מבחינת תקציב - אני איתך

רק שיהיה משהו חזק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement