|
מי את La@ - אנני לוי !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מוכן להיות הספונסר בתור "מכה" עבודות בחו"ל
:)
אילן - מה שאתה צריך מבחינת תקציב - אני איתך
רק שיהיה משהו חזק |
וואו זה ממש יכול להיות שווה
;) |
|
|
| Vortex_SA |
| אני איתכם, רק שבקטע של התקציב אני קצת לוקה בחסר... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני איתכם, רק שבקטע של התקציב אני קצת לוקה בחסר... |
אני בקטע של האירגון והזמן הפנוי לוקה בחסר
אז זה משתלב טוב אולי
:) |
|
|
| m0sh |
איך זה שאני לא מכיר את הבחורה היחידה בפורום?
אבל גל , אותך אני מכיר זכור לי די טוב
רק שאני לא בטוח אם ראיתי אותך
אוי איזה סטלן אני
גם החתימה שלי ... מעניין ממתי זה כל האמנים הללו |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני בקטע של האירגון והזמן הפנוי לוקה בחסר
אז זה משתלב טוב אולי
:) |
יאללה אחי בוא נדבר סיריוס |
|
|
| LA© |
יאללה דברו סיריוס... אבל פליז תדאגו שאני בארץ
חחחח.. אני יודעת שזה הרבה לבקש, אבל ממש לא הייתי רוצה לפספס משהו כזה!!
נוש, אני סומכת עליך בקטע הזה
:)
ומוש,האמת היא שהרבה פה לא מכירים אותי.... אבל אולי עוד יצא לנו להכיר.. אחריי הקאמבק הזה של הפורום חחח |
|
|
| m0sh |
מבחינה מוזיקלית אני לא קרוב לפורום הזה כבר אבל אני לא אתנגד לאיזה מסיבה טובה באיביזה
בארץ , אחרי טייסטו באומן אני לא חוזר לשום מסיבה גדולה |
|
|
| luckystrike |
מסכים עם מוש
הלוואי והיה פה חצי מהאירגון של האנרג'י במסיבות
אתם לא מבינים מה הולך שם - רגע אחד 30 אלף איש בחוץ
דקה אחרי זה כולם בפנים
אין תורים - הכל מתוקתק כמו שעון, מריצים עניינים, סדר מופתי, כולם מחייכים ונהנים והמון אנרגיות חיוביות.
בארץ אתה צריך מזל להיכנס, אח"כ אתה נהיה פיתה עיראקית שמוחצים אותך למוות כי הכניסו חמשת אלפים איש במקום שאמור להספיק לחמש מאות. הסאונד ברמה של ווקמן באמבטיה מתחת למיים, אתה נושם עשן שעדיף כבר לאכול את הסיגריות כי זה פחות יזיק, השרשרים של הערסים בפנים שלך וסה"כ באת להנות ולשמוע מוזיקה
בעסה.
ושגיא - לגבי הסיריוס, התחלתי להתכתב עם אילן
יש לך עבר בהפקות כאלה ?
אפילו מינוריות? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מסכים עם מוש
הלוואי והיה פה חצי מהאירגון של האנרג'י במסיבות
אתם לא מבינים מה הולך שם - רגע אחד 30 אלף איש בחוץ
דקה אחרי זה כולם בפנים
אין תורים - הכל מתוקתק כמו שעון, מריצים עניינים, סדר מופתי, כולם מחייכים ונהנים והמון אנרגיות חיוביות.
בארץ אתה צריך מזל להיכנס, אח"כ אתה נהיה פיתה עיראקית שמוחצים אותך למוות כי הכניסו חמשת אלפים איש במקום שאמור להספיק לחמש מאות. הסאונד ברמה של ווקמן באמבטיה מתחת למיים, אתה נושם עשן שעדיף כבר לאכול את הסיגריות כי זה פחות יזיק, השרשרים של הערסים בפנים שלך וסה"כ באת להנות ולשמוע מוזיקה
בעסה.
ושגיא - לגבי הסיריוס, התחלתי להתכתב עם אילן
יש לך עבר בהפקות כאלה ?
אפילו מינוריות? |
שלילי בזנט... תיקלטתי במסיבות זה הכל... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
שלילי בזנט... תיקלטתי במסיבות זה הכל... |
אילן - תחבור לרועי בנושא האירגון נראה לי
:)
מה אתה אומר ? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן - תחבור לרועי בנושא האירגון נראה לי
:)
מה אתה אומר ? |
שמע אני מציע לכם לחבור לאלי וגיל (בלאק דרגון ובלו דרגון) יש להם קצת עבר בדברים כאלה... ואם אתה עדיין צריך עזרה אני יותר מאשמח למרות חוסר נסיוני... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by m0sh
איך זה שאני לא מכיר את הבחורה היחידה בפורום?
|
סליחה!??!
מוש!??!
אתה רוצה מכות?!:O
ככה שוכחים אותי!!
אין לכם בושה...
ואם כבר על מסיבות פורום וכאלה דיברתם..
הייתה אחת כזאת לפני כמה זמן...
ובקיץ מתכננים עוד אחת..אתם סתם לא מעודכנים
מן הסתם שהמסיבות האלה לא ברמות של טראנס אנרג'י, אבל עדיין מסיבות עם אחלה מוזיקה ואחלה אנשים
קיצר...תתפלאו אבל יש בקהילת הטרנאס לפחות עוד 3 בנות (חוץ ממני) שאני מכירה טוב שמכירות את התחום הזה יותר טוב מהרבה גברים
אאא ואם כבר דיברתם על בנות מוזיקה ועניינים
אני בשבוע האחרון החלטתי שאני מתחתנת רק עם מישהו שמאוהב במוזיקה הזאת לא פחות ממני אם לא יותר
:) |
|
|
|
|