|
מי את La@ - אנני לוי !!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
שמע אני מציע לכם לחבור לאלי וגיל (בלאק דרגון ובלו דרגון) יש להם קצת עבר בדברים כאלה... ואם אתה עדיין צריך עזרה אני יותר מאשמח למרות חוסר נסיוני... |
אם אתם שואלים אותי אז כמעט פעם בשבוע יש מסיבות כאלה בתל אביב וגיל הוא חלק מהאירועים האלה.. אז הוא יתן לכם את כל התשובות וההמלצות מה, מו ואיפה
שיהיה אחלה יום |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
וואי ענק.. כל הכבוד...
איזה חבר סינג'רת חחחח? איזה נוש אתה
:) |
את חגי
נפגשת איתו נראה לי פעם אולי
לא ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
מורן - היה אחלה |
תודה אחי :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by TTman
אם אתם שואלים אותי אז כמעט פעם בשבוע יש מסיבות כאלה בתל אביב וגיל הוא חלק מהאירועים האלה.. אז הוא יתן לכם את כל התשובות וההמלצות מה, מו ואיפה
שיהיה אחלה יום |
איפה היתה מסיבת טראנס? לא מסיבות האוס ופרוגרסיב וטכנו... טראנס... ואם יש למה שלא תעדכן? |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
את חגי
נפגשת איתו נראה לי פעם אולי
לא ? |
יאפ פגשתי את חגי
:)
כל הכבוד!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
יאפ פגשתי את חגי
:)
כל הכבוד!! |
באמת ?
מתי ראית אותו ?
אני זוכר שנפגשתם אבל לא סגור מתי
הוא לא היה איתנו באינפקטד |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
באמת ?
מתי ראית אותו ?
אני זוכר שנפגשתם אבל לא סגור מתי
הוא לא היה איתנו באינפקטד |
זה היה סתם באיזשהו ערב שיצאנו... נראה לי בתל אביב...
ולא, הוא לא היה באינפקטד..
:) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
זה היה סתם באיזשהו ערב שיצאנו... נראה לי בתל אביב...
ולא, הוא לא היה באינפקטד..
:) |
נראה לי ביום הולדת של איתי |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
איפה היתה מסיבת טראנס? לא מסיבות האוס ופרוגרסיב וטכנו... טראנס... ואם יש למה שלא תעדכן? |
נעדכן להבא
:) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by TTman
נעדכן להבא
:) |
יאללה מחכה בקוצר אל תתבייש |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נראה לי ביום הולדת של איתי |
יש מצב... לא זוכרת
מתה כבר לראות את כל החבר'ה ולצאת איתכם!! |
|
|
|
|