return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
מי את La@ - אנני לוי !!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
סליחה!??!
מוש!??!
אתה רוצה מכות?!:O
ככה שוכחים אותי!!
אין לכם בושה...

ואם כבר על מסיבות פורום וכאלה דיברתם..
הייתה אחת כזאת לפני כמה זמן...
ובקיץ מתכננים עוד אחת..אתם סתם לא מעודכנים
מן הסתם שהמסיבות האלה לא ברמות של טראנס אנרג'י, אבל עדיין מסיבות עם אחלה מוזיקה ואחלה אנשים

קיצר...תתפלאו אבל יש בקהילת הטרנאס לפחות עוד 3 בנות (חוץ ממני) שאני מכירה טוב שמכירות את התחום הזה יותר טוב מהרבה גברים

אאא ואם כבר דיברתם על בנות מוזיקה ועניינים
אני בשבוע האחרון החלטתי שאני מתחתנת רק עם מישהו שמאוהב במוזיקה הזאת לא פחות ממני אם לא יותר
:)


בלון - יא סטלה, איזה מסיבת פורום ?
הפורום הזה?

קשה לי להאמין

רק עכשיו בכוח מוציאים את כל העכברים מהקיר ומחזירים עטרה ליושנה

וההחלטה עם החתונה - וואלה, גם אני מחליט נראה לי משהו בסגנון

אהבתי
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
סליחה!??!
מוש!??!
אתה רוצה מכות?!:O
ככה שוכחים אותי!!
אין לכם בושה...

ואם כבר על מסיבות פורום וכאלה דיברתם..
הייתה אחת כזאת לפני כמה זמן...
ובקיץ מתכננים עוד אחת..אתם סתם לא מעודכנים
מן הסתם שהמסיבות האלה לא ברמות של טראנס אנרג'י, אבל עדיין מסיבות עם אחלה מוזיקה ואחלה אנשים

קיצר...תתפלאו אבל יש בקהילת הטרנאס לפחות עוד 3 בנות (חוץ ממני) שאני מכירה טוב שמכירות את התחום הזה יותר טוב מהרבה גברים

אאא ואם כבר דיברתם על בנות מוזיקה ועניינים
אני בשבוע האחרון החלטתי שאני מתחתנת רק עם מישהו שמאוהב במוזיקה הזאת לא פחות ממני אם לא יותר
:)


בלון - יא סטלה, איזה מסיבת פורום ?
הפורום הזה?

קשה לי להאמין

רק עכשיו בכוח מוציאים את כל העכברים מהקיר ומחזירים עטרה ליושנה

וההחלטה עם החתונה - וואלה, גם אני מחליט נראה לי משהו בסגנון

אהבתי
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike

וההחלטה עם החתונה - וואלה, גם אני מחליט נראה לי משהו בסגנון

אהבתי


בהצלחה נוש!!
:)

אני אמרתי את זה כבר שנים, בכלליות בנים שאני איתם, ובמיוחד זה שאני אתחתן איתו.... פה אנשים צוחקים עליי על זה
:(
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
בלון - יא סטלה, איזה מסיבת פורום ?
הפורום הזה?


החיים שלך סטלה:)
לא של הפורום הזה
בפורום הזה כבר שנים לא הייתי...
m0sh
quote:
Originally posted by Tarantula
סליחה!??!
מוש!??!
אתה רוצה מכות?!:O
ככה שוכחים אותי!!
אין לכם בושה...

ואם כבר על מסיבות פורום וכאלה דיברתם..
הייתה אחת כזאת לפני כמה זמן...
ובקיץ מתכננים עוד אחת..אתם סתם לא מעודכנים
מן הסתם שהמסיבות האלה לא ברמות של טראנס אנרג'י, אבל עדיין מסיבות עם אחלה מוזיקה ואחלה אנשים

קיצר...תתפלאו אבל יש בקהילת הטרנאס לפחות עוד 3 בנות (חוץ ממני) שאני מכירה טוב שמכירות את התחום הזה יותר טוב מהרבה גברים

אאא ואם כבר דיברתם על בנות מוזיקה ועניינים
אני בשבוע האחרון החלטתי שאני מתחתנת רק עם מישהו שמאוהב במוזיקה הזאת לא פחות ממני אם לא יותר
:)



את צודקת , אני מצטער!
אפילו יש לי אותך בפייסבוק וככה אני מזניח אותך! :(


את לא באמת בחורה את כבר מעבר

אני מקווה שאת עדיין מעריצה :)
יש לי כמה שירים חדשים להשמיע לך אגב
LA©
quote:
Originally posted by Tarantula
קיצר...תתפלאו אבל יש בקהילת הטרנאס לפחות עוד 3 בנות (חוץ ממני) שאני מכירה טוב שמכירות את התחום הזה יותר טוב מהרבה גברים




Consider yourself luckyyyyy
תמיד רציתי חברות בנות שבתחום כמוני שנוכל לצאת לחפור במסיבות יחד.. או אפילו רק לדבר על טראנס עם בחורה לשם שינוי ולא עם בחור..
חלק מהחברות שלי יצאו איתי למסיבות טראנס, אבל זה לא אותו הדבר.
איזה כייף לך!!

ובכלל, כייף שחזרת לפורום... עוד בחורה כבר מעלה את הרמה פה!!חחח... צל"ש למורן
m0sh
אז רגע כל המסיבות כמו TFN
זה לא טראנס?

יש בחורות בשפע...
luckystrike
quote:
Originally posted by LA©
Consider yourself luckyyyyy
תמיד רציתי חברות בנות שבתחום כמוני שנוכל לצאת לחפור במסיבות יחד.. או אפילו רק לדבר על טראנס עם בחורה לשם שינוי ולא עם בחור..
חלק מהחברות שלי יצאו איתי למסיבות טראנס, אבל זה לא אותו הדבר.
איזה כייף לך!!

ובכלל, כייף שחזרת לפורום... עוד בחורה כבר מעלה את הרמה פה!!חחח... צל"ש למורן


סוף סוף מישהו מעריך את העבודה הקשה :)

היום לא היה לי זמן לכתוב כלום בעסה...

מחר אתפנה יותר :)
DjChook
מורן - אני לא מאמין שפרסמתם במשחק הגרוע הזה

סתם אחי, כל הכבוד
זה אומר שאתם עושים לא מעט כסף :)

ישר כח!
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מורן - אני לא מאמין שפרסמתם במשחק הגרוע הזה

סתם אחי, כל הכבוד
זה אומר שאתם עושים לא מעט כסף :)

ישר כח!


לא כזה יקר

לקחנו את זה בדקה התשעים - הם נתקעו עם כמה משבצות ריקות והיה סביר

אבל כבוד - ערוץ 2 פריים טיים
:):):)

יאללה אני חייב שינה - מחר אני יספר על מאורעות העניין הזה

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
מורן - אני לא מאמין שפרסמתם במשחק הגרוע הזה

סתם אחי, כל הכבוד
זה אומר שאתם עושים לא מעט כסף :)

ישר כח!


אגב מה אתה אומר על הפירסומת ?

תבין שהרמנו את זה בכמה שעות

לקחנו קריין (חבר שלי) השכרנו אולפן, עבדנו עם מעצב שפיטרנו ולקחנו היום בבוקר אחר

רק היום בצהריים הכל נסגר ושלחו ל"רשת"... דקה 90

יחסית היה בולט ביחס לפרסומות האחרות לא ?
LA©
quote:
Originally posted by luckystrike
אגב מה אתה אומר על הפירסומת ?

תבין שהרמנו את זה בכמה שעות

לקחנו קריין (חבר שלי) השכרנו אולפן, עבדנו עם מעצב שפיטרנו ולקחנו היום בבוקר אחר

רק היום בצהריים הכל נסגר ושלחו ל"רשת"... דקה 90

יחסית היה בולט ביחס לפרסומות האחרות לא ?



וואי ענק.. כל הכבוד...
איזה חבר סינג'רת חחחח? איזה נוש אתה
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement