|
חברי הפורום - גרסת 2009
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by LA©
מי הבא בתור?
:) |
אילן זה יהיה צפוי מדי
נבנה את המתח
אני אומר שגיא
וורטקס
אנני - את צריכה לפתוח לו
:) |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אילן זה יהיה צפוי מדי
נבנה את המתח
אני אומר שגיא
וורטקס
אנני - את צריכה לפתוח לו
:) |
Done and done! :) |
|
|
| Vortex_SA |
| יודעים משהו אני אחליט מי הבא בתור ואני לא אגלה לכם, זה יהיה מתח! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
יודעים משהו אני אחליט מי הבא בתור ואני לא אגלה לכם, זה יהיה מתח! |
תחזיר מישהו מהמתים !
זה יהיה נחמד :) |
|
|
| luckystrike |
אילן תוסיף את חן ושגיא לט'רד הזה
ואגב, הבטחת שאם יהיה פעילות תחזיר את הט'רדים הוותיקים
לפחות את זה של חוקי הפורום
יש לו ערך סנטימנטלי בשבילי
אני פונה אל הלב שלך ! |
|
|
| m0sh |
זהו אין תמונות?
איך אני אמור לזהות אותכם? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
זהו אין תמונות?
איך אני אמור לזהות אותכם? |
רעיון טוב של ידידנו משכבר הימים מוש... |
|
|
| Hell_Copter |
| אני מנסה לחשוב על מה להגיד... אבל אין לי כבר יותר מדי :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מנסה לחשוב על מה להגיד... אבל אין לי כבר יותר מדי :) |
רועי אתה הבא בתור
חן - על פי המסורת אתה צריך לפתוח לו ט'רד |
|
|
|
|