return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
View this Thread in Original format
bstyler
ידיעה בלעדית:
http://www.tranceil.co.il/news/122

גם
Deep Dish
צפויים להגיע...


עריכה - המיקום שונה לגני התערוכה:
פרטים בידיעה הבאה
http://www.tranceil.co.il/news/150
Revive_iL
דיפ דיש בארץ???

זה צריך להיות מעניין

רק שלא יעשו להם בעיות בנתב"ג :)
bstyler
quote:
Originally posted by Revive_iL
דיפ דיש בארץ???

זה צריך להיות מעניין

רק שלא יעשו להם בעיות בנתב"ג :)


בהחלט מעניין
מקווה שזה באמת יצא לפועל.
.A.Y.
וואלה נשמע טוב
יותר בגלל דיפ דיש אבל גם ארמין נחמד:D
Revive_iL
קשה לי להאמין שהצמד יגיע...אני מניח שזה יהיה רק דאבפייר (או אולי שארם)
אם כבר להביא מישהו מהם אז דאבפייר יותר יתאים לקהל בארץ
GYPSYGY
דאבפייר מופיע בגלובל גאדרינג באותו תאריך
אני בכלל מאוד סקפטי לגבי דיפ דיש
mitre
אם זה מתממש אני כ"כ שם...
HerHub
Armin?!!?!?
ניצנים?!?!?
אני שם...אם זה באמת יקרה
Glenn-Holmes
כבר הגיע הזמן לשמועה הדו שנתית על דיפ דיש?

צעירי הפורום ישמחו לדעת שפעם בחצי שנה שמם נזרק אל האוויר ורקר התמימים עדיין מאמינים שיש אמת בבשורה.

לגבי ארמין - בנוהל - בין 5-8 חודשים הפרש בין ביקור לביקור מאז 2004 - מסורת לא שוברים :D
.A.Y.
אני גאה לומר שאני לא צעיר כאן
אבל או שלא הייתי קורא פה מספיק או שהזיכרון שלי נחלש :D

Rising
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כבר הגיע הזמן לשמועה הדו שנתית על דיפ דיש?

צעירי הפורום ישמחו לדעת שפעם בחצי שנה שמם נזרק אל האוויר ורקר התמימים עדיין מאמינים שיש אמת בבשורה.


תאכלס, אם עוד הפעם מדובר בשמועה בלבד אני שולח לשם פצצה שתרים את כל ההפקה הזאת באויר..
luckystrike
ניצנים וארמין - נשמע טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement