|
Hoe heten jullie in het echt?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Dat vroeg ik me opeens af
Mijn naam is iig Jeroen.:toothless |
|
|
| TranceFool |
| ja daaaaaaaaggg:toothless |
|
|
| DJ Bazz |
| bas minkes behind the wheels of steel here!:P:) |
|
|
| Jappio |
| Gerdinand :rolleyes: |
|
|
| Cosmic Guy |
Leuke naam.... |
|
|
| Optimus |
WTF! k heet ook Gerdinand!:D
mijn nam weet iedreen van het forum wel denk ik;) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
WTF! k heet ook Gerdinand!:D
mijn nam weet iedreen van het forum wel denk ik;) |
sjonnie tog :D:D:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Waarom doet iedereen daar zo moeilijk over...
Heet in het echt Justin
Vernoemd naar lead zanger van The Moody Blues.
Band uit jaren 60 en 70 waar mn ouders fan van waren. |
|
|
| Jesse |
3X raden.......
ik zie de fun er niet zo van in om een andere "spectaculaire naam" te verzinnen...ik vind mn naam goed zat :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Optimus
mijn nam weet iedreen van het forum wel denk ik;) |
Vertel |
|
|
| Optimus |
ghehehe, ik doe er niet moeilijk over, alllen ik denk wel dat de gemiddelde TA mijn naam weet:)
Tin is mijn naam btw:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ja daaaaaaaaggg:toothless |
Niet zo flauw Remco ;)
Bij mij is het niet zo moeilijk. Ik heb nml een gebrek aan creativiteit en heet gewoon Peter :D |
|
|
|
|