return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Impulz Outdoor Partyreview (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus


ghehehe:D:D:D
DJ_Siesta
, , jammer dat ik er niet bij kon zijn:(

zieter allemaal flex uit, cool report btw snugje


greetzor
Muppet
relaxde report...kreeg echt een indruk van hte feest...kut dat ik er nie kon zijn


Greetz Muppet
TranceFool
erg kewl report, vette foto's idd :)
erg kut dattik de tijd was vergeten en dus niet bij de meeting was....maaja volgende keer beter :)
AlFerox
quote:
Originally posted by TranceFool
erg kut dattik de tijd was vergeten en dus niet bij de meeting was....maaja volgende keer beter :)


de tijd vergeten?
jaja, dat zei ik vroeger ook altijd als ik te laat thuis kwam van het buiten spelen! ;)
Donna
Beetje een Henkie Hoogmoed excuusje to be honest:)
Of nee die had dit keer dat ie mij en AAAAAAAAAAAAAAL mn vrienden t niet waard vond om tegen te komen,dat kun je ook altijd nog zeggen als je te onzeker bent je fees te showen;)

btw,volgens mij stonden we er met zn allen nog zeker een uur na de tijd ofzo,kep heel de nacht vlgns mij midden in de meeting gezeten:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna btw,volgens mij stonden we er met zn allen nog zeker een uur na de tijd ofzo,kep heel de nacht vlgns mij midden in de meeting gezeten:)


Inderdaad :D
Ik was er om 10 uur, en vanaf die tijd heb ik mensen van Tranceaddict gezien tot een uur of 5. De hele nacht lekkel in de BlackHole tent. Damn, dit smaakt naar MEER!
Het hele feest heeft mijn trust in BlackHole alleen maar versterkt....
Maybe maar naar de releaseparty van ISOS3.

Greetz,
SnuggLe
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe

Maybe maar naar de releaseparty van ISOS3


ja, komen jij!:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus


ja, komen jij!:)


Ja ja, maybe. Ff kijken wat mijn meissie doet. Zij rijdt nl. :)
Als ik met de trein moet komen doe ik het nie. :-p

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna
kep heel de nacht vlgns mij midden in de meeting gezeten:)


En daar werd je vrolijk van?

Damn, t gaat nie goed met jouw hoor!

T wordt tijd dat ik je weer eens onder handen neem. A.s. zaterdag heb ik nog wel een gaatje vrij in me agenda.

:tongue2

TranceFool
quote:
Originally posted by Donna
Beetje een Henkie Hoogmoed excuusje to be honest:)
Of nee die had dit keer dat ie mij en AAAAAAAAAAAAAAL mn vrienden t niet waard vond om tegen te komen,dat kun je ook altijd nog zeggen als je te onzeker bent je fees te showen;)

btw,volgens mij stonden we er met zn allen nog zeker een uur na de tijd ofzo,kep heel de nacht vlgns mij midden in de meeting gezeten:)

ik had er heus wel graag bij willen zijn hor :)
was alleen erg vet bij Michel de Hey en toen wassik gewoon de tijd vergeten jah, doe ik heus niet voor mn lol hor
magrec
leuk report snuggle,
en de foto's zijn erg lachen.

Hey alferox ik heb je nog gezien tijdens de set van barthezz en ook nog tijdens josé en g-spott was vet beuQen daaro he :D :D:haha: :disbelief :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement