|
Impulz Outdoor Partyreview (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
En daar werd je vrolijk van?
Damn, t gaat nie goed met jouw hoor!
T wordt tijd dat ik je weer eens onder handen neem. A.s. zaterdag heb ik nog wel een gaatje vrij in me agenda.
:tongue2 |
LOL!:) mja kamme voorstellen dat je denkt dat ik gek geworden ben,zou t zijn omdat ik zo goed als straalnuchter was?:D
Maar nee serieus,heb me nog niet eerder zo vermaakt als deze keer op de groepsmeeting,Snuggle,Jap&Lex,PH,LT,Chicane en nog wat dudes die ik wel zo goed als heel de nacht om me heen gehad heb maar waarvan ik de naam zo 123 ff nie weet of gewoon straalvergeet nu,zijn zeer zeker aan te raden om lekker mee uit je bolletje te gaan;)
En daar komt bij over 5 jaar ben ik gegarandeerd van werk in huize LT (dan laat ik dat kleine bruine flesje wel thuis hoor LT:p )
Volgende keer Tijs08 en jij er nog bij en dan komt t zeer zeker wel ok:) |
|
|
| SnuggLe |
Petrus kerel, wat heb je toch tegen meetings? :)
Als je met de juiste mensen bent kan het heel flex zijn. Ik geef toe dat ik met de één het wat beter kan vinden dan met de ander. Sommige mensen heb ik op een meeting nie echt veel te vertellen.
Met sommige zou ik uren tepels kunnen knijpen..eh...praten :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Met sommige zou ik uren tepels kunnen knijpen..eh...praten :)
|
bah ben jij er zo een?:whip: ik wil jou noooooiit meer meeten:D:D:D:happy2: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Donna
Maar nee serieus,heb me nog niet eerder zo vermaakt als deze keer op de groepsmeeting,Snuggle,Jap&Lex,PH,LT,Chicane en nog wat dudes
Volgende keer Tijs08 en jij er nog bij en dan komt t zeer zeker wel ok:) |
Kijk als ik dit lees word ik helemaal sip!!! Dan baaaaaal ik zo ontzettend dat ik er niet bij was.. want OK je komt voor de muziek.. maar met je 'party-crew' valt of staat het feest!! En zekers dat je op de meeting vette mensen ontmoet.. als je ze al niet kent ;)
Ben er de volgende keer zeker weer bij hoor!!
kijk Petrus.. zo ervaar ik het! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
Kijk als ik dit lees word ik helemaal sip!!! Dan baaaaaal ik zo ontzettend dat ik er niet bij was.. want OK je komt voor de muziek.. maar met je 'party-crew' valt of staat het feest!! En zekers dat je op de meeting vette mensen ontmoet.. als je ze al niet kent ;)
Ben er de volgende keer zeker weer bij hoor!!
|
Absoluut, altijd mooi om mensen tegen te komen die ook zo van muziek houden als jij :)
Hoezo ben je eigenlijk niet gegaan tijs?
En nie al te sip want over 2 weekjes is tiesto al weer in now & wow, wat ook weer een fantastisch feestje wordt :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Absoluut, altijd mooi om mensen tegen te komen die ook zo van muziek houden als jij :)
Hoezo ben je eigenlijk niet gegaan tijs?
En nie al te sip want over 2 weekjes is tiesto al weer in now & wow, wat ook weer een fantastisch feestje wordt :D |
Precies.. mijn vrienden worden altijd helemaal gek van me.. sinds jaar en dag loop ik iedere nummer te ID-en op een feest!! Je bent Addicted of niet he!!
Ik ben niet gegaan om dezelfde reden dat jij er niet was vorige keer in Off Corso!! Wat dus ook echt een BRUUT feest was.. mede dankzij alle mensen die ik daar op die feestje heb leren kennen!! na 8 keer Dance Again een party crew van 20 man hebben is zo vet!!
Trouwens Lex, hoe was Gielen in snollywood?
Nee, niet te sip nee. Maar ik las net ook dat je Impulz al vergeleek met Qontact.... en dat zegt een hooooop!!
JAAAAAAAA!! inderdaad.. helemaal los op 12 July!! Kheb gister PH beetje kunnen overhalen dus misschien word het nog een grotere meeting ook!! Word echt een top feestje en dan ga ik ff inhalen wat ik afgelopen zaterdag heb gemist!! Zal wel lukkken als ik dadelijk weer een lul kik heb ;) :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik ben net gegaan om dezelfde reden dat jij er niet was vorige keer in Off Corso!! Wat dus ook echt een BRUUT feest was.. mede dankzij alle mensen die ik daar op die feestje heb leren kennen!! na 8 keer Dance Again een party crew van 20 man hebben is zo vet!!
|
Ja, behalve als je de kaartjes gratis krijgt :rolleyes:, maar volgend jaar ga ik die feesten ook is wat vaker bezoeken.. Ik vermaak me daar altijd opperbest :)
| quote: | Originally posted by tijs08
Nee, niet te sip nee. Maar ik las net ook dat je Impulz al vergeleek met Qontact.... en dat zegt een hooooop!!
|
Haha,, das wel weer waar. Maar Dutch Dimension staat daar nog ver boven hoor :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja, behalve als je de kaartjes gratis krijgt :rolleyes:,
|
JA!! ik snap nog steeds niet hoe iedereen daar nou aan komt!! leg het me eens uit! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
JAAAAAAAA!! inderdaad.. helemaal los op 12 July!! Kheb gister PH beetje kunnen overhalen dus misschien word het nog een grotere meeting ook!! |
Onno zit dan toch in Turkije?:) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Optimus
Onno zit dan toch in Turkije?:) |
haha je hebt wel goed opgelet Optimus! ;) :D maar om het precies te zeggen=> ik ga pas de 13de en dat zou dan wel een hele erge brakke vliegreis worden, maar nadat Tijs08 op me in heeft gepraat zit ik toch erg te twijfelen! haha :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
haha je hebt wel goed opgelet Optimus! ;) :D maar om het precies te zeggen=> ik ga pas de 13de en dat zou dan wel een hele erge brakke vliegreis worden, maar nadat Tijs08 op me in heeft gepraat zit ik toch erg te twijfelen! haha :p |
komen jij! ik ben dr, Remy, Bram misschien ook, Tijs, Jappio en wie ik allemaal nog meer vergeet ook nog:) Laatste party voordat je op vakantie gaat!!!:):) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
JA!! ik snap nog steeds niet hoe iedereen daar nou aan komt!! leg het me eens uit! |
Prijsvraag op de site van Impulz, maar goed, die van mij was nie gratis dus t schoot nie echt op :)
| quote: |
Originally posted by Partyhardy!
haha je hebt wel goed opgelet Optimus! maar om het precies te zeggen=> ik ga pas de 13de en dat zou dan wel een hele erge brakke vliegreis worden, maar nadat Tijs08 op me in heeft gepraat zit ik toch erg te twijfelen! haha
|
En als Optimus en ik nou ook nog ff op je in gaan praten :D:D |
|
|
|
|