|
Impulz Outdoor Partyreview (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Optimus
komen jij! ik ben dr, Remy, Bram misschien ook, Tijs, Jappio en wie ik allemaal nog meer vergeet ook nog:) Laatste party voordat je op vakantie gaat!!!:):) |
| quote: | Originally posted by Jappio
En als Optimus en ik nou ook nog ff op je in gaan praten :D:D |
ja! jullie hebben helemaal gelijk! :D ik ben erbij!! :) ik heb het net tegen Tijs gezegd en hij koopt morgen een kaartje voor me! echt super mannen!! ik verheug me er nu al op! :) :D :cool: |
|
|
| Little Theseus |
Goed bezig Snuggle!
Echt relaxed die foto's, super dat je hem mee naar binnen kreeg!
w00t dr zit zelfs een foto bij van die lesbo-babes! (al gezien Magrec?)
| quote: | Originally posted by Donna
En daar komt bij over 5 jaar ben ik gegarandeerd van werk in huize LT (dan laat ik dat kleine bruine flesje wel thuis hoor LT:p )
|
Neem maar gewoon mee dat flessie hoor! De kersverse vader kan dan namelijk wel wat ontspanning gebruiken! :D
Ook zo mooi: Zelfs jarige RV die al eerder drie meetings had misgelopen vond de meeting leuk :eyes:
Awakenings wordt ook phat! Jammer dat ik niet bij PvD kan zijn maar ik moest toch kiezen (blinks to Partyhardy :))
Al met al een topfeest, een aantal zie ik zaterdag, maar ik ziet u allen weer op Mysteryland!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja! jullie hebben helemaal gelijk! :D ik ben erbij!! :) ik heb het net tegen Tijs gezegd en hij koopt morgen een kaartje voor me! echt super mannen!! ik verheug me er nu al op! :) :D :cool: |
MOOI! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Awakenings wordt ook phat! Jammer dat ik niet bij PvD kan zijn maar ik moest toch kiezen (blinks to Partyhardy :))
|
Oh wat vet zeg! ik was helemaal vergeten dat je ook ging LT!!! :) :D Wij gaan elkaar zeker meeten! :cool: :) |
|
|
| Donna |
Damnnn wrom nou niet naar PvD manne!!!
Njaah,veel plezier dan maar huh?
:whip: ;) ;)
2 LT : bruine flessies ruleren:D |
|
|
| Remy D |
Ok nu ik.
MATIG feest, was weinig sfeer. Echt schraal. Maarja Tiesto draaide top. Verder liepen er nog aardig veel TA knakkers hahaha niet allemaal hoor ;). Heb de meeting volgens mij ook nog gemist. Hahaha toch??
Maarja Awakenings festival en Sensation zullen als wel goed maken. :D:D 6 juli wordt een dag om nooit te vergeten. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
MATIG verslagje;) |
Matig? Bek sl3t! Grrrrrrrrrrrrr
;) :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Matig? Bek sl3t! Grrrrrrrrrrrrr
;) :p |
Nu heb je de poppen aan het dansen!!!
Is dit main btw: Wewl cool gedaan met die hijskraner enzo. Overigens ook de enige manier om t te doen.
 |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Is dit main btw: Wewl cool gedaan met die hijskraner enzo. Overigens ook de enige manier om t te doen.
|
ja precies, dat vond ik er ook zo cool uitzien :eyes: :cool: ,tegen het einde stond ik maar naar boven te kijken en me af te vragen hoeveel werk dat wel niet gekost had :p |
|
|
| Leander |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja precies, dat vond ik er ook zo cool uitzien :eyes: :cool: ,tegen het einde stond ik maar naar boven te kijken en me af te vragen hoeveel werk dat wel niet gekost had :p |
Vieze drugsgebruiker! |
|
|
| Donna |
Sl3t?!?! WTF?!
En weer een TA diep gedaalt in nivo bij mij......:( :whip:
Poppen aan t dansen??? GRIZLY'S zul je bedoeluh!
[00:05] Donna: check forum, dat sl3t is nothing personal
[00:05] just mijn nieuwe stopwoord
[00:05] :)
[00:05] netzoiets als 'gek'
:p :D
Btw,
Mijn post sloeg op remy :MATIG feest zei ie dusssss: MATIG verslagje was mijn reply;) |
|
|
|
|