return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Impulz Outdoor Partyreview (pg. 5)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Sl3t?!?! WTF?!

En weer een TA diep gedaalt in nivo bij mij......:( :whip:
Poppen aan t dansen??? GRIZLY'S zul je bedoeluh!

[00:05] Donna: check forum, dat sl3t is nothing personal
[00:05] just mijn nieuwe stopwoord
[00:05] :)
[00:05] netzoiets als 'gek'

:p :D

Btw,
Mijn post sloeg op remy :MATIG feest zei ie dusssss: MATIG verslagje was mijn reply;)

;) :D
AlFerox
quote:
Originally posted by magrec

Hey alferox ik heb je nog gezien tijdens de set van barthezz en ook nog tijdens josé en g-spott was vet beuQen daaro he

sssssst, niet zeggen joh!!

straks vinden ze me niet meer stoer hier op het forum!:nervous:
Donna
vonden we dat dan?:)
mido
echt een schijtfeest!!!

*om half vijf gaan slapen in auto*
basd
quote:
Originally posted by mido
echt een schijtfeest!!!

*om half vijf gaan slapen in auto*
Heb me toch echt wel prima vermaakt daar. Goeie muziek (Charles Siegling, Lucien Foort, Guy Ornadel, Danny Rampling), leuke mensen (ook hier van het forum, was wel lachen om een keer te zien over wie Snuggle het nou had, was zelf toen nog niet geregistreerd), niet te druk (behalve bij Tiesto dan, maar dat is geloof ik al een paar keer genoemd... kortom een geslaagde avond.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Heb me toch echt wel prima vermaakt daar. Goeie muziek (Charles Siegling, Lucien Foort, Guy Ornadel, Danny Rampling), leuke mensen (ook hier van het forum, was wel lachen om een keer te zien over wie Snuggle het nou had, was zelf toen nog niet geregistreerd), niet te druk (behalve bij Tiesto dan, maar dat is geloof ik al een paar keer genoemd... kortom een geslaagde avond.

Het issssss BASSSSSSSSIEEEEEEEEEEEEEE!
:) Welkom! Post ook even wat in de newbie thread.

Greetz,
SnuggLe
Donna
hebbik bassie ook gezien?:)
basd
quote:
Originally posted by Donna
hebbik bassie ook gezien?:)
Misschien wel (al wist je waarschijnlijk niet dat ik het was). Ik heb jou wel gezien in ieder geval (Snuggle vertelde me al wie je was), wie weet spreken we elkaar een andere keer wel!
SnuggLe
Donna, hij staat ook een aantal keren op de foto. Het is die rooie dakduif :)
basvh
die vriend van mij die in het ziekenhuis lag door teveel pillekes is er gelukkig weer uit na 35 uur in coma te hebben gelegen gelukkig maar.

over impulz:

in het begin vond ik Barthezz echt goed draaien, meeste hier zitten over hem te zeiken maar hij draaide lekkere harde cluubtrance, om half 9 was de tent waar hij draaide het drukst van alle tenten. hij draaide echt foutloos, perfect aanelkaar gemixt. Jurgen draaide hetzelfde als barthezz en ook foutloos.

Dave randaal en sol ray waren ook wel ok.

toen naar de meeting gegaan wat gezellig was. bij andain met die gitarist en zangers hadden ze van te voren beter een soundchek kunnen doen want dit klonk nergens op.toen uurtje gewacht op tiesto. 1e keer tiesto voor mij dus hij begint met draaien met hele rustige muziek. toen ik begin van de avond met een van de bouma bros over tiesto sprak zei hij: je moet wel lang blij tiesto blijven dat is het mooist, want hij bouwt enorm op. dus oke ikke w8ten, en hij bleef maar rustig draaien, en bij de hardhouse begon tommie harding. ja en toen begon ik te twijfelen, maar oke ik besloot toch nog te w8ten. maar rond 2.40 ging ik toch maar naar tommie. net op het goede moment want hij stond zooooo vet te scratchen. DJ JEAN eat your heart out.

aan het eind van tom, ff wat gaan eten en drinken om niks te missen van lab 4 en yoji. Lab 4 was echt vet lekker stampen we stonden bij het hek vooraan wat ook leuk is.. Ready to bop kwam voor bij en de remix van eminem, wat echt een master plaat is.

ja en toen kwam voor mij de man van de avond: the man from japan, yoji biomehanika, ja wat was tie toch weer vet bezig. hij begon volgens mij met theme from banging globe, arome-hands up kwam voor bij en ding a ling. heb heel de tijd staan springen. wow wat kan die gast toch draaien man.

daarna nog klein stukje bk gehoord toen wilde we montana gaan horen maar die was er al meegekapt. toen maar ff bij mark van dale naar binnen gelopen die ook zijn laatste plaat op zetten.

daarna ff gezeten bij de uitgang gew8 op de rest. toen in de bus terug een vriend van me bijna zien doodgaan maar dat is allemaal gelukkig weer goedgekomen.

als je het einde niet meerekent is het me beste feest waar ik ooit ben geweest zo vet, goede sfeer, relekste mensen. ja heb kei veel zin in dance valley

mzl basz

DjSuez
zo, hehe, eindelijk weer thuis in Rotterdam, en eindelijk kan ik dan eens vertellen hoe GRUWELIJK IK ME VERMAAKT HEB!!!

In wageningen heb k een virus op me pc waardoor internet t nie meer doet:whip: verschrikkelijk, maar goed even leukere dingen!

Onno, goed dat je naar de release party gaat man! Ik ga ook, heb gewoon kaartje nummer 1!!! ik hoorde het al van jappio, die dinsdag ff bij me was langsgekomen in wageningen (en gelijk even mijn vriendinnen onder lippen/handen moest nemen...:rolleyes: :p :p )

en newbie bas...hoe was danny rampling?? ik had em wel willen zien, maar ja, er waren belangrijker zaken om te bekijken op dat moment...;)

in ieder geval, Impulz was een groot succes, en inderdaad te vergelijken met het nivo van Qontact, ookal staat Dutch Dimensions daar nog ver boven!!
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
Onno, goed dat je naar de release party gaat man! Ik ga ook, heb gewoon kaartje nummer 1!!! ik hoorde het al van jappio, die dinsdag ff bij me was langsgekomen in wageningen (en gelijk even mijn vriendinnen onder lippen/handen moest nemen...:rolleyes: :p :p )

zullen we ff on-topic blijven? :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement