|
Rukkers!!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Wat is het dan nu MILF, cougar...? :D |
Whahahaha!! Nope, geen kids, en ik heb ff opgezocht waar cougar nou eigenlijk voor staat. Het gedeelte wat me wél aanspreekt is dat het een grote vrouwelijke katachtige is die op een leeuw lijkt, het gedeelte wat me níet aanspreekt is dat als het om een vrouw gaat ze 40+ is. Ik ben nog niet eens 30+ man. :cool:
Dus wat het nu is? Gewoon, hetzelfde als toen maar met diploma, baan en huurhuis in de Randstad i.p.v. provincie!! :p
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Over het ouwe lullen gedoe van vroeger was alles beter wil ik toch het volgende zeggen. |
'Vroeger was alles beter' heb ik kennelijk overheen gelezen?
TROUWENS, gasten, ik ga tóch naar Awakenings!! Wie gaat er verder nog? :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Remy bek dicht ouwe rukker....zo das mijn hoogstaande bijdrage voor deze draad.... |
|
|
| Miss Proximus |
REMY Die,
Hoest nou, met je? Wordt er nog gesprongen deze zomers?
Grtz
Total Woot (Jaja, geen zin om weer helemaal in te loggen met mn eigen nick...). |
|
|
| Remy D |
Ik heb gesprongen bij Tiesto in de HMH, samen met Glanis zelfs. :) Ook gesprongen bij Dancevalley en over 2 weken bij Mysteryland!!! . :)
Verder ben ik getrouwd. :tongue2
Hoe is het verder met jou/jullie? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik heb gesprongen bij Tiesto in de HMH, samen met Glanis zelfs. :) Ook gesprongen bij Dancevalley en over 2 weken bij Mysteryland!!! . :)
Verder ben ik getrouwd. :tongue2
Hoe is het verder met jou/jullie? |
God wat gaat het heen met deze wereld...de grootste rukker ter wereld getrouwd.....:clown: |
|
|
| New Wave |
Gvd bestaat deze site nog steeds....er is niets meer van over gebleven...
Jezus wat is het rustig na 5 jaar afwezigheid..........:cool:
Effe kijken of Aurelie nog in de Belgen sectie rondhuppeld.... |
|
|
| Switch |
| oudgediende meldt zich ook eens :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | | Effe kijken of Aurelie nog in de Belgen sectie rondhuppeld.... |
Foto's kopen? :stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Foto's kopen? :stongue: |
:D Heb je ze nog dan?
Jij hebt ook geen reet meer te doen hier...sterker nog...dat jij nog moderator bent...heb je niets beters te doen?:cool:
Hmm...die Belgen hebben mijn vraag nog niet beantwoord....zo hard heb ik ze toch niet aangepakt vroegah....? |
|
|
| Creamfields23 |
| Kunnen we niet ff een opfris cursus Aurelie doen? |
|
|
|
|