return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Rukkers!!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Creamfields23
Wat is het dan nu MILF, cougar...? :D


Whahahaha!! Nope, geen kids, en ik heb ff opgezocht waar cougar nou eigenlijk voor staat. Het gedeelte wat me wél aanspreekt is dat het een grote vrouwelijke katachtige is die op een leeuw lijkt, het gedeelte wat me níet aanspreekt is dat als het om een vrouw gaat ze 40+ is. Ik ben nog niet eens 30+ man. :cool:

Dus wat het nu is? Gewoon, hetzelfde als toen maar met diploma, baan en huurhuis in de Randstad i.p.v. provincie!! :p

quote:
Originally posted by Creamfields23
Over het ouwe lullen gedoe van vroeger was alles beter wil ik toch het volgende zeggen.


'Vroeger was alles beter' heb ik kennelijk overheen gelezen?

TROUWENS, gasten, ik ga tóch naar Awakenings!! Wie gaat er verder nog? :)
MaGiK54
Remy bek dicht ouwe rukker....zo das mijn hoogstaande bijdrage voor deze draad....
Miss Proximus
REMY Die,

Hoest nou, met je? Wordt er nog gesprongen deze zomers?

Grtz
Total Woot (Jaja, geen zin om weer helemaal in te loggen met mn eigen nick...).
total woot
+1 :D
Remy D
Ik heb gesprongen bij Tiesto in de HMH, samen met Glanis zelfs. :) Ook gesprongen bij Dancevalley en over 2 weken bij Mysteryland!!! . :)


Verder ben ik getrouwd. :tongue2


Hoe is het verder met jou/jullie?
MaGiK54
quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb gesprongen bij Tiesto in de HMH, samen met Glanis zelfs. :) Ook gesprongen bij Dancevalley en over 2 weken bij Mysteryland!!! . :)


Verder ben ik getrouwd. :tongue2


Hoe is het verder met jou/jullie?


God wat gaat het heen met deze wereld...de grootste rukker ter wereld getrouwd.....:clown:
New Wave
Gvd bestaat deze site nog steeds....er is niets meer van over gebleven...

Jezus wat is het rustig na 5 jaar afwezigheid..........:cool:

Effe kijken of Aurelie nog in de Belgen sectie rondhuppeld....
Switch
oudgediende meldt zich ook eens :)
eieregooie
quote:
Effe kijken of Aurelie nog in de Belgen sectie rondhuppeld....

Foto's kopen? :stongue:
New Wave
quote:
Originally posted by eieregooie
Foto's kopen? :stongue:


:D Heb je ze nog dan?
Jij hebt ook geen reet meer te doen hier...sterker nog...dat jij nog moderator bent...heb je niets beters te doen?:cool:

Hmm...die Belgen hebben mijn vraag nog niet beantwoord....zo hard heb ik ze toch niet aangepakt vroegah....?

Jappio
:happy2:
Creamfields23
Kunnen we niet ff een opfris cursus Aurelie doen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement