return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Rukkers!!!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Chicane
Wordt weer eens tijd voor een ouwe scheitreigers reunie ofzo :)
Switch
quote:
Originally posted by Chicane
Wordt weer eens tijd voor een ouwe scheitreigers reunie ofzo :)

de koffie staat klaar :)
AirPole
Zijn er nog mensen die naar Energy gaan in de Jaarbeurs, in februari?

Voor mij is het al heel lang een jaarlijks uitje met kameraden, dus ik denk dat ik gewoon heen ga. Ondanks dat ik neit weet wat ik moet verwachten.
Remy D
Ik ga!!!! :tongue2 :)
Switch
ik weet het nog niet, vriendin zit zwanger thuis
Remy D
Mijne ook, ze is dan 8 maanden. Maar ik ga wel. :)
MennoB
Gisteren besloten dat ik met vrienden ook ga! Eentje woont op kamers in Utrecht, dus dat komt helemaal mooi uit..
Remy D
IK KRIJG EEN DOCHTER!!! Ben nog nooit blijer geweest denk ik!!


RUKKERS HOMO'S!! Wie naar TE gaat, gaat met me zuipen!!! :tongue2
eieregooie
Ik ga niet :p

Enneh... Gefeliciteerd heren :happy2:
Creamfields23
@ Remmy gefeliciteerd, kids zijn echt geweldig :)
Ik zou nu nog wel gauw effe alles naar de gvd feesten :toothless

eXos
Kids?

We zijn een decennia verder. Mooie tijden gehad in de afgelopen 10 jaar. :D
Chicane
eXos, profeetrus, ouwe dek zwabbert :)

Mooie tijden ja, *pinkt traantje weg*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement