|
Rukkers!!!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| Wordt weer eens tijd voor een ouwe scheitreigers reunie ofzo :) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wordt weer eens tijd voor een ouwe scheitreigers reunie ofzo :) |
de koffie staat klaar :) |
|
|
| AirPole |
Zijn er nog mensen die naar Energy gaan in de Jaarbeurs, in februari?
Voor mij is het al heel lang een jaarlijks uitje met kameraden, dus ik denk dat ik gewoon heen ga. Ondanks dat ik neit weet wat ik moet verwachten. |
|
|
| Remy D |
| Ik ga!!!! :tongue2 :) |
|
|
| Switch |
| ik weet het nog niet, vriendin zit zwanger thuis |
|
|
| Remy D |
| Mijne ook, ze is dan 8 maanden. Maar ik ga wel. :) |
|
|
| MennoB |
| Gisteren besloten dat ik met vrienden ook ga! Eentje woont op kamers in Utrecht, dus dat komt helemaal mooi uit.. |
|
|
| Remy D |
IK KRIJG EEN DOCHTER!!! Ben nog nooit blijer geweest denk ik!!
RUKKERS HOMO'S!! Wie naar TE gaat, gaat met me zuipen!!! :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
Ik ga niet :p
Enneh... Gefeliciteerd heren :happy2: |
|
|
| Creamfields23 |
@ Remmy gefeliciteerd, kids zijn echt geweldig :)
Ik zou nu nog wel gauw effe alles naar de gvd feesten :toothless |
|
|
| eXos |
Kids?
We zijn een decennia verder. Mooie tijden gehad in de afgelopen 10 jaar. :D |
|
|
| Chicane |
eXos, profeetrus, ouwe dek zwabbert :)
Mooie tijden ja, *pinkt traantje weg* |
|
|
|
|