return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Rukkers!!!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Nee, ik ben geloof ik de enige die niet getrouwd is en zich nog niet voortgeplant heeft :D Je zou er bijna een complex van krijgen :p
Smirnoff
quote:
Originally posted by New Wave
Klopt.
Hoe zou het met hem gaan? Zou hij elke dag in pak naar zijn kantoorbaan gaan? :D

Ik heb hem nog een paar keer gemaild / sms-d / gehyved... Hij heeft mijn hele verzameling Bonzai CD's nog...

Maar geen reactie !

Dus eXos / Petrus ... bij deze, mocht je dit stiekum lezen wil ik graag m,n cd's terug ! :D
Remy D
Mooi zo, meer en meer laten zich horen. Hehe knallen!!

Yuna :D
Miss Proximus
Prachtig hoor!!

Siesta
kwam hier via google hehehe

Dat dit forum nog bestaat!

@ remy congrats!
AirPole
Godverdomme NLTA man. Wat een tijd was het. Ik kijk naar mijn naam, en gewoon al 9,5 jaar lid. Ik kan me verdomme nog de dag heugen dat ik lid werd, en moest wennen aan internet forums, waardoor ik werd uitgelachen. Jezus. Al die tijd. Al die trance die we gehad hebben. De sfeer, de scene, de smaakmakers, de livesets, DE LIVESETS, DEEEEEE LIVESETS!!!!! Godverdomme man. 9,5 jaar!!!! Tering. Wat een tijd hebben we gehad he. Ik ben er trots op mensen. Snuggle, New Wave, Flipper, Galen, Opti, Eieregooie, DJ Siesta, Miss Proximus, BoumaBros, Wouter die ook in Groningen woonde weet zijn naam zo even niet, JP!!!!, Remy lol, Little Theseus, PartyHardy, Moogwai, Creamfields, Magrec, TimePortE, Chicane, Menno B, Yarnie, Smirnoff, Flipper, franzelare, DJ Lex, Magik54, Switch, Jappio, John & Renco, eXos, kolkiewolkie, Fkwebeman, Djeebie, Teknikol, Hardkiller, Muppy, Muppet, Mindphaser, Original, Subsonik, Donna, Cosmic, basvh technoman, Bailey, DJRv, Asperge, Disney. Tango, Mperor, dj spare, Magicbas, Matthijs, Robin (vriend!!!!!!), Three o Three, raoel PSV boy!!!, drpeer holland, Hitmannnetje, Habeetje, Massive 84, Phortje, Iris, Teal'k, Arjo101, Dj Baz. . En nu vergeet ik nog iemand, weet zijn naam niet meer. Ooit nog in de Heineken Music Hall bij Ferry's Right of Way samen mee staan heuken. Ook een dagelijkse TA vroeger. Sorry dude. Edit: Glaniskanis!!!!!! HAHAAH!!!

Remy! Heb je echt je kind vernoemd naar FFX Yuna? Jij was toch altijd Final Fantasy fan of niet? Echt vet als het zo is.

Maar wat een tijd mensen. Op feestjes komen, op een boot toen niemand van Armin gehoord had. De muziek delen. De passie voor muziek, toen niemand nog van bliepjesmuziek hield. Toen wij de freaks waren. Toen wij hier met ons allen waren. Internetrellen. Jullie zijn allemaal helden. . Deze scene was ooit zo machtig mooi. Gatecrasher, Godskitchen, Ibiza. Trance, trance, trance. Rauw, rhytmisch, beats, synths, melodien. man. 9,5 jaar geleden. Wat een muziek, en wat heb ik er veel aan gehad. En nog. Maar nooit dat van vroeger. Ik hoop dat het jullie allemaal wel gaat. Al vraag ik me af of iedereen wel weet dat ik ooit mijn naam heb laten veranderen, het was TranceZoner.

Veel geluk. Wat een tijd. Een heel bijzondere periode. Heel, heel bijzonder.

Kijk dan godverdomme, het staat er toch?

'If there was a Trance nation, Holland would likely be it.'
Miss Proximus
Hahaha! Jouw post is echt GOUD :)
Chicane
Respect Airpole :)

God we worden oud.. heh.. bejaardensoos hier :)
Miss Proximus
de oudste foto die ik kon vinden:

En kijk nou, hoe schattig: :P
AirPole
Jezus, posten met drank in de pokkel is ook niet al te verstandig soms he. Hehehe. Anyway. Wie heeft nog foto's van Armin op de boot, de Oceandiva. De allereerste keer? Denk haast JP wel, of Magik54, maar die post echt al lang niet meer.

Remy D
Haha gaaf Airpole, je somt het super op. Mooie tijden. :D :D :D

En ja heb haar vernoemd naar Yuna uit FFX. :D:tongue2 Ben op het moment ook weer bezig met FFX, nu bijna klaar weer, alleen nog Sin verslaan. :toocool: Verder luister ik nog heel vaak de soundtracks van VII, VIII en X. :D Werelds. :tongue2 :D
Smirnoff
Inderdaad mooie tijd!!

Wat uit de oude doos:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement