|
Rukkers!!!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| Lang geleden dit. :D |
|
|
| Flipper01 |
Remy lelijke rukker gefeliciteerd!!
Ik ben gisteren ook nog naar Energy geweest :D
Was een mooi feestje alleen moeten ze Tiesto geen microfoon meer geven.. Plaatjes aan elkaar lullen in slecht engels:whip: |
|
|
| AirPole |
| Hahaha, indrdaad! 'Yo check out my basslines man! Remember my epic basslines??' tijdens 'Lethal Industry'. Nouja, hoe slecht het ook was ik heb dat liever dan die MC's altijd met hun standaard zinnetjes en domme gelul. Hoe gek dat ook klinkt. |
|
|
| eieregooie |
| Genante vertoning van de heer Verwest begrijp ik? Ach, als ik op Energy was geweest was de voorkeur toch echt uitgegaan naar Sander K en Ferry :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eXos
Kids?
We zijn een decennia verder. Mooie tijden gehad in de afgelopen 10 jaar. :D |
Mwjha dat kun je wel zeggen, ik was vorige maand in Deventer. Toen ik het Burgerweeshuis zag moest ik meteen aan eXos denken die met een bepoederde neus tegen een uitsmijter zegt dat hij niets gedaan had. :D BAAS! :D Ik ben al 6 jaar niet naar feesten geweest, nog steeds aan het revalideren...:mad: Maar das ook niet erg,m de techno van vandaag der dag is zo soft als de neten. Zelfs Adam Beyer en Chris Liebing maken van die softe troep.
Chicane, die kisten zijn al lang de deur uit. :D Het zijn tegenwoordig Quick.:cool:
Tiesto...bestaat die nog?
Remy, gefeliciteerd man! Hoe is het met je broer? Doet hij nog iets in de scene? Of behoord hij tegenwoordig inmiddels bij de oude garde op Zuid? :D |
|
|
| Miss Proximus |
Tim! Hij leeft nog!! :)))
(En nee, ik ben 't niet vergeten...)
Wat lollig, dat er opeens allemaal vaders op TA zitten. :D En wat lollig dat jullie nog steeds allemaar naar Trance Energy gaan. Hihihi!
Doet er nog iemand aan Hardstyle? Bleeh! :P ;) |
|
|
| magrec |
| Alleen maar vaders, nog geen moeders Josta? :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Tim! Hij leeft nog!! :)))
(En nee, ik ben 't niet vergeten...)
Wat lollig, dat er opeens allemaal vaders op TA zitten. :D En wat lollig dat jullie nog steeds allemaar naar Trance Energy gaan. Hihihi!
Doet er nog iemand aan Hardstyle? Bleeh! :P ;) |
Ja ik leef nog. :cool: Jij ook nog? :D
Trance is voor homo's!!!
Iemand interesse in Speedy J - Bugmod? :D Ik heb hier 11 splinternieuwe platen liggen. re-release van 2005. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwjha dat kun je wel zeggen, ik was vorige maand in Deventer. Toen ik het Burgerweeshuis zag moest ik meteen aan eXos denken die met een bepoederde neus .... | Toen was t nog Petrus toch ?? Volgens mij had ie op een gegeven moment zn naam veranderd.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Toen was t nog Petrus toch ?? Volgens mij had ie op een gegeven moment zn naam veranderd.... |
Klopt.
Hoe zou het met hem gaan? Zou hij elke dag in pak naar zijn kantoorbaan gaan? :D |
|
|
| Miss Proximus |
Hij is volgens LinkedIn tot Juni 2010 werkzaam geweest als Teamleader in een Brasserie. En vanaf toen...? Misschien in pak op de bank met een biertje? Petrus/eXus?? JOEHOEEEEEEEEEEE...!:P :D
@Harmen: nee, nog stééds niet zwanger! Maar dat zou ook weer de eerste onbevlekte ontvangenis sinds Maria zijn. ;)
Ik had trouwens vlg week vrijdag met Bram afgesproken om een biertje te doen, maar kan helaas toch niet. We hebben elkaar echt al súperlang niet gezien! Hoorde dat Tin/Yannie denken om naar DV te gaan. Ik wil niet naar DV, maar 't zou eigenlijk wel een mooi reüniemoment zijn. :)
@Tim: ja ik leef nog. Met al 10 jaar een schuldgevoel. ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
| Schitterend dit :D . Miss P, hebben we nog steeds dezelfde achternaam of ben je al wel getrouwd en is die naam ter ziele gegaan :tongue2 . |
|
|
|
|