|
מוד נוסף..... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| העיקר שיהיה משהו אחראי שמתחבר כל יום |
|
|
| eXeTik |
ראסמי, רועי הכי יתאים
הוא מבלה את כל החיים שלו פה :p |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
טוב אז אני מניח שאני לא ייכנס לכאן.. |
אז המטרה שלי הושגה... |
|
|
| Pinto |
| אני אומר צח או רועי הם גם רוב הזמן פה... |
|
|
| Hell_Copter |
ואללה חברים אני ממש מעריך את זה ואני באמת ישמח לקבל את התפקיד אם יבחרו בי
ואיתן... יצאת אז אחלה גבר אז מה רע :D |
|
|
| DJ-Energy |
טוב אני רואה שכולם פה פה אחד
אז אני ילך לדבר היום עם סוואמפר |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואיתן... יצאת אז אחלה גבר אז מה רע :D |
אמרתי שרע???:) |
|
|
| DjChook |
אוקיי אנשים בקשה קטנה ולא מוזגמת
חכו יומיים..
אני רק התארגנתי פה
ומוש לא פה - ומוש שיא הרוצה להיות מוד (יובל אל תצא מניאק ואתה מבין למה אני מתכוון )
אז קיצר חכו יום יומיים לפני החלטה סופית |
|
|
| oDrori |
| מה זה משנה? זתאמרת, כל מי שאמר רועי לא עשה את זה בגלל שמוש לא כאן או אתה... אלא אם אתה מתכוון שאתה ומוש עוד לא אמרתם מי צריך להיות המוד ובנושא הזה באמת נראה לי צריך לחכות שמוש יגיד מה הוא חושב וגם אתה... |
|
|
| DjChook |
ברור ברור ברור
שלא תחשבו שאני לא מעריך את זה שישר חשבתם על רועי
פשוט ראשונים זרקו את השם שלו
ואז כולם רשמו רועי
קיצר
חכו עם זה עד שמוש יחזור ואז לדעתי צריך לעשות
POLL |
|
|
| oDrori |
וואלה אני באמת מרגיש כמו אידיוט:crazy:
למה אפחד לא הציע פול לפני זה?
אני מציע שיהיו משהו כמו 3 ימים מרגע ששמים אותו. ולמרות שיש רק כמה מועמדים "רציניים" בכל זאת צריך להיות צ'אנס לכולם, חוץ ממי שמודיע מראש שהוא לא רוצה להשתתף. |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by oDrori
וואלה אני באמת מרגיש כמו אידיוט:crazy:
למה אפחד לא הציע פול לפני זה?
אני מציע שיהיו משהו כמו 3 ימים מרגע ששמים אותו. ולמרות שיש רק כמה מועמדים "רציניים" בכל זאת צריך להיות צ'אנס לכולם, חוץ ממי שמודיע מראש שהוא לא רוצה להשתתף. |
חחח אני לא רוצה
אבל גם לא הייתם נותנים אז זה לא משנה כ"כ
חן:"סתוםםםםםםםםםםםםם..."
:-) |
|
|
|
|