return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
מוד נוסף..... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
העיקר שיהיה משהו אחראי שמתחבר כל יום
eXeTik
ראסמי, רועי הכי יתאים
הוא מבלה את כל החיים שלו פה :p
Scorchio
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



טוב אז אני מניח שאני לא ייכנס לכאן..


אז המטרה שלי הושגה...
Pinto
אני אומר צח או רועי הם גם רוב הזמן פה...
Hell_Copter
ואללה חברים אני ממש מעריך את זה ואני באמת ישמח לקבל את התפקיד אם יבחרו בי

ואיתן... יצאת אז אחלה גבר אז מה רע :D
DJ-Energy
טוב אני רואה שכולם פה פה אחד
אז אני ילך לדבר היום עם סוואמפר
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


ואיתן... יצאת אז אחלה גבר אז מה רע :D


אמרתי שרע???:)
DjChook
אוקיי אנשים בקשה קטנה ולא מוזגמת

חכו יומיים..

אני רק התארגנתי פה

ומוש לא פה - ומוש שיא הרוצה להיות מוד (יובל אל תצא מניאק ואתה מבין למה אני מתכוון )
אז קיצר חכו יום יומיים לפני החלטה סופית
oDrori
מה זה משנה? זתאמרת, כל מי שאמר רועי לא עשה את זה בגלל שמוש לא כאן או אתה... אלא אם אתה מתכוון שאתה ומוש עוד לא אמרתם מי צריך להיות המוד ובנושא הזה באמת נראה לי צריך לחכות שמוש יגיד מה הוא חושב וגם אתה...
DjChook
ברור ברור ברור

שלא תחשבו שאני לא מעריך את זה שישר חשבתם על רועי

פשוט ראשונים זרקו את השם שלו

ואז כולם רשמו רועי

קיצר

חכו עם זה עד שמוש יחזור ואז לדעתי צריך לעשות

POLL

oDrori
וואלה אני באמת מרגיש כמו אידיוט:crazy:
למה אפחד לא הציע פול לפני זה?

אני מציע שיהיו משהו כמו 3 ימים מרגע ששמים אותו. ולמרות שיש רק כמה מועמדים "רציניים" בכל זאת צריך להיות צ'אנס לכולם, חוץ ממי שמודיע מראש שהוא לא רוצה להשתתף.
oren_naor
quote:
Originally posted by oDrori
וואלה אני באמת מרגיש כמו אידיוט:crazy:
למה אפחד לא הציע פול לפני זה?

אני מציע שיהיו משהו כמו 3 ימים מרגע ששמים אותו. ולמרות שיש רק כמה מועמדים "רציניים" בכל זאת צריך להיות צ'אנס לכולם, חוץ ממי שמודיע מראש שהוא לא רוצה להשתתף.


חחח אני לא רוצה
אבל גם לא הייתם נותנים אז זה לא משנה כ"כ

חן:"סתוםםםםםםםםםםםםם..."

:-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement