return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
מוד נוסף..... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
פול זה באמת רעיון טוב
ודרך אגב ... מוש כבר חזר
MoSH_MaN
טוב עכשיו חזרתי...

וכן רציתי להיות ובלי להשתחצן אני חושב שאני צריך להיות
ויש כמה דברים לתקן כאן

למרות שאני נוסע ל3 שבועות ביום שני

טוב נראה לי כבר אני לא יהיה מוד אז אני מפרסם סיפור

לפני כמה חודשים שתקופה שירדו על יובל הוא הציע לי להיות מוד כי נמאס לו אמרתי אחלה

בסו]ו של דבר הוא החליט להשאר מוד ואני נשארתי חבר רגיל......

אבל סבבה ,רועי תיהיה מוד
זה לא הכמות פוסטים
זה ההתנהגכות לגבי כל נושא
ואני לא יודע......לא רוצה לתת ביקורות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל סבבה ,רועי תיהיה מוד
זה לא הכמות פוסטים
זה ההתנהגכות לגבי כל נושא
ואני לא יודע......לא רוצה לתת ביקורות


מי אמר שזה קשור לכמות הפוסטים!?!
ותן ביקורת למה לא... אנימוכן לספוג ביקורת... השאלה היא האם אתה מוכן
למה אני ראיתי לא פעם ולא פעמיים שאתה עצבני קצח על דברים שטותיים וכו
ולפי אלה אני ממש לא הייתי רוצה לראות אותך מוד... אבל זה קורה לעתים רחוקות... לכל אחד יש תקופות רעות
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter


מי אמר שזה קשור לכמות הפוסטים!?!
ותן ביקורת למה לא... אנימוכן לספוג ביקורת... השאלה היא האם אתה מוכן
למה אני ראיתי לא פעם ולא פעמיים שאתה עצבני קצח על דברים שטותיים וכו
ולפי אלה אני ממש לא הייתי רוצה לראות אותך מוד... אבל זה קורה לעתים רחוקות... לכל אחד יש תקופות רעות


זה בגלל שאני לא רואה בעין יפה חלק ממה שהולך כאן בניהול

וכבר ניהלתי על זה שיחה


םשוט אין חי כוח לעליון ככה שצאריך ממש להתעצבן

זה כולל גם את המריבה שלנו יא בן זונה זבל הומו
;)
Narcotic Mind
no offense mosh
אבל השתתפת ביותר מדי מריבות
ואתה סתם מקלל אנשים כל הזמן

ובסך הכל אתה בן אדם עצבני (לפחות ככה זה אתה עושה רושם)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

זה כולל גם את המריבה שלנו יא בן זונה זבל הומו
;)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כוש על האמא שלך :haha:
היה מצחיק אז
אבל בוא לא נסטה מהנושא
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
no offense mosh
אבל השתתפת ביותר מדי מריבות
ואתה סתם מקלל אנשים כל הזמן



פחחח אם אתה אומר


הרוב זה הקצנות שאני מודה מראש

נשכן

:eyes:
Narcotic Mind
משום מה אתה אוהב את המילה הזאת בקיצור



;) :D :p
MoSH_MaN
חחח זה היה בצחוק

חחחח
פשוט הדגמתי לך


טוב אז אם אתה רוצה לשמוע רועי

אתה אחלה של בן אדם

פשוט אחלה גבר
אבל התפקיד לדעתי לא מתאים לך ורק יכול לגרום לרע

אבל אתה לא חייב לקבל את הדעה שלי רק לכבד אותה
DJ-Energy
טוב אנשים
קודם כל
בלי מריבות פה בקשה.....

עכשיו מוש שמע.... אני לא יודע אם אתה מתאים להיות מוד
לא שאני מפקפק או מנסה לפגוע או משהו

אבל אתה בנאדם מאוד מאוד עצבני
ומכל פיפס קטן אתה מתעצבן וחוטף איזה קריז
עכשיו רועי הוא בנאדם יותר רגוע
הוא פה יותר זמן....
זה ממש לא קשור לכמות פוסטים שלו
זה קשור לאיך הוא מתנהג
ואני דווקא חושב שמגיע לו להיות מוד...

ואנשים אנחנו על זמן מוגבל
אני נוסע יום רביעי ואני רוצה שעד אז כבר יהיה לנו מוד חדש...
:) :)

קיצר.. לכו תצביעו למי שאתם חושבים שמתאים ב
Poll
ואז נחליט....

SiLvErSkY
אני בעד מוש והליקופטר

לא נכנס לשמות
:))
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב אנשים
קודם כל
בלי מריבות פה בקשה.....

עכשיו מוש שמע.... אני לא יודע אם אתה מתאים להיות מוד
לא שאני מפקפק או מנסה לפגוע או משהו

אבל אתה בנאדם מאוד מאוד עצבני
ומכל פיפס קטן אתה מתעצבן וחוטף איזה קריז
עכשיו רועי הוא בנאדם יותר רגוע
הוא פה יותר זמן....
זה ממש לא קשור לכמות פוסטים שלו
זה קשור לאיך הוא מתנהג
ואני דווקא חושב שמגיע לו להיות מוד...

ואנשים אנחנו על זמן מוגבל
אני נוסע יום רביעי ואני רוצה שעד אז כבר יהיה לנו מוד חדש...
:) :)

קיצר.. לכו תצביעו למי שאתם חושבים שמתאים ב
Poll
ואז נחליט....


אחי אני מתעצבן ממך כי אתה מלא שקרים ותככים

ואם אתה חושב שמכל פיפס אני מתעצבן זה בגלל שאתה לא עושה את העבודה בשקט
שמע אני כבר אמרתי לך לעשות כל מיני דברים
ואתה הייתי צריך לעשות בשקט שישתקו אבל מה לעשות לא עשית....נגמר עבר

אני כבר את הקטע של העצבים הפסקתי ממזמן עם לא שמתם לב,זה כבר העבר

אבל בסדר תשפטו איך שבא לכם

לדעתי רועי לא יכול להיות בגלל שיש לו מצפון יותר מידי נקי והוא יותר מידי נחמד שזה בסופו של דבר יגרום לשנאה וכל מיני דברים כאלה שהוא יצטרף לעשות פעולה שממש לא תיהיה מוצאת חן בעיניי אנשים שתמכו בו

אבל שוב פעם סבבה אני לא משתחצן
אבל מכיוון שבחיים לא יהיה לי סיכוי -כי מה לעשות שונאים אותי

חן הוא הבן אדם
ואני מצטער שלא הצבעתי לו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement