|
מוד נוסף..... (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אחי אני מתעצבן ממך כי אתה מלא שקרים ותככים
ואם אתה חושב שמכל פיפס אני מתעצבן זה בגלל שאתה לא עושה את העבודה בשקט
שמע אני כבר אמרתי לך לעשות כל מיני דברים
ואתה הייתי צריך לעשות בשקט שישתקו אבל מה לעשות לא עשית....נגמר עבר
אני כבר את הקטע של העצבים הפסקתי ממזמן עם לא שמתם לב,זה כבר העבר
אבל בסדר תשפטו איך שבא לכם
לדעתי רועי לא יכול להיות בגלל שיש לו מצפון יותר מידי נקי והוא יותר מידי נחמד שזה בסופו של דבר יגרום לשנאה וכל מיני דברים כאלה שהוא יצטרף לעשות פעולה שממש לא תיהיה מוצאת חן בעיניי אנשים שתמכו בו
אבל שוב פעם סבבה אני לא משתחצן
אבל מכיוון שבחיים לא יהיה לי סיכוי -כי מה לעשות שונאים אותי
חן הוא הבן אדם
ואני מצטער שלא הצבעתי לו |
עם=אם
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
עם=אם
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
קוסקוסה? |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
קוסקוסה? |
עם חריף בלי בצל
וקצת ממש קצת מיונז |
|
|
| MoSH_MaN |
יא אילג מה בצרפתית....לא קוסקוס
:p
זה המילה היחידה בערך שאני יודע בשפה המחורבנת הזאת....חחחח
סתם אני יודע יותר |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יא אילג מה בצרפתית....לא קוסקוס
:p
זה המילה היחידה בערך שאני יודע בשפה המחורבנת הזאת....חחחח
סתם אני יודע יותר |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
למדתי תשפה הזאת בבצפר
קיבלתי ציון סופי 100!! בלי לדעת כלום!! ממש כלום!!
כל המבחנים שלי קומבינות
קימבנתי תשובות מחברים והוצאתי מהמורה
אין אני כל כך תותח
די
אין עליייייי אין
מואהאהמואמהואההההההה
גלללללללל אני אוהב אותך |
|
|
| oDrori |
Holy
איזה סטייה :) |
|
|
| DJ-Energy |
דיי מוש
תפסיק לבכות כל הזמן נמאס לי כבר מזה
מוש
אם רוצים שתהיה מוד
שיצביעו בעדך
אם הם לא רוצים
הם לא יצביעו בעדך
כמו שאמרתי בסוף נסתכל על התוצאות ונראה מי קיבל הכי הרבה הצבעות וככה נילך לסוואמפר וזהו
סוף סיפור |
|
|
| DjChook |
אתה תותח
אין אין עליך
מת עליך
אתה הגדול מכולם
ומוש
העיוורות הנכון זה
קסקסה
כי זה
ques que c'est
אם אני לא טועה
למדתי לפני שנתיים צרפתית ו
Je ne parle pas francais
בכל מקרה, מוש, אני לא רוצה להיות מוד קבוע פה למה
א. אני יודע שאתה רוצה
ב. אני לא חושב שאני מתאים כי אני אעשה פה יותר מדי שכונה :)
ולדעתי רועי, תחשוב טוב אם אתה באמת רוצה... למה ואלה בקטע הזה אני חושב שמוש צודק, החברים בפורום רוצים שתהיה כי הם יודעים שאתה פה כל היום יעני לעצור בלאגן
השאלה היא, וזה לא להסתלבט או לחשוב שאתה בן אדם לא טוב
השאלה היא אם יש לך כח לעשות את זה.... תחשוב על זה
זהו, לדעתי עכשיו ההחלתה היא כבר של רועי,
אם הוא רוצה להיות מוד,
כי בוודאי שחברי הפורום פה הצביעו בשבילו
ואודורי
WHAT THE ? |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואודורי
WHAT THE ? |
שתי פוסטים והגענו מבחירת מוד חדש לבישולי קוסקוס... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ולדעתי רועי, תחשוב טוב אם אתה באמת רוצה... למה ואלה בקטע הזה אני חושב שמוש צודק, החברים בפורום רוצים שתהיה כי הם יודעים שאתה פה כל היום יעני לעצור בלאגן
השאלה היא, וזה לא להסתלבט או לחשוב שאתה בן אדם לא טוב
השאלה היא אם יש לך כח לעשות את זה.... תחשוב על זה
|
שמע אחי לפי איך שאני מסתכל על זה זה רק מתבסס על השקט הנפשי של הבנאדם...
יענו אם אני מחליט החלטה אני צריך להיות שלם איתה או משהו כזה
ואני לא רואה בעבודה של מוד עבודה עד כדי כך קשה פיזית למה עד כמה שראיתי עד עכשיו מה שמוד עושה זה לסגור ט'רדים או לשנות פוסטים שהם ממש ממש לא במקום... עכשיו ברור שיש עוד דברים אבל אני מוכן לעמוד בזה
וכן אני חושב שיש לי כוח לעשות את זה |
|
|
| MoSH_MaN |
סבבה רועי
אתה עדיף על הקיימים עכשיו לדעתי
בגלל בגרות וגם בגלל שאתה הוגן ולא שחצן
וכן מי שחושב שמורן כזה טוב ,אז אני לא חושב וזה לא משהו אישי
שאתה מחליט על משהו -אתה צריך להמשיךף לעשות אותו דבר ולא לשנות את זה שזה נוגע לך |
|
|
|
|