|
מוד נוסף..... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
וכן מי שחושב שמורן כזה טוב ,אז אני לא חושב וזה לא משהו אישי
|
אחי - אין לי בעיה עם ביקורת אבל בוא תשלח לי
PM
ותגיד לי מה אתה רוצה שיתשפר ומה אתה חושב שלא היה בסדר
ככה לזרוק סתם מילים לאוויר זה לא במקום
...
וזה לא פעם ראשונה שאני אומר את זה
כל מי שחושב שיש פה משהוא שצריך להשתפר שיגיד ...
בכל מקרה - עשיתי תורנות השבת בתור חובש תורן - פיניתי מישהוא ביום
שישי שהיד שלו התרסקה התוך מאוורר - שעה ספגתי לו דם באמבולנס ...
לא משנה בכל מקרה - נעבור לרועי !
אני כבר אמרתי לו מזמן שהוא מתאים (לא שאני חושב שצריך יותר מדי
כישורים או שיש יותר מדי הבדלים בין כל האנשים פה)
ומזל טוב רועי !
אני מקווה שעד סוף שבוע זה יסודר ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי - אין לי בעיה עם ביקורת אבל בוא תשלח לי
PM
ותגיד לי מה אתה רוצה שיתשפר ומה אתה חושב שלא היה בסדר
ככה לזרוק סתם מילים לאוויר זה לא במקום
...
וזה לא פעם ראשונה שאני אומר את זה
כל מי שחושב שיש פה משהוא שצריך להשתפר שיגיד ...
בכל מקרה - עשיתי תורנות השבת בתור חובש תורן - פיניתי מישהוא ביום
שישי שהיד שלו התרסקה התוך מאוורר - שעה ספגתי לו דם באמבולנס ...
לא משנה בכל מקרה - נעבור לרועי !
אני כבר אמרתי לו מזמן שהוא מתאים (לא שאני חושב שצריך יותר מדי
כישורים או שיש יותר מדי הבדלים בין כל האנשים פה)
ומזל טוב רועי !
אני מקווה שעד סוף שבוע זה יסודר ! |
אחי אני חושב שאתה גבר
ואני אוהב אותך
אבל כן לא כולם מסכימים ,אז לדעתי היה כמה דברים שיכלת לעשות טוב יותר
אבל מכיוון שזה לא נותן לי כלום אני יעזוב את זה
ושיהיה לרועי בהצלחה |
|
|
| Hell_Copter |
תודה רבה חבר'ה אני מעריך את זה מאוד :)
וכן מורן אני גם זוכר את השיחה הזאת שהייתה לנו אז
תודה על התמיכה |
|
|
| oDrori |
טוב, אז עכשיו שזה רשמי...
Congrats
ובהצלחה דוד |
|
|
| TranceGiant |
LMFAO this must be the funniest thread ever :)
ure taking all of this way too seriously but okay: good luck Roee! and congratulations :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
good luck Roee! |
that's Roy :) |
|
|
| arik |
מה המצב חברים
חזרתי מאיפה שהייתי איזה שבועיים
ויש לי לומר לכם שרועי מתאים להיות מוד
וגם מוש
וגם צח
וגם כל מי שנכנס לפה פעם ביום
הסיבה שבחרו לרועי כי הוא נראה יותר טוב
:)
חחחחח סתם
אם אני ייבחר אני מבטיח להקים לונה פארק חדש
ותנאים יותר טובים
סתם ילא אני זזתי לשבועיים ביי
נ.ב
אין לי מושג איזה טרקים חדשים יש
אני בדיכאון בגלל הצבא
ויכול להיות שאני יעשה משהו שאני יצטער עליו
ילא ביי ניפשג עוד שבועיים |
|
|
| DjChook |
| תשמור על עצמך ילד.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
אני בדיכאון בגלל הצבא
ויכול להיות שאני יעשה משהו שאני יצטער עליו
ילא ביי ניפשג עוד שבועיים |
איזה מדכא זה לפספס טראקים אה?
:(
רך אגב איפה אתה בצבא? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by luckystrike
איזה מדכא זה לפספס טראקים אה?
:(
רך אגב איפה אתה בצבא? |
חחחחחח
אחי מצטער לא הסברתי את עצמי נכון
אני עוד לא בצבא עוד שבועיים
:)
אבל אני מדוכא בכל זאת
בכל מקרה אני
חיל האוויר
אלקטרוניקה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
הסיבה שבחרו לרועי כי הוא נראה יותר טוב
:)
|
ידעתי שזה יהיה שימושי מתישהו :D
ואריק...אני מקווה שעזרת בהקמת הלונה פארק החשד שפתחו ברעננה... למה אני יתאכזב אם לא |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by arik
חחחחחח
אחי מצטער לא הסברתי את עצמי נכון
אני עוד לא בצבא עוד שבועיים
:)
אבל אני מדוכא בכל זאת
בכל מקרה אני
חיל האוויר
אלקטרוניקה |
מה רע בחיל אוויר ???!?
תנאים
THE BEST !
בכל מקרה - אתה יודע באיזה בסיס אתה הולך להיות ?
איזה טירונות זה ויש לך קורס אחריה ? |
|
|
|
|