return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
מוד נוסף..... (pg. 5)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

וכן מי שחושב שמורן כזה טוב ,אז אני לא חושב וזה לא משהו אישי



אחי - אין לי בעיה עם ביקורת אבל בוא תשלח לי
PM
ותגיד לי מה אתה רוצה שיתשפר ומה אתה חושב שלא היה בסדר
ככה לזרוק סתם מילים לאוויר זה לא במקום
...

וזה לא פעם ראשונה שאני אומר את זה
כל מי שחושב שיש פה משהוא שצריך להשתפר שיגיד ...

בכל מקרה - עשיתי תורנות השבת בתור חובש תורן - פיניתי מישהוא ביום
שישי שהיד שלו התרסקה התוך מאוורר - שעה ספגתי לו דם באמבולנס ...


לא משנה בכל מקרה - נעבור לרועי !
אני כבר אמרתי לו מזמן שהוא מתאים (לא שאני חושב שצריך יותר מדי
כישורים או שיש יותר מדי הבדלים בין כל האנשים פה)
ומזל טוב רועי !

אני מקווה שעד סוף שבוע זה יסודר !
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike


אחי - אין לי בעיה עם ביקורת אבל בוא תשלח לי
PM
ותגיד לי מה אתה רוצה שיתשפר ומה אתה חושב שלא היה בסדר
ככה לזרוק סתם מילים לאוויר זה לא במקום
...

וזה לא פעם ראשונה שאני אומר את זה
כל מי שחושב שיש פה משהוא שצריך להשתפר שיגיד ...

בכל מקרה - עשיתי תורנות השבת בתור חובש תורן - פיניתי מישהוא ביום
שישי שהיד שלו התרסקה התוך מאוורר - שעה ספגתי לו דם באמבולנס ...


לא משנה בכל מקרה - נעבור לרועי !
אני כבר אמרתי לו מזמן שהוא מתאים (לא שאני חושב שצריך יותר מדי
כישורים או שיש יותר מדי הבדלים בין כל האנשים פה)
ומזל טוב רועי !

אני מקווה שעד סוף שבוע זה יסודר !


אחי אני חושב שאתה גבר
ואני אוהב אותך

אבל כן לא כולם מסכימים ,אז לדעתי היה כמה דברים שיכלת לעשות טוב יותר
אבל מכיוון שזה לא נותן לי כלום אני יעזוב את זה

ושיהיה לרועי בהצלחה
Hell_Copter
תודה רבה חבר'ה אני מעריך את זה מאוד :)
וכן מורן אני גם זוכר את השיחה הזאת שהייתה לנו אז
תודה על התמיכה
oDrori
טוב, אז עכשיו שזה רשמי...
Congrats
ובהצלחה דוד
TranceGiant
LMFAO this must be the funniest thread ever :)
ure taking all of this way too seriously but okay: good luck Roee! and congratulations :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TranceGiant
good luck Roee!


that's Roy :)
arik
מה המצב חברים
חזרתי מאיפה שהייתי איזה שבועיים
ויש לי לומר לכם שרועי מתאים להיות מוד
וגם מוש
וגם צח
וגם כל מי שנכנס לפה פעם ביום
הסיבה שבחרו לרועי כי הוא נראה יותר טוב
:)
חחחחח סתם
אם אני ייבחר אני מבטיח להקים לונה פארק חדש
ותנאים יותר טובים


סתם ילא אני זזתי לשבועיים ביי
נ.ב
אין לי מושג איזה טרקים חדשים יש
אני בדיכאון בגלל הצבא
ויכול להיות שאני יעשה משהו שאני יצטער עליו
ילא ביי ניפשג עוד שבועיים
DjChook
תשמור על עצמך ילד....
luckystrike
quote:
Originally posted by arik


אני בדיכאון בגלל הצבא
ויכול להיות שאני יעשה משהו שאני יצטער עליו
ילא ביי ניפשג עוד שבועיים


איזה מדכא זה לפספס טראקים אה?
:(

רך אגב איפה אתה בצבא?
arik
quote:
Originally posted by luckystrike


איזה מדכא זה לפספס טראקים אה?
:(

רך אגב איפה אתה בצבא?

חחחחחח
אחי מצטער לא הסברתי את עצמי נכון
אני עוד לא בצבא עוד שבועיים
:)
אבל אני מדוכא בכל זאת
בכל מקרה אני
חיל האוויר
אלקטרוניקה

Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
הסיבה שבחרו לרועי כי הוא נראה יותר טוב
:)


ידעתי שזה יהיה שימושי מתישהו :D


ואריק...אני מקווה שעזרת בהקמת הלונה פארק החשד שפתחו ברעננה... למה אני יתאכזב אם לא
luckystrike
quote:
Originally posted by arik

חחחחחח
אחי מצטער לא הסברתי את עצמי נכון
אני עוד לא בצבא עוד שבועיים
:)
אבל אני מדוכא בכל זאת
בכל מקרה אני
חיל האוויר
אלקטרוניקה


מה רע בחיל אוויר ???!?
תנאים
THE BEST !

בכל מקרה - אתה יודע באיזה בסיס אתה הולך להיות ?
איזה טירונות זה ויש לך קורס אחריה ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement