|
Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Na aanleiding van nogal wat topics over sensation die ik heb gelezen op een aantal sites ben ik wel benieuwd naar de meningen van jullie :p
_____--------------------______________------------
De stelling is dus hardstyle verpest de scene,
en daar bedoel ik dus het publiek mee :D het publiek wat op deze feestjes afkomen wil alleen maar beuqen en dat is prima op hun eigen feestjes maar als er een feest is met enkele HS dj's en dj's met een andere stijl dan lopen de hs fans nog al snel te zeuren over het feit dat er niet gebeuQt wordt.
Ik kan het nog uitbreiden met de stelling HS fans hebben gemiddeld een lager iq maar als je op www.partyflock.nl kijkt dan weet je snel genoeg wat ik bedoel :stongue:
_____--------------------______________------------
hehe probeer iig deze topic 3 pagina's open te houden. |
|
|
| Cosmic Guy |
Id dat andersom (dus techno fans die alleen maar willen 'technoen") dan niet zo?
Je kan best een techno/hardhouse line up hebben op 1 feest, maar zorg dan voor aparte zalen (zoals Shockers), zo heeft iedere zn meug. En ik denk dat het merendeel van het dance-publiek ook liever hardhouse hoort dan techno. Hardhouse is gewoon dansbaarder, er zit tenminste melodie in.
Ik denk dus niet dat de HS-fans het verpesten. |
|
|
| Nook |
| hou het inderdaad gewoon op 2 zalen of meer, boeit niet, maar ik hou het meer op techno dan hardhouse. en dat verpesten, tja, als ze zo fluiten als op sensation en dingen gooien, dan wel ja. maar het kan ook anders. |
|
|
| Stivvekk |
Ik denk dat de organisatie het verpest door 35.000 mensen in 1 hal te stoppen met steeds 1 DJ per x uur, als je daarbij ook nog eens ruim 50 euro vraagt om binnen te mogen wek je voor een hele hoop mensen veel te hoge verwachtingen die je toch nooit kunt waarmaken (de tijd dat zo'n feest voonamelijk werd bezocht door echte muziekfans is toch al voorbij, die blijven steeds vaker lekker thuis achter hun kabel- of ADSL-verbinding). Veel mensen komen nu alleen maar om gezien te worden of om eens te kijken omdat het tot zo'n spektakel wordt opgeblazen. Ook kun je nou niet bepaald zeggen dat er sprake is van een echt deurbeleid die op het type publiek letten
-ze leveren namelijk superveel geld op, die domme mensen die gezien willen worden-
Het ligt dus in mijn ogen meer aan de organisatie dan aan de bezoekers, de organisatie zou er op moeten letten (voor zover ze daartoe in staat is natuurlijk) dat er een saamhorigheidsgevoel is, en geen kijk-mij-eens-intressant-op-zo'n-spectaculair-feest-staan-sfeer die onstaat door alleen maar grote cijfers/namen te laten zien i.p.v. een een totaal nieuwe veelbelovende DJ ten tonele te laten komen die tenminste echt iets nieuws brengt; die kan misschien geen zaal met 35.000 mensen opleveren maar wel een bijzonere sfeer. Ik ga nu niet meer naar grote feesten omdat het allemaal veel te zakelijk is geworden nu het big-business is. In kleinere clubs zoals de mazzo en de more is de sfeer duidelijk beter (deels omdat het publiek ouders is, die mensen die gezien zillen worden komen daar ook maar schreeuwen en fluiten tenminste niet de hele tijd maar trekken rare kleren aan, veel leuker) |
|
|
| Nook |
| en dat 'heeew hooow' moet ook afgelopen zijn, dat is pas echt ziek in je hoofd zijn. |
|
|
| ampburner |
zo principieel kan je dat eigenlijk niet stellen, MAAR ik ben het wel 100% met je eens. ;)
misschien een beetje kort door de bocht maar HS is gewoon, herstel VIND ik gewoon lomp, simpel entertainment. Daar komt een bepaald publiek op af. Of je dan zelf ook lomp/simpel bent mag iedereen vrolijk voor zichzelf uitmaken :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
KNIP |
euh sorry
maar het publiek kooopt het kaartje.
Je hebt toch wel hersens ofzo kijk eens naar de line up 2 "hardstyle dj's" en 3 techno dj's nou waar zal nu het meeste nadruk op liggen, maarja.. we zouden het niet daarover hebben :thepirate :disbelief |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
(de tijd dat zo'n feest voonamelijk werd bezocht door echte muziekfans is toch al voorbij, die blijven steeds vaker lekker thuis achter hun kabel- of ADSL-verbinding). |
ff lachen :haha:
Ik zal proberen je nog "serieus" te nemen op het forum. |
|
|
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by magrec
euh sorry
maar het publiek kooopt het kaartje.
Je hebt toch wel hersens ofzo kijk eens naar de line up 2 "hardstyle dj's" en 3 techno dj's nou waar zal nu het meeste nadruk op liggen, maarja.. we zouden het niet daarover hebben :thepirate :disbelief |
Dat het publiek het kaartje koopt ben ik met je eens :happy2: maar als ze dus 'hardstyle dj' namen tussen die techno-kerels zetten wek je wel de indruk dat op het hele feest ongeveer vergelijkbare muziek steeds te horen is, terwijl alleen de ultra-leken (ietswat domme) hardstyle niet kunnen onderscheiden van (intellectueel natuurlijk superieure) techno :D .Ik krijg hierdoor het idee dat de organisatie wederom alleen maar mensen probeert te trekken, ze zouden veel beter kunnen doen: van 22.00 uur tot 3.30 uur techno; 30 euro, van 3.30 tot 7.00 uur hardstyle (30 euro) en allebei 50 euro (andere tijden mag natuurlijk ook, de vraag is alleen hoe je die mensen die er om 22.00 uur waren na 3.30 eruit krijgt...hee laten we hardstyle gaan draaien zo jagen we het intelecuele techno-publiek wel weg). Levert natuurlijk minder op maar zo dwing je mensen niet om voor die 50 euro dat hele feest uit te lijden (vaak denk je toch van: ik heb er 50 euro voor betaald nou blijf ik gvd ook :mad: :whip: ) en vervelend te worden. Zo kunnen wannabe's en echte techno-die-hards allebei van de a'dam arena genieten :) ;) |
|
|
| ampburner |
| ze kunnen beter de hele meuk afschaffen :p |
|
|
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by magrec
ff lachen :haha:
Ik zal proberen je nog "serieus" te nemen op het forum. |
sorry, ik bedoelde vaker acher hun verbinding de set downloaden dan naar zulke feesten zelf gaan, echt van de sfeer moeten ze het niet meer hebben. Er zijn nog genoeg leuke feesten (lowlands, groot maar toch leuk, en allerlei kleine clubs zoals mazzo en more en paradiso en melkweg, allemaal a'dam natuurlijk :D ) |
|
|
| Smirnoff |
Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Ik zeg nee.
Ieder heeft z,n eigen smaak toch, een hardstyle fan gaat toch niet naar een techno of trance feestje ??
De "Scene" is gewoon heel breed, en iedereen moet elkaar maar respecteren.
RESTEPC !! <----- Ali g's words !! |
|
|
|
|