return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
לכל המלש"בים פה!
View this Thread in Original format
R.T.SHOKK
חשבתי יהיה נחמד לעשות ט'רד שכל אחד ירשום לאן הוא מיועד בצה"ל
או לאן הוא חושב ללכת

תרשמו..

אני בנתיים מיועד רק לעתודה
שזה תפקיד לא רע, לא ככה?
warpedd_
אני בנתיים בטיס
כבר עברתי צוות אויר יש לי ירפא עוד כמה חודשים שיהיה לי 17 וחצי

יש לי גם הזמנה לעתודה
fishfish
אני בן 17.5 חודשים,
הלכתי למבדקים של
מודיעין אלקטרוניקה, אבל לא עברתי - שלחו לי פתק בו הם מאחלים לי הצלחה,ולמרות הכישורים הטובים שלי היו כאלו שנמצאו מתאימים יותר.

קיבלתי זימון למפגש של העתודה האקדמאית ב - 6.8 באוניברסיטת תל אביב,
מישהו כאן הולך להיות שם????

וזהו בינתיים, מחכה לזימון מ - ממר"ם
HyPeRSoNiC
אני רוצה ללכת לממר"ם..........
מי שלא יודע, זאת יחידת המחשב של צה"ל. אני מקווה שיקבלו אותי...
אחותי לא מזמן סיימה שם.......

בכל מקרה, יש לי עוד זמן. אני עוד לא בן 17........
DjChook
אני בן 17
מסיים יא

שואף להגיע ל 8200
yahel222
קודם כל עתודה זה לא תפקיד....
עתודה זה אומר שאתה הולך ללמוד באוניברסיטה
ובהצלחה כי זה שיא הקשה במיוחד שאתה בן 18 והשאר בני 22+
שזה הבדל ענק במיוחד באופי.....ואני מכיר מלא שפרשו מזה

וממר"ם...צר לי אבל אין כזו יחידה כבר
חילקו אותה ל2 יחידות שונות ששכחתי את שמן כרגע אני יברר לכם

אבל ממרם כבר לא קיים !!

אה ואני מתגייס ב12 באוגוסט ושמעתי ממישהו שאני מכיר בבקום שעוד לא שיבצו אותי ....
מוזר
נקווה שימלאו את המכסות של הקרבי !!!
Narcotic Mind
קיבלתי זימון ראשון למודיעין אבל לא רוצה ללכת לזה גם אני רוצה ממר"ם

צו ראשון שלי היה רק לפני שלושה שבועות

יש לי עוד זמן
Hell_Copter
לא היה לי עדיין צו ראשון אבל בקרוב מאוד יהיה לי
היה אמור להיות לי יום שלישי אבל דחו לי אותו בשבועיים או משהו כזה
NaOren
מת כבר לקבל צו ראשון....

ובצבא אני מקווה להיות כמה שיותר קרבי
ולהרוג כמה שיותר ערבים...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SimonP
אני מתגייס ביום ראשון הקרוב לשיריון (כן כן מבחירה..) :) בונא שנים שלא הייתי פה מה קורה איתכם אנשים?

NaOren
quote:
Originally posted by SimonP
אני מתגייס ביום ראשון הקרוב לשיריון (כן כן מבחירה..) :) בונא שנים שלא הייתי פה מה קורה איתכם אנשים?


בהצלחה גבר
תשמור על עצמך....
djGoosh
הממ.. אני מתגייס ב20 לאוקטובר.. אבל הקטע הוא שהצו ראשון שלי היה במאי שנה שעברה יענו 2001 אבל דחיתי איכשהוא כ"כ הרבה (למאי השנה!!) אז כנראה אני כלל צהלי :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement