| divx-master |
| quote: | Originally posted by Triple-z
יש לי חבר דפק תראש בהודו חושב שהוא קיפוד
משה
אתה לא קיפוד
משה
אתה לא קיפוד
לא קיפוד..
ענק
אני כבר מחכה בקוצר רוח לפרופר ריפ של קוקו אנפלאגד
וגם למיקסים של ארימין טיאסטו ופיוידי למשה אתה לא קיפוד ותן עוד סמבוסק! :haha: :D
יאללה שמישהו ישיג תווינל כבר |
יש די גיי מיוחד שעושה תרימקסים
*** גבירותיי ורבותי הדי גיי המזרחי הראשון שתיקלט באמסטדם ***
די גיי ...
סטיב...
:nervous: |
|
|