| warpedd_ |
לא יודע מה אתכם
אני ממש לא אוהב אותם
עוד מהזמן שהם היו ברק בישראל
יש להם פה ושם יציאות
אבל לא משהו
------------
באותו נושא
למי שמכיר יש תוכנית שנקראת מר מותק ביס
אקיצר הדבר הכי קורע בעולם מצחיק פי 10000000 מכל דבר אחר
אפשר להוריד קטעים מהאתר של וואו בוואלה
wow.walla.co.il
כנסו ל"טלוויזיה"
דרך אגב משהו כתב על זה פה לפני כמה זמן
משם לקחו את הסרטון על הערבים
(ערבי טוב הוא ערבי עם עט:D ) |
|
|