return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
שידורי המהפכה !!!! האתר שלהם ושל קוקו (pg. 4)
View this Thread in Original format
Scorchio
את לא נורמלית
את לא נורמלית
את לא נורמלית
את שרוטהההההה

את פסיכופתית
את לא נורמלית
את לא נורמלית
נשמההההההההההההה
Hell_Copter
ראסמי אתמול היה פרק ענק!!!
היה עוד איזה קטן כזה ממש קצר שממש קרע אותי אבל אני לא זוכר מה זה היה...

ושבוע הבא יש את הסיפור האמיתי של קוקו... ההתמכרות לטופי והכל
warpedd_
לא יודע מה אתכם

אני ממש לא אוהב אותם
עוד מהזמן שהם היו ברק בישראל

יש להם פה ושם יציאות
אבל לא משהו

------------
באותו נושא
למי שמכיר יש תוכנית שנקראת מר מותק ביס
אקיצר הדבר הכי קורע בעולם מצחיק פי 10000000 מכל דבר אחר
אפשר להוריד קטעים מהאתר של וואו בוואלה
wow.walla.co.il
כנסו ל"טלוויזיה"

דרך אגב משהו כתב על זה פה לפני כמה זמן
משם לקחו את הסרטון על הערבים
(ערבי טוב הוא ערבי עם עט:D )
NaOren
quote:
Originally posted by warpedd_
לא יודע מה אתכם

אני ממש לא אוהב אותם
עוד מהזמן שהם היו ברק בישראל

יש להם פה ושם יציאות
אבל לא משהו

------------
באותו נושא
למי שמכיר יש תוכנית שנקראת מר מותק ביס
אקיצר הדבר הכי קורע בעולם מצחיק פי 10000000 מכל דבר אחר
אפשר להוריד קטעים מהאתר של וואו בוואלה
wow.walla.co.il
כנסו ל"טלוויזיה"

דרך אגב משהו כתב על זה פה לפני כמה זמן
משם לקחו את הסרטון על הערבים
(ערבי טוב הוא ערבי עם עט:D )


זה בעברית התוכנית הזאת???
warpedd_
quote:
Originally posted by NaOren


זה בעברית התוכנית הזאת???


כן

יש גם קטעים שיענו יוצאים החוצה לשטח

כנסו תראו קורע מצחוק
NaOren
quote:
Originally posted by warpedd_


כן

יש גם קטעים שיענו יוצאים החוצה לשטח

כנסו תראו קורע מצחוק


סבבה נראה מה זה שווה....
:-)
nesher
quote:
Originally posted by warpedd_ באותו נושא
למי שמכיר יש תוכנית שנקראת מר מותק ביס
אקיצר הדבר הכי קורע בעולם מצחיק פי 10000000 מכל דבר אחר
אפשר להוריד קטעים מהאתר של וואו בוואלה
wow.walla.co.il
כנסו ל"טלוויזיה"

דרך אגב משהו כתב על זה פה לפני כמה זמן
משם לקחו את הסרטון על הערבים
(ערבי טוב הוא ערבי עם עט:D )


כן יו
ראיתי לפני זה כבר את הסרטונים ב
walla/wow
זה אדיר
הכל משמה
גם נרקו
פשוט הכל
תוכנית גדולה
הרג אותי הקטע אם הצופים ואם הספארי
ענק
MoSH_MaN
יוווווווווווווו
אנשים

קבלו


זה ההומור הישראלי!!!!

זה הסוג השכונתי!! גם קיציס וגם עוד כמה

ושי ודרור הענקים זה ההומור הישראלי האינטילגטי!!!


אם אתם לא אוהבים את שניהם

אתם מוזרים ששואפים למושלמות
warpedd_
ראסמי פרידמן וקיציס קורעים

עכשיו הם קצת ירדו
שהיה להם את התוכנית זה היה קורעעעע

אין כל אחד היה מכיר את הבדיחות שלהם

כל הפוליטיקלי קורקט ענקקקק

אל תגיד זקנים הכי אהבתי
oDrori
שי ודרור הכי נאמבר אצלי... אבל בד"כ אני הכי מתפקע מהומור אידיוטי ולא קשור... אין על הקטע שקיציס עושה "רגע זה בכלל לא מגעיל" ואז בקטע שפרידמן בד"כ נותן איזה משפט מוזר שצריך לפענח הוא אומר "ואם אני שותה את זה עם קקי של פרות?" אני מתפוצץ
:stongue: :stongue: :stongue:

Hell_Copter
אין על קיציס
הבדיחות שלהם הם הכי בסט שיש
הישנות... החטא ועונשו די גרוע
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין על קיציס
הבדיחות שלהם הם הכי בסט שיש
הישנות... החטא ועונשו די גרוע


למה גרוע?
דוקא אני אוהב את התוכנית הזאת...
גם הרעיון שלה זה רעיון תותח
"הקמצן" "המניאק".....
:-))))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement