return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
שידורי המהפכה !!!! האתר שלהם ושל קוקו (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
דברו עברית. עכשיו הבנתי מה אתם רוצים ממני
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחחחחחח
אני לא יכול
התוכנית הזאת זאת התוכנית הכי טובה בטלויזיה

אחלה תחליף לרק בישראל

למישהו יש אתר שנותן את השירים של קוקו באמפי3?


ראסמי עדיף...
גם אדיר מילר הזה תותח...
:-)

ואין לי מושג מאיפה אפשר להוריד את זה ב MP3
בטוח יש תוכנה...
אם אני אמצא אני יגיד לך...
NyKoN
כן
אדיר מילר כלי
אבל אני רק רואה אותו כי אני מחכה לשידורי המהפכה

התוכנית הזאת פשוט מדהימה!!!
חבל שזה רק חצי שעה...


בואנה
אני לא יכול להפסיק לשמוע את השירים
:D
NaOren
quote:
Originally posted by NyKoN
כן
אדיר מילר כלי
אבל אני רק רואה אותו כי אני מחכה לשידורי המהפכה

התוכנית הזאת פשוט מדהימה!!!
חבל שזה רק חצי שעה...


בואנה
אני לא יכול להפסיק לשמוע את השירים
:D



חחח ראסמי שגם אני שומע את זה כל הזמן
"פקח אני פורק סחורה..."

באדיר מילר הקטע עם אמא שלו לא כזה מצחיק....
אבל חפיף
divx-master
quote:
Originally posted by NaOren



חחח ראסמי שגם אני שומע את זה כל הזמן
"פקח אני פורק סחורה..."

באדיר מילר הקטע עם אמא שלו לא כזה מצחיק....
אבל חפיף



כן ראסמי הקטע עם אמא שלו דיי דפוק כל הזמן צוחקת .. נראה לי היא על סמים


ואדיר מילרר תותח !!!! אני ממתת על התוכנית שלו

הוא שיא המצחיק

:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
NyKoN
quote:
Originally posted by divx-master



כן ראסמי הקטע עם אמא שלו דיי דפוק כל הזמן צוחקת .. נראה לי היא על סמים


ואדיר מילרר תותח !!!! אני ממתת על התוכנית שלו

הוא שיא המצחיק

:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3


רופל
על סמים
חחחח


יאללה
כל אחד כותב שיר מועדף
אני אישית מכור לפקח אני פורק סחורה הגרסה עם החליל והבנג'ו

edit-

אני גם מת על השיר
גשם טיפ טפ טופ

והסיפור של הנמר והפייה
:D
וגם דובי זובי
:P
NaOren
איפה את איפה את איפה את
הנה את הנה את הנה את

זה הכי הרג אותי...

:-)
NaOren
גם איך שהם מחכים את שער חמש
"בין הקורות"

חחחחחחחחח
איזה קרועים הם
divx-master
quote:
Originally posted by NyKoN


רופל
על סמים
חחחח


יאללה
כל אחד כותב שיר מועדף
אני אישית מכור לפקח אני פורק סחורה הגרסה עם החליל והבנג'ו

edit-

אני גם מת על השיר
גשם טיפ טפ טופ

והסיפור של הנמר והפייה
:D
וגם דובי זובי
:P


חחחח אני הכי אוהב את
המיקס של פקח אני פורק סחורה !!!
זה עצבני !!! בקרוב בכל המועדונים

אהה וכמובן את משה ... אתה לא קיפודד



כשאסי עשה עם הידים כזה קיפוד על הראש בקוקו אן פלאגד נקרעתי ...:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
MoSH_MaN
היו היה יער
וביער היה דובי
והדובי זה היה עושה לכווווווולם זובי
ולכן קראו לו:דובי זובי

איך אפשר לשכוח את שיר המחאה הגדול:

כוסאומו ל"ג בעומר אני מסתפר

NyKoN
quote:
Originally posted by divx-master


חחחח אני הכי אוהב את
המיקס של פקח אני פורק סחורה !!!
זה עצבני !!! בקרוב בכל המועדונים

אהה וכמובן את משה ... אתה לא קיפודד



כשאסי עשה עם הידים כזה קיפוד על הראש בקוקו אן פלאגד נקרעתי ...:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הכי גדול כשהוא שם את הידיים
אני נקרעתי מצחוק
NaOren
חחחחחחחח
יוואו איזה תוכנית ענקית...
יוואו מעניין שלא דיברנו עליה עדיין...

:-)))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement