return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
שידורי המהפכה !!!! האתר שלהם ושל קוקו (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master
התוכנית הכי פצצההה בעולם זאת

"ארתור"

התוכנית שאני הכי אוהב !!!!!!

:D :D :D :D ;)


אחי אין לך מושג כמה שאתה צודק!!!!!!!!!!!!!
הם חולי נפש שם אחד אחד!!!!!!

לפני שנתיים שהיינו באילת קמנו בבוקר ולא היה מה לראות אז ראינו את ארתור
אנחנו קולטים את ארתור והחברים שלו בסידרה המצויירת הזאת עומדים בקפיטריה ומדברים
פתאום אחד מהבית ספר שלהם בא מאחוריהם ועושה כזה... היי מצלמים פה.. ומתחיל לעשות שלום למצלמה
זה היה אחד הקטעים הכי קורעים שראיתי... מאז אני תפוס על הסידרה הזאת

עכשיו שהיינו באילת גם ראינו ארתור... איזה צחוקים יש שם!!!!!! הם פשוט שרוטים עד העצם
קולטים איזה ארנב אחד אומר "אתמול היה לי כל כך קר שהשפתיים שלי נדבקו לטובה במשך שעתיים" איזה צחוקים!!!!!
ומר עכבר עבר לגור עם ארתור... ואחות של ארתור באה אליו ועושה לו כזה... תגיד מר עכבר... נכון שארתור מטומטם?!
הסידרה הכי דפוקה בעולם... איך נותנים לילדים לראות אותה?!
divx-master
quote:
Originally posted by Hell_Copter

ומר עכבר עבר לגור עם ארתור... ואחות של ארתור באה אליו ועושה לו כזה... תגיד מר עכבר... נכון שארתור מטומטם?!
הסידרה הכי דפוקה בעולם... איך נותנים לילדים לראות אותה?!


יאוו זה היה אחד הפרקים הכי חזקים שיש !!!

את אני לושב את כל הפרקים אויל אחד או שתיים לא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master


יאוו זה היה אחד הפרקים הכי חזקים שיש !!!


אתה חייב לראות את הפרק עם ההוא שעושה היי מצלמים פה
או הפרק עם הכדור שלג

בעצם נזכרתי מה אחד הפרקים הבאמת חזקים שהיו
הזה שהם מחכים את סאות'פארק ואת ביוויס ובאטהד... זה כזה פרק מצחיק!!!!!!!!!!!!!!
NaOren
מה אתה מדברים על ארתור????

והעלתי את הקטעים של אסי וגורי ל - FTP של נשר

תחגגו:crazy: :crazy: :crazy:
divx-master
quote:
Originally posted by NaOren
מה אתה מדברים על ארתור????

והעלתי את הקטעים של אסי וגורי ל - FTP של נשר

תחגגו:crazy: :crazy: :crazy:



ייאו טוב הפרק של היום היה קורעע !!!! בסוף שנה אסי וגורי עו לנו בבית ספר מופע סטנד אפ

היה בןןן זונה של דבר !!!!!!!

וההילר שצועק

עצור !!!! אתה הומו !! היה גדול

אז היום שראיתי את זה בכלל נקרעתי


"אני לא אבא שלך "
:confused:
:eek:

"אני יועד"


:happy2: :happy2:

נקרעתי
NaOren
quote:
Originally posted by divx-master



ייאו טוב הפרק של היום היה קורעע !!!! בסוף שנה אסי וגורי עו לנו בבית ספר מופע סטנד אפ

היה בןןן זונה של דבר !!!!!!!

וההילר שצועק

עצור !!!! אתה הומו !! היה גדול

אז היום שראיתי את זה בכלל נקרעתי


"אני לא אבא שלך "
:confused:
:eek:

"אני יועד"


:happy2: :happy2:

נקרעתי



חחח ראסמי הם היו ענקיים
עצווור אתה הוומו...

אבל אני לא מבין למה הם שמו באתר דברים שהם עדיין לא הראו בטלויזיה....
divx-master
quote:
Originally posted by NaOren



חחח ראסמי הם היו ענקיים
עצווור אתה הוומו...

אבל אני לא מבין למה הם שמו באתר דברים שהם עדיין לא הראו בטלויזיה....



כן ראסמי גם אני לא הבנתי

האתר הרס לי היום
NyKoN
כן אה
גם לי האתר הרס
ציפיתי כבר לבוא היום לראות שירים חדשים של קוקו

קיצר
הקטע עם
עצור!!! אתה הומו!!!
נשפכתי מצחוק
זה היה בנזונה
ואני לא יודע אם הם מנסים לצאת מהארון בכוונה או שזה סתם בשביל התוכנית אבל הנשיקה הזאת די עשתה לי טראומה
divx-master
quote:
Originally posted by NyKoN
כן אה
גם לי האתר הרס
ציפיתי כבר לבוא היום לראות שירים חדשים של קוקו

קיצר
הקטע עם
עצור!!! אתה הומו!!!
נשפכתי מצחוק
זה היה בנזונה
ואני לא יודע אם הם מנסים לצאת מהארון בכוונה או שזה סתם בשביל התוכנית אבל הנשיקה הזאת די עשתה לי טראומה




חחחחחח ראסמי גם לי !!!

למרות שאסי קצת מגרה .. סתתםם סתתם איייככככ
Scorchio
ההילר הזה היה הקטע הכי מצחיק
"אני ילד בן 4 שאיבד את העבודה והמצב היה קשה אני מחליט לעלות לישראל, מסתובב עשר שנים עובר תלאות ומגיע לישראל אחרי עשר שנים, ילד בן 4, גרוש עם שני ילדים"

"היית מאוד קשור לאימא שלך?"
"מאוד מאוד קשור"
"אבל לא הכרת אותה"
"לא"
"היא מתה לפני שנולדת"
"שלוש שנים לפני"



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

NyKoN
חחח

כן
הם עושים את הקטע הזה הרבה
לך לעמוד של קוקו ותראה שיש שם פרופיל שלו
"קוקו נולד כילד יחיד למשפחה מרובת ילדים"
NaOren
חחחחחחח די זה הורג אותי השטויות שלהם...

:happy2: :tongue3 :crazy: :tongue2

הם ענקיים....!!!

דובי זובי

חחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement