return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
"Nuclear Nation 2.0"
View this Thread in Original format
Endre


http://www.nuclear-nation.b3.nu/

okej gubbar, nu drar det ihop sig, ni som vill och tänker komma är det dags att sammla in alla namn på en lista sen plocka in pengar och sen möta mig innen i stan nästa vecka, vilken dag som passar er får vi komma överens över.


Aendy
- Inga ringar på dansgolvet

Det tycker jag borde vara regel på alla dansställen.
Endre


jaja, självklart, men...är det nåt dåligt med den regeln?

Aendy
quote:
Originally posted by Endre


men...är det nåt dåligt med den regeln?



Nä, tvärtom!
Endre
quote:
Originally posted by Aendy


Nä, tvärtom!


okej, så bra då :) då står den ju bra där på sidan,

mindshooter
Hur kommer ni hålla detta inoficiellt då? Gästlista? Har varit i Akalla många gånger och det är inte stället där man håller en fest hemlig direkt :p Dörrvakt? hehe
dj_hysterix
Vilket datum är det här då...stod inte på hemsidan. :conf:
Endre


28:e September , Dörr Vakt (25 bast biff, retarded som utbildar sig till väktare :p) gäst lista

mindshooter
quote:
Originally posted by Endre


28:e September , Dörr Vakt (25 bast biff, retarded som utbildar sig till väktare :p) gäst lista



Ok sjysst...ltåer bra...mkt möjligt att jag kommer och checkar läget. Betalning vid dörren eller? Får man ta med sig en polare eller?
Endre
quote:
Originally posted by mindshooter


Ok sjysst...ltåer bra...mkt möjligt att jag kommer och checkar läget. Betalning vid dörren eller? Får man ta med sig en polare eller?


vi måste tyvär köra med förköp, delvis för att inte gå back så jävligt om vissa inte kommer, men så är det garanterat att det inte blir bråk eller otrevligheter eftersom dem ända som står utanför vår kännedom skulle vara ni från TA isåfall, men ni har nog inget nöje av att börja bråka med nån :D

polare kan du ta med dig sålänge dem inte ställer till med nåt pojka/flicka-hyss (för flickor gäller alltså inga avsugningar på ofentlig plats). sen är det bara att stampa på, det är en liten lokal så det kommer bli förmodligen äckligt svettigt och sexigt :p

Caféteria med förfriskningar, droger och alkohol får man dra på innan, men då gäller det att se normal ut vid dörr vakten.


Vizay
dettha låhter mychet mychet intrehssant :) indeed :D

hur många polare kan man ta med sig?
Endre
quote:
Originally posted by Vizay
dettha låhter mychet mychet intrehssant :) indeed :D

hur många polare kan man ta med sig?



i första hand trance folk eller folk som helt enkelt gillar att stampa, men 2-3-4 st går bra. det är nog inte så kul att komma ensam kan jag förstå :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement