|
I'm Back!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח צברית |
תאמת דווקא לא... :D :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח צברית |
בסוף אתה קולט אותה יורדת מהארץ עוד שנתיים :haha: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בסוף אתה קולט אותה יורדת מהארץ עוד שנתיים :haha: |
חח... יורדת אני?:D
אולי, אבל בסופו של דבר אני אחזור.. |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חח... יורדת אני?:D
אולי, ***.. |
:D :D :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by nesher
:D :D :D |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חח... יורדת אני?:D
|
כן, את, יורדת. (נקודה) חחח |
|
|
| warpedd_ |
חחחחח
אתם לא צריכים להבריח את המיעוט הנשי שיש פה בקושי |
|
|
| Tarantula |
אמל'ה!!!!
אי אפשר כבר להגיד שום דבר מבלי שתנסו להפוך את זה!!:D:D
חבורת חרמנים !!! :D :haha: |
|
|
| NaOren |
חחחחחחחחח
וואלה אני הכי אוהב את ישראל...
אל אל ישראל
אל אל ישראל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחחחח
וואלה אני הכי אוהב את ישראל...
אל אל ישראל
אל אל ישראל |
זה מזכיר לי שחברים שלי סיפרו לי אחרי שהם חזרו מיוון שכולם בדיסקוטקים שם שרים את השיר הזה... ואחד שהיה איתם שהוא מצחיקול כזה חשב שהם אומרים משהו אחר... אז הוא שר איתם
ארץ ישראל
ארץ ישראל
צחוקים :D |
|
|
| NaOren |
חחח סטלן ...
אני שומע את זה תמיד במשחקים של נבחרת ישראל
אל אל ישראל הכדור עגול
העולם הידידים גם אני י-כ-ו-ל
:-))) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אמל'ה!!!!
אי אפשר כבר להגיד שום דבר מבלי שתנסו להפוך את זה!!:D:D
חבורת חרמנים !!! :D :haha: |
חחח את צודקת
אין להם בבית אז לכאן הם פונים |
|
|
|
|