return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
I'm Back!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook


חחח צברית


תאמת דווקא לא... :D :haha:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


חחח צברית


בסוף אתה קולט אותה יורדת מהארץ עוד שנתיים :haha:
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בסוף אתה קולט אותה יורדת מהארץ עוד שנתיים :haha:


חח... יורדת אני?:D

אולי, אבל בסופו של דבר אני אחזור..
nesher
quote:
Originally posted by Tarantula


חח... יורדת אני?:D

אולי, ***..



:D :D :D
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by nesher


:D :D :D


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
DjChook
quote:
Originally posted by Tarantula


חח... יורדת אני?:D


כן, את, יורדת. (נקודה) חחח
warpedd_
חחחחח

אתם לא צריכים להבריח את המיעוט הנשי שיש פה בקושי
Tarantula
אמל'ה!!!!

אי אפשר כבר להגיד שום דבר מבלי שתנסו להפוך את זה!!:D:D

חבורת חרמנים !!! :D :haha:
NaOren
חחחחחחחחח

וואלה אני הכי אוהב את ישראל...

אל אל ישראל
אל אל ישראל
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחח

וואלה אני הכי אוהב את ישראל...

אל אל ישראל
אל אל ישראל


זה מזכיר לי שחברים שלי סיפרו לי אחרי שהם חזרו מיוון שכולם בדיסקוטקים שם שרים את השיר הזה... ואחד שהיה איתם שהוא מצחיקול כזה חשב שהם אומרים משהו אחר... אז הוא שר איתם
ארץ ישראל
ארץ ישראל

צחוקים :D

NaOren
חחח סטלן ...
אני שומע את זה תמיד במשחקים של נבחרת ישראל

אל אל ישראל הכדור עגול
העולם הידידים גם אני י-כ-ו-ל
:-)))
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Tarantula
אמל'ה!!!!

אי אפשר כבר להגיד שום דבר מבלי שתנסו להפוך את זה!!:D:D

חבורת חרמנים !!! :D :haha:


חחח את צודקת

אין להם בבית אז לכאן הם פונים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement