|
I'm Back!!!!!!!!!!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים בפורום של
מוזיקה אלקטרונית באינטרנט !!!
חבר'ה - מוש עלה על הכיסוי שלנו !
שבעצם אנחנו פה רק כדי להכיר בחורות !
יאללה - אפשר לחזור לשמוע אריק איינשטיין |
LOL!!!:D :stongue: :haha: :happy2: :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
אויש תמצוץ לי
מה באתי לריב איתך?
זה רק מצחיק אותי
EDIT:
טוב אתם יודעים מה כוסאמקקקקקקקקקק
יאללה על הזין שלי לא משנה
אבל אני רק מזכיר לכם :
יש בשביל כאלה שאלות
PM!!!
אאהם אאהההם |
|
|
| DJ-Energy |
יאללה מוש חלאס להיות עצבני ותתחיל לפלרטט גם אתה....
;)
אז תגידו מה נסגר עם הטראק החדש של אריק מתי יוצא על פרומו כבר?!!?!!?
:) |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by NaOren
ונימרוד (זה שגר בגבעתיים...) לכם יש את גן העיגול שאני מכיר שם מלא אנשים שיושבים שם והם בגיל שלנו...... |
יש גן אחד ליד הבית שלי ושל נמרוד שקוראים לו (או לפחות אנחנו קוראים לו) גן בן צבי, ששם יושבים רק אנשים שאני מכיר, יענו אנשים מהשכבה שלי, לפעמים גם שישסטיות, מלא אנשים באים עם אוטו אבל תכלס זה משעמם אחרי כמה זמן למה כולה יושבים שם ואתה רואה את אותם אנשים כל הזמן
ונראה לי שהגן עיגול שהתכוונת זה גן דרום שזה ליד הביצפר שלנו ומי שיושב שם זה בדר"כ זיניקים-חמשושים אז לא זה אנשים בגיל שלנו
ותכלס כל זה נחמד אבל זה לא אטרקציה זה סתם...
אבל כן מה שטוב זה שאתה יורק מהבית שלי ואתה בתל אביב אז כל הקטע הזה כבר ממש לא משנה כי עם אוטו אתה בכל חור בתל אביב תוך 5 דקות |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
ונראה לי שהגן עיגול שהתכוונת זה גן דרום שזה ליד הביצפר שלנו ומי שיושב שם זה בדר"כ זיניקים-חמשושים אז לא זה אנשים בגיל שלנו
|
לא אני יודע למה הוא התכוון גן עיגול זה ליד קלעי שם בסוף העולם...
אני לא יודע מי יושב שם |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
לא אני יודע למה הוא התכוון גן עיגול זה ליד קלעי שם בסוף העולם...
אני לא יודע מי יושב שם |
קוראים לזה גן הצנחנים נראה לי
ויש גם את גן העליה |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
קוראים לזה גן הצנחנים נראה לי
ויש גם את גן העליה |
בקיצור אין כלום
:o |
|
|
| oDrori |
| [Ace up the sleeve]יאללה תפסיקו לבכות. אתם לא גרים בקיבוץ[/Ace] |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
קוראים לזה גן הצנחנים נראה לי
ויש גם את גן העליה |
גן התותחים או הטס
:-)
אני גר 20 שניות משם
אבל אאני לא הולך לשם כי זה לא אנשים מהשכבה שלי.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פשששששששששש
אני רואה שהטרד שלי הפך לטרד של תיווך והיכרויות.......... חחחחחחחחחחחח
איזה כיף לי!!!
אה כן!!! דרך אגב,
חזרתי מאילת!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה גבר טוב שחזרת... :D
איך היה שם? ספר ספר אל תתבייש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה גבר טוב שחזרת... :D
איך היה שם? ספר ספר אל תתבייש |
היה ממש סבבה!!!!!!!!!!!!!!!
היינו אני, חברה שלי, עוד חבר, ועוד ידידה
אקיצר, בנסיעה היו כמה פרחות כאלה מטומטמות, שהתחילו לשיר שירים של שאקירה עם הדיסקמן שלהם
ואתם יודעים איך זה כשפרחה שרה........... ועוד באנגלית........ חחחחחחח
וגם הנהג לא יותר טוב...... מסתבר שהוא אוהב מוסיקה מזרחית, והוא דאג שנדע את זה כשהוא שם מוסיקה מזרחית ברמקולים של האוטובוס והגביר לפול ווליום!!!!!!!!!!
כל האוטובוס התחיל לצרוח עליו!!! אני עוד שניה הייתי מכה אותו למוות!!!!! חחחחחחחחחחח
טוב די עם הנסיעה! היינו במלון הולידי אין אקספרס...... החדר היה די קטן ל-4 אנשים והמלון היה מלא ערסים!!!!! אבל הסתדרנו......
די התבאסתי שכל המועדונים הטובים היו לגיל 18 פלוס....... היינו ערב אחד באיזה מועדון..... אני חייב לומר שהדי ג'יי הוא בן אדם בן 50 לפחות עם טעם מאוד מוזר!!!!
בהתחלה היה היפ הופ ו-MTV
החברים שלי רצו לרקוד אז סתם התנדנדתי ועשיתי כאילו אני נהנה.......
אח"כ הוא שם איזה רמיקס של לאסגו, ואני מה זה שמחתי כי חשבתי שהוא יתחיל עם טראקים עכשיו.........
אבל הוא המשיך לדאנס........ דברים כמו בומבה......... חחחחחחח
בקיצור - אם אתה לא בן 18 או יותר - אין לך מה לחפש שם מבחינת מועדונים...... אלא אם כן יש במלון או משהו פתוח או משהו כזה.......
הכל שם היה נורא יקר אז לא ממש עשיתי שם שופינג...... ככה שכל הכסף הלך על אוכל, שתיה, והשכרת נרגילות בגרין ביץ'...... אבל סך הכל היה סבבה לבוא לשם ולהתפרק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|