|
I'm Back!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
חחח את צודקת
אין להם בבית אז לכאן הם פונים |
חחחחחחחחחח
אגב, כמה בנות יש כאן בכלל???
טרנטולה שאין לי מושג מה השם שלה......
ואלין..... שבכלל לא פעילה כאן........
וזהו..... 2 בנות
ואיזה 30 בנים...... חחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
משום מה
TARANTULA
מסרבת להגיד את שמה
ואלין לסבית בכלל
:eyespop: :eyespop:
סתם |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלין לסבית בכלל
:eyespop: :eyespop:
סתם |
נו........ עוד יותר טוב.......
אולי היא תוכל לבוא ולפתות את טרנטולה, וככה היא תגלה לנו את השם שלה.........
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם.... לא יודע....... |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחח מה נסגר איתך חן?
לסדר לך משהו איתה?
חחח
אתה לא עם מישהי? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אתה לא עם מישהי? |
לא אין לי
והיא חמודה :) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
משום מה
TARANTULA
מסרבת להגיד את שמה
:eyespop: :eyespop:
|
ההאאאממ... האאמ... תזכיר לי רק מתי בדיוק שאלת אותי שאני סירבתי? :D :haha: :happy2: |
|
|
| Hell_Copter |
אינעל אבוק תעזבו כבר את הבנות שיש פה!!!!!!!
אלין לא לסבית ולטרנטולה יש הרבה על הראש עכשיו... אז תרגעו
ובשביל שחן ירגע אני יגיד לו נועם כוסית (אבל עכשיו אין לי כוח להתווכח)1
וזהו... פשוט תפסיקו |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחח א-ה-ב-ת-י רועי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אינעל אבוק תעזבו כבר את הבנות שיש פה!!!!!!!
אלין לא לסבית ולטרנטולה יש הרבה על הראש עכשיו... אז תרגעו
ובשביל שחן ירגע אני יגיד לו נועם כוסית (אבל עכשיו אין לי כוח להתווכח)1
וזהו... פשוט תפסיקו |
חחח... זה בסדר הם לא מפריעים לי, אני דווקא אוהבת צומי:happy2: :haha: :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחח א-ה-ב-ת-י רועי |
אחי עבר עליי יום קשה מאוד שאני פשוט לא מפסיק להיות עצבני ופשוט אין לי סיבה להיות
ואני מדבר פה מכל הלב ואומר תרדו להם מהתחת... באמת זה לא במקום |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ההאאאממ... האאמ... תזכיר לי רק מתי בדיוק שאלת אותי שאני סירבתי? :D :haha: :happy2: |
אז אני אשאל אותך במקומו
מה שמך?
:D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אז אני אשאל אותך במקומו
מה שמך?
:D |
אלונה... |
|
|
|
|