return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
I'm Back!!!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


חחח את צודקת

אין להם בבית אז לכאן הם פונים


חחחחחחחחחח

אגב, כמה בנות יש כאן בכלל???
טרנטולה שאין לי מושג מה השם שלה......
ואלין..... שבכלל לא פעילה כאן........
וזהו..... 2 בנות
ואיזה 30 בנים...... חחחחחחחחחח
DjChook
משום מה
TARANTULA
מסרבת להגיד את שמה

ואלין לסבית בכלל

:eyespop: :eyespop:
סתם
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
ואלין לסבית בכלל

:eyespop: :eyespop:
סתם


נו........ עוד יותר טוב.......
אולי היא תוכל לבוא ולפתות את טרנטולה, וככה היא תגלה לנו את השם שלה.........
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סתם.... לא יודע.......
MoSH_MaN
חחחחחחחח מה נסגר איתך חן?
לסדר לך משהו איתה?
חחח

אתה לא עם מישהי?
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

אתה לא עם מישהי?


לא אין לי

והיא חמודה :)
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
משום מה
TARANTULA
מסרבת להגיד את שמה

:eyespop: :eyespop:



ההאאאממ... האאמ... תזכיר לי רק מתי בדיוק שאלת אותי שאני סירבתי? :D :haha: :happy2:
Hell_Copter
אינעל אבוק תעזבו כבר את הבנות שיש פה!!!!!!!

אלין לא לסבית ולטרנטולה יש הרבה על הראש עכשיו... אז תרגעו

ובשביל שחן ירגע אני יגיד לו נועם כוסית (אבל עכשיו אין לי כוח להתווכח)1

וזהו... פשוט תפסיקו
DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחח א-ה-ב-ת-י רועי
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אינעל אבוק תעזבו כבר את הבנות שיש פה!!!!!!!

אלין לא לסבית ולטרנטולה יש הרבה על הראש עכשיו... אז תרגעו

ובשביל שחן ירגע אני יגיד לו נועם כוסית (אבל עכשיו אין לי כוח להתווכח)1

וזהו... פשוט תפסיקו


חחח... זה בסדר הם לא מפריעים לי, אני דווקא אוהבת צומי:happy2: :haha: :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחח א-ה-ב-ת-י רועי


אחי עבר עליי יום קשה מאוד שאני פשוט לא מפסיק להיות עצבני ופשוט אין לי סיבה להיות
ואני מדבר פה מכל הלב ואומר תרדו להם מהתחת... באמת זה לא במקום

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Tarantula



ההאאאממ... האאמ... תזכיר לי רק מתי בדיוק שאלת אותי שאני סירבתי? :D :haha: :happy2:


אז אני אשאל אותך במקומו
מה שמך?
:D
Tarantula
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אז אני אשאל אותך במקומו
מה שמך?
:D


אלונה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement