|
I'm Back!!!!!!!!!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
כמו בכפר, אחרי 10 בלילה הכול שקט... כאילו שאין אנשים בכלל..
יש פה איזה סנוקר עלוב ועוד איזה פאב אבל יש שם מלא ערבים כל הזמן
כולם בורחים מפה בימי שישי ובכלל... :D |
חחחחחחחחחחחחחחח
גם פה כולם מחפשים לברוח.........
כל חצי שנה בערך נפתח אצלינו מועדון חדש...... שגודלו 150מ"ר פחות או יותר
ויש שם תמיד את אותו תקליטן שקוראים לי די ג'יי גבע.........
עכשיו, די ג'יי גבע עובד עם מיקסר אולפנים וזוג דיסקמנים...... ויש לו טכניקת מיקס מאוד מקורית - עוצר את השיר שמנגן או עושה לו
fade out
מכניס את השיר הבא......... בלי קשר בכלל
חוץ מפעם שאני זוכר שהוא השמיע סט של טיאסטו והלך לרקוד......
אקיצר, אחרי חודשיים גג, המועדון נסגר כי אף אחד לא בא...........
וחוץ מזה אין פה כלום חוץ מכמה בתי קפה קטנים ומקומות מפגש קבועים שכל לילה מלאים בערסים, צפוניות, וכאלה שמשחקים אותה מקובלים ומחפשים כל הזמן תשומת לב
אה כן! וזייניקים..........
אז כמו שאמרתי......... יבנה היא בית השחי של ישראל.......
לא??? |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחח
זה מזכיר לי את דימונה עוד בימים שלפני הזנזי בר
שדרך אגב נסגר שבוע שעבר :) |
|
|
| DjChook |
חחח צורן - בת דודה שלי עברה לשם עם בעלה והילד אני חושב
חחח נשבע לכם זה
PLEASNTVILLE
ואני לא מגזים !
עכשיו בקשר לגבעתיים אחי, לא יודע יש לכם את הגינה שם שיושבים בה הרבה שישיסטים / שביעיסטים לפי מה שהבנתי
סנוקר טוב יש בתחילת פ"ת
מקום ממש ברמה
אהה ברמת גן אין גם הרבה מה לעשות חוץ מזונות
חחחח
אז כולם נוסעים לת"א שזה בדיוק 5 דקות נסיעה.... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח צורן - בת דודה שלי עברה לשם עם בעלה והילד אני חושב
חחח נשבע לכם זה
PLEASNTVILLE
ואני לא מגזים !
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
pleasantville
עד עכשיו לא הכרתי אף אחד שראה את הסרט הזה חוץ ממני |
|
|
| NaOren |
ר"ג זה עיר שאין בה מה לעשות....
חוץ מאיזה 2 סנוקרים ומלא גינות ....
ונימרוד (זה שגר בגבעתיים...) לכם יש את גן העיגול שאני מכיר שם מלא אנשים שיושבים שם והם בגיל שלנו...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
pleasantville
עד עכשיו לא הכרתי אף אחד שראה את הסרט הזה חוץ ממני |
חחחחחחחח גם אני ראיתי את הסרט הזה... ממש סרט נחמד!!!
קיצר ככה זה צורן... המקום מת לגמרי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בונאה זה הורג אותי איך כולם מפרלטטים איתה
זה פשוט לא יאמן |
סך בכל מראים קצת התענינות.. מה זה מזיק??:D :D
מה אתה מקנא?!:haha: :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אתם לא יוצאים לטרמינל וכאלה ?
דרך אגב - בת כמה את שוב פעם ? |
משהו כזה...
ואני בת 18 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בונאה זה הורג אותי איך כולם מפרלטטים איתה
זה פשוט לא יאמן |
ואללה זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים בפורום של
מוזיקה אלקטרונית באינטרנט !!!
חבר'ה - מוש עלה על הכיסוי שלנו !
שבעצם אנחנו פה רק כדי להכיר בחורות !
יאללה - אפשר לחזור לשמוע אריק איינשטיין |
|
|
| oDrori |
| חחח :) זה הזכיר לי את מה שיובל שם פה לפני איזה יום מהפורום הבריטי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יאללה - אפשר לחזור לשמוע אריק איינשטיין |
חחחחחח אשכרה... |
|
|
| Q-PiXeL |
טוב אני מכניס את השכונה שלי למקומות הגרועים בישראל...
גני-אביב, לוד
:stongue:
בואו נראה אותם מוצאים דברים טובים כאן...
חחחחחח
Edit:
סליחה, שכחתי לציין שלוד זה בעצם אוטונומיה משלה...
:stongue: :stongue: |
|
|
|
|