return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Lasgo - Alone
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי - אני יודע שהנושא הזה טחון רצח ...

אבל בכל זאת אני עוד פעם משתגע מלחשוב על זה...
אז ככה - יש לי את השיר הזה על המחשב כבר כמעט שנה ואני לא מגזים

כתוב לי בקובץ שיש לי אותו מאוקטובר של שנה שעברה
ואני מניח שהוא עוד יצא לפני זה ...
איך , אבל איך הגיוני שרק עכשיו התחילו לחרוש איתו בארץ ????

בכל דיסקוטק פתאום זה התחיל להחליף
SOMETHING
וגם ברדיו בי יו התחילו לפוצץ בטראק הזה ...

כבר נמאס - אין להם חומר חדש ?????????
עד מתי ????

איזה עיצבון עם המתקלטים המעפנים האלה - עכשיו אני לא אומר
שהטראק גרוע פשוט שלפחות ינסו לראות מה קורה בחו"ל
ומה יוצא וכאלה ולא סתם ישימו דברים ...

איזה מיסחור מעפן .........אאאאאארררררררררררררר

:whip:

בכל אופן הייתי ביום שישי ב
ICE
ואני מכיר שם את אחד היחצ"נים הראשיים - דיברתי איתו במשך הערב
- לא מזמן ניסיתי לארגן לאודי חכים
פה קוראים לו
VMAN
להופיע שם ...
בכל אופן היחצ"ן הפגיש אותי עם הבעלים - קוראים לו מוני
והוא בן 22 בערך
אז את אודי הוא אמר שהוא לא לקח כי הוא לא מספיק מוכר בישראל...

אבל תבינו את מי הוא הביא ...
את יובל לוים ואת רועי פלינר ...
שניים מאלה שאני הכי שונא
אז אמרתי לו שאיך הוא לא מתבייש להגיד לי שהוא לא מביא את אודי שעובד
עם פטיפונים ויש לו הבנה בחומר אבל הוא מביא מעפנים כמו יובל לוים ...
קיצר - התווכחנו שעה - הוא אמר שיובל תותח ומבוקש , בכל מקרה
נגמר הסיפור בזה שהוא אמר אזור השרון וכל מה שמסביב כולל תל-אביב
זה לא אמסטרדם ואנשים אוהבים מה שהם מכירים ולא דברים חדשים
...

ארררררררררררררררררר
:whip:
איך אני שונא כאלה שטויות !!!!!!

תבינו שמעתי בדיסקוטק הזה את
COSMIC GATE - MELT INTO THE OCEAN !!!!!!
כמה חרא דיג'יי יכול להיות ??????.
אשכרה ראו שהוא שם את הטראק הזה ועוד כמה אלקטרוני ישן כמו לאסגו
ואז לא היה לו יותר מה לשים ...

טוב מצטער על המירמור חבר'ה ......
GLoBaL-MUZiK
אחי אני איתך בכל העסק הזה, פשוט מגעיל שחורשים על טראק לא משנה אם הוא ישן, אבל הטראק הזה הוא מגעיל ויוצא מכל החורים כבר, 10 פעמים בכל מסיבה זה כל כך מעצבן

.מילא שיעשו איזה דאב אבל לא עושים
בקשר ליובל ולרועי פילנר, הבעיה איתם שהם מוכרים אז קל לאנשים להגיד שהם טובים, למרות שאני מכיר פה אנשים שהם פי אלף יותר מוכשרים, ויש להם הרבה יותר הבנה במוזיקה

.אבל ככה זה בישראל, מי שמוכר אז הולכים איתו, אתה רק צריך הזדמנות
ואחי רדיו בי-יו זה בדיוק כל השכונה של ישראל, אלה ששומעים את הרדיו הזה אחרי זה הולכים למסיבות של יובל ורועי פילנר,

מצב חראאאאאאאאא אבל ככה זה בישראל כמו כל דבר אחר

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
דעה אישית
warpedd_
אכן נושא כאוב

האייס זה לא התל יצחק לגדולים?
אם כן אני לא מתפלא שיש שמה אותו חרא


שמע סך יש הרבה אנשים שהולכים לדיסקוטק בשביל דיג'יי נחשב
אז אם אחד כמו יובל לוים מוכר אז הוא מוכר
אין על מה לדבר

הכל כסף מה נראה לך

דווקא היית צריך להגיד למנהל שאודי ב99 ושהוא זכה בתחרות שמה
והיית מזיין לו תמח על זה שהוא כל לילה שמה או משהו
eXeTik
אחי, נסענו לפני איזה 3 שבועות בטבריה ואיזה שדרן בתחנה מקומית שם שם את
alone
ואומר כזה "וזה הלהיט החדש של לאסגו שיכבוש אותכם הקיץ"
אקיצר... אנחנו נקרעים מצחוק, התחלנו אשכרה להסטלבט שהם בפיגור של איזה שנה... חזרנו למרכז, שמים 99- פתאום אתה קולט את עידן גוטמן או מי שזה לא היה אומר "ועכשיו ללהיט נחדש של לאסגו...
alone!"

היינו בשוק... זה כלכך מצחיק שזה עצוב!
luckystrike
quote:
Originally posted by warpedd_

דווקא היית צריך להגיד למנהל שאודי ב99 ושהוא זכה בתחרות שמה
והיית מזיין לו תמח על זה שהוא כל לילה שמה או משהו


אמרתי לו את זה עוד לפני זה שדיברתי איתו בטלפון ...
אמרתי לו שיתקשר לרוברט וישאל אותו על זה ...

דרך אגב הוא אמר לי כדוגמא למה שהוא אמר שהוא הביא
את רוברט גיטלמן לאחת מהמסיבות הראשונות ותוך שעה רוברט ירד
ואמר לו שהוא הולך כי הקהל לו מתאים ...
נגיד וזה מה שבאמת קרה ואני מאוד בספק (אודי אם אתה
פה ואתה רואה את זה תשאל את רוברט) אז זה רק
בגלל שזה היה הפעם השנייה שהדיסקוטק פעל מאז שנפתח
ואף אחד לא ידע עליו ומי שידע עליו גם ידע שבפעם
הראשונה היה חרא בטרוף ...


עכשיו
GLOBAL-MUZIK
בקשר למה שאמרת לגבי זה שהם מוכרים ...
אני לא מבין איך ? מילא ערן ברנע
הוא מוכר הוא ממקסס נחמד רק שהוא שם גם כל מיני חרא
ואמטיוי כי לפי מה שהבנתי ממנו הוא חייב לשים את זה
כי הבעלים מבקשים ממנו
ובכל זאת מדי פעם הוא מכניס דברים חדשים וגם קצת פרוגרסיב ואתה
יכול לראות עליו שהוא לא סתם ...

לעומת יובל ליים הזה (שלא נדבר על פלינר שהוא ממש מסריח) שאין לו
חומר בשיט וגם המיקסים שלו בקאנטים ...
אתה מבין אם גיטלמן ישים חרא של אמטיוי במסיבות(מה שלא קורה לרוב) אני
יבין שזה לא בגללו אלא בגלל המקום
אבל שאני רואה שיובל שם גם דברים מסריחים וישנים כמו קוסמיק גייט
אני לא מבין איך הוא מוכר ...

:whip:
luckystrike
quote:
Originally posted by eXeTik
אחי, נסענו לפני איזה 3 שבועות בטבריה ואיזה שדרן בתחנה מקומית שם שם את
alone
ואומר כזה "וזה הלהיט החדש של לאסגו שיכבוש אותכם הקיץ"
אקיצר... אנחנו נקרעים מצחוק, התחלנו אשכרה להסטלבט שהם בפיגור של איזה שנה... חזרנו למרכז, שמים 99- פתאום אתה קולט את עידן גוטמן או מי שזה לא היה אומר "ועכשיו ללהיט נחדש של לאסגו...
alone!"

היינו בשוק... זה כלכך מצחיק שזה עצוב!


אשכרה אחי ...

מי שיש לו זמן שינסח עצומה ל 99 על המשפט הזה ...
ועוד אחת למוני הבעלים של האייס
...

דרך אגב שישי הזה יש מסיבה סוף הדרך ב"אננס" ביחד עם האומן ועם
עוד איזה מועדון מאילת - הפקה משותפת ואמור להיות משהוא טוב ...
MoSH_MaN
כוסססססססססססססססססססססאוממממממממממממממממווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו


די כבר

אני כבר לא שם זין

זה מסיבות מסריחות
שלא הולכים אליהם פשוט

יש מלא כאלה בחול

וגם כאן

וגם כאן וגם בחול יש מסיבות טובות

הרי שום דבר שתגידו לא יעשה שינוי אי אפשר לשנות

אז תסתכלו על הצדדים החיוביים!!!!!!!!!!!!!!
ואל תלכו לגועל נפש הזה!!!!


תיהיו אופטימים!!!!
eXeTik
quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב שישי הזה יש מסיבה סוף הדרך ב"אננס" ביחד עם האומן ועם
עוד איזה מועדון מאילת - הפקה משותפת ואמור להיות משהוא טוב ...


הייתי ביום שישי באננס, מקום ס-ו-ף!
אבל מה... באנו ב
3:30
והכניסה כבר ניסגרה

אבל ממה שאמרו לי שם בכניסה אתה חייב להיות יליד 83 או עם תעודת חוגר כדי להיכנס
עכשיו לי אין בעיה כי אני יליד 83, אבל חברים שלי נולדו תחילת 84
יש מצב תארגן משהו?
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by luckystrike


אמרתי לו את זה עוד לפני זה שדיברתי איתו בטלפון ...
אמרתי לו שיתקשר לרוברט וישאל אותו על זה ...

דרך אגב הוא אמר לי כדוגמא למה שהוא אמר שהוא הביא
את רוברט גיטלמן לאחת מהמסיבות הראשונות ותוך שעה רוברט ירד
ואמר לו שהוא הולך כי הקהל לו מתאים ...
נגיד וזה מה שבאמת קרה ואני מאוד בספק (אודי אם אתה
פה ואתה רואה את זה תשאל את רוברט) אז זה רק
בגלל שזה היה הפעם השנייה שהדיסקוטק פעל מאז שנפתח
ואף אחד לא ידע עליו ומי שידע עליו גם ידע שבפעם
הראשונה היה חרא בטרוף ...


עכשיו
GLOBAL-MUZIK
בקשר למה שאמרת לגבי זה שהם מוכרים ...
אני לא מבין איך ? מילא ערן ברנע
הוא מוכר הוא ממקסס נחמד רק שהוא שם גם כל מיני חרא
ואמטיוי כי לפי מה שהבנתי ממנו הוא חייב לשים את זה
כי הבעלים מבקשים ממנו
ובכל זאת מדי פעם הוא מכניס דברים חדשים וגם קצת פרוגרסיב ואתה
יכול לראות עליו שהוא לא סתם ...

לעומת יובל ליים הזה (שלא נדבר על פלינר שהוא ממש מסריח) שאין לו
חומר בשיט וגם המיקסים שלו בקאנטים ...
אתה מבין אם גיטלמן ישים חרא של אמטיוי במסיבות(מה שלא קורה לרוב) אני
יבין שזה לא בגללו אלא בגלל המקום
אבל שאני רואה שיובל שם גם דברים מסריחים וישנים כמו קוסמיק גייט
אני לא מבין איך הוא מוכר ...

:whip:


אחי אני מסכים איתך אם לא הבנת עדיין, באיזור שלי (עמק חפר) הפלצנים האלה (רועי פילנר ויובל) הם הכי מוכרים, יש גם את עידן גוטמן וטומאס אבל הם כמעט בכל המסיבות שיש, ולפי דעתי הם חארות...........אני לא יודע איך הם מושכים קהל בכלל, כל המסיבות שלהם אותו דבר, אותם טראקים. אבל בשביל שתהיה מסיבה טובה באמת אתה צריך לתת הזדמנות למישהו פחות מוכר שיתקלט, אני בעד זה אבל בעלי המועדונים שרוצים כסף ועוד כסף ישימו זין.....כי דוגרי לא אכפת להם מימך אכפת להם מהכיס
Tarantula
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כוסססססססססססססססססססססאוממממממממממממממממווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו


די כבר

אני כבר לא שם זין

זה מסיבות מסריחות
שלא הולכים אליהם פשוט

יש מלא כאלה בחול

וגם כאן

וגם כאן וגם בחול יש מסיבות טובות

הרי שום דבר שתגידו לא יעשה שינוי אי אפשר לשנות

אז תסתכלו על הצדדים החיוביים!!!!!!!!!!!!!!
ואל תלכו לגועל נפש הזה!!!!


תיהיו אופטימים!!!!


כמה שאתה צודק!!

אני כזה קוראת את כל מה שאתם כותבים ומחכה לסוף כדי להגיד לכם להפסיק עם השטויות ועם הדיבורים ולהתחיל לנסות לעשות משהו אם אתם לא מרוצים מהמצב!!:D
או שפשוט לא ללכת למקומות האלה..

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Tarantula


כמה שאתה צודק!!

אני כזה קוראת את כל מה שאתם כותבים ומחכה לסוף כדי להגיד לכם להפסיק עם השטויות ועם הדיבורים ולהתחיל לנסות לעשות משהו אם אתם לא מרוצים מהמצב!!:D
או שפשוט לא ללכת למקומות האלה..


:)

סוף סוף מסכימים איתי וגם זו אישה וזה יתרון!
אבל אני בטוח שמורן לא יסכים איתי וינסה להיות איש גדול....תרגע אחי יהיה פנאן!!!
NyKoN
וואי איזה הודעות ארוכות
קראתי רק את הראשונה
והייתי חייב להגיב

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
MELT TO THE OCEAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
האהאהאהאהאהאהא
זה היסטרי!!!
שישמו פשוט שירים של אקווה וזהו
חחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement