return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
Waar terecht voor "trance" ?
View this Thread in Original format
Geesteken
Na onderstaande vraag op het forum 9lives werd ik doorverwezen naar dit forum. Na een halfuurtje lezen op dit forum merk ik dat hier "kenners van het eerste uur" aanwezig zijn en er dus nogal wat over en weer gediscussieerd wordt over wat trance nu juist is en hoe slecht de hedendaagse trance wel niet is.

Welnu: ik ken niks over de hokjes waarin muziek gestoken wordt, ik kan enkel zeggen dat ik me sterk geamuseerd heb op Tomorrowland, in het bijzonder aan de Group Therapy Stage (...en dat zou dus een soort van trance moeten geweest zijn?).

-----> Enfin, even copy/pasten van 9lives dus <-----

Na een half leven vertoefd te hebben in het "alternatieve" circuit ben ik vorige maand toch ook maar eens gaan aankloppen bij Tomorrowland... The gates opened...en ja, this guy is hooked!

DE vraag van één miljoen:

Waar, liefst in ons Belgenland, kan ik (legaal) terecht om nog het hele jaar door smullen van het type ietwat stevige (trance)muziek zoals vb dj's a la Above & Beyond, Cosmic Gate, Sander Van Doorn, Schulz ... ? (Infected Mushroom en Sphongle vind ik dan ook weer goed, maar dat is dan weer een ander (lees: GOA) en steviger circuit vrees ik?)

Behalve festivals (die hier precies wel opgevolgd worden), moesten er ook "clubs" of iets dergelijks bestaan waar je toch omzeggens wekelijks uw energie kwijt kunt in de muziek (de fans moeten nu wel denken dat ik van Mars kom), laat maar horen!!!

Alvast bedankt!!!!
FredNova
nergens :-)

wat heb ik nu gewonnen? 1 miljoen wat?
Config
Noxx doet toch af en toe eens trance-avonden?

Of is het al op een fiasco uitgedraaid na enkele keren?
FredNova
^ inderdaad, weet niet of Noxx dit nog doet

BeTA is eigenlijk geen trance forum meer :-)
Trance is ook geen trance meer
vroeger was alles beter ;-)

check ook eens: http://www.facebook.com/#!/groups/BelgianTCP/
Config
quote:
Originally posted by FredNova
^ inderdaad, weet niet of Noxx dit nog doet

BeTA is eigenlijk geen trance forum meer :-)
Trance is ook geen trance meer
vroeger was alles beter ;-)

check ook eens: http://www.facebook.com/#!/groups/BelgianTCP/


Zeg Fred wa vond gij van Extrema btw? kheb je denk ik in de verte zien lopen toen dak mijne pasta aant opeten was :p
FCB_Fanatic
voor trance moet ge vooral op dancefestivals zijn. ik denk niet dat ge verder nog veel tranceparties gaat vinden in België

en voor goeie trance moet ge zo'n 10 - 15 jaar terug in de tijd reizen :p
Jakhira
Wat spelen ze tegenwoordig eigenlijk op de gemiddelde Belgische feestjes?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jakhira
Wat spelen ze tegenwoordig eigenlijk op de gemiddelde Belgische feestjes?


wat bedoelt ge met Belgische feestjes? fuiven? festivals? ... nog iets anders
Jakhira
In het algemeen :)

Van wie er op festivals speelt weet ik wel het een en ander, maar buiten mijn favoriete plekken van vroeger die ik heel en af en toe eens bezoek door hun eigen sound, zou ik niet weten wat de huidige trend is.

Wouter spreekt van trance-avonden in de Noxx bijvoorbeeld. Wat spelen ze daar dan anders?
FredNova
quote:
Originally posted by Config
Zeg Fred wa vond gij van Extrema btw? kheb je denk ik in de verte zien lopen toen dak mijne pasta aant opeten was :p


[zwaar off-topic]

ik heb niemand gezien... begrijp dat men zich verstopt voor mij :-)
maar sta ook zelden (lees: nooit) op eerste rij... op mijn leeftijd...

vooral de beginnersfouten:
te weinig parking vs aanduiding ervan
als je op het plannetje La Rocca in een tent tekent, moet daar ook een tent staan (OK, geen plaats voor, maar plan dan beter)
wat 'ander' volk (denk dat 'alles' wel binnen raakte)
veel te dure festival hamburgers (omgerekend 6,25 euro) zelfs Werchter is max 5 euro
geluid niet overal even goed afgeregeld, soms veel te hard
kortom, goed voor eerste keer in Belgenland :-)

maar wil wel verbetering zien, anders blijft het niet bestaan

ahja, en graag iets meer voorziening (zeil / tent e.d.) als je weet dat het echt wel gaat regenen

[back on-topic]

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jakhira
In het algemeen :)

Van wie er op festivals speelt weet ik wel het een en ander, maar buiten mijn favoriete plekken van vroeger die ik heel en af en toe eens bezoek door hun eigen sound, zou ik niet weten wat de huidige trend is.

Wouter spreekt van trance-avonden in de Noxx bijvoorbeeld. Wat spelen ze daar dan anders?


ik ben niet echt de best geplaatste persoon om daarop te antwoorden. ik ga zelf niet zo heel vaak meer op stap, en als ik ga is het vooral op parties en events waar een degelijke dj line-up staat die in mijn smaak valt.

die Noxx trance avonden heb ik bijvoorbeeld zelf nog niet gedaan, maar een aantal namen die op de line-up hebben gestaan zijn oa Cosmic Gate, Dash Berlin, Fred Baker ... voor mij persoonlijk niet de trance namen waarvoor ik absoluut naar Antwerpen zou komen
Push2005
quote:
Originally posted by FredNova

BeTA is eigenlijk geen trance forum meer :-)


Maar jawel :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement