|
Lange Docklands... jaja, jag veta att ni vet. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| Har ingen biljett, har vart lite insnöad i sommar så jag har missat detta event men imorn fixar jag biljett... hoppas jag |
|
|
| Singularity |
Självklart så ska man dit!! =)
Föresten...jag är ny på det här forumet, så jag kanske borde presentera mig? here goes:
Nick: Singularity
Namn: Dan Axelsson
Födelseår: 1982
Bor: Sthlm
Favorit DJ: Armin Van Buuren
Vad händer just nu? jo, muckade från Livgardet för en månad sedan och letar nu efter ett jobb för att få timmarna mellan festerna att gå =)
Näe, men lite pengar skulle ju aldrig vara fel. |
|
|
| Vizay |
fan vor eskitnajs om man lunde bli infixad....11 oktober ere...right?
i så fall min slog det mig just....ska inte du på nuclear?...de borde ju bli ditt första lagliga....lr? |
|
|
| impulze |
| fan, lange alltså, kommer bli så fett :D skulle dock vilja se infected på docklands, mmm symphonatic :D well, see ya'll there i guess :D *tummen upp för TA* |
|
|
| lonne |
Damn, Lange börjar närma sig. Någon som har koll på hur många
biljetter som släpps ?. Jag borde köpa biljetter under veckan, medan
jag fortfarande har pengar. Jag ser fram som fan mot denna fest...:D |
|
|
| mega_pudas |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Pudas.... Du får Respekt, kärlek och bumbisaft om du kan fixa in mig och Vizay! Du skulle vara min gud i flera dar!!!!
Hämtade en flyer idag på Saturn Return...
*suck*
"Uplifting och melodic trance i världsklass!" |
jo ja har också kelat med den flyern...tranceatlantic heter hela skiten va? nu får vi hoppas att det fixar sig...försöker meddela er så fort som möjligt ifall det inte skulle gå så ni kan fixa in er på annat sett.. fan va ja vill till den festen...
ett förslag skulle ju vara att smöra för airbase..så kan han vägra spela om inte man själv får komma in...nån som känner killen?
:crazy: :crazy: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by mega_pudas
jo ja har också kelat med den flyern...tranceatlantic heter hela skiten va? nu får vi hoppas att det fixar sig...försöker meddela er så fort som möjligt ifall det inte skulle gå så ni kan fixa in er på annat sett.. fan va ja vill till den festen...
ett förslag skulle ju vara att smöra för airbase..så kan han vägra spela om inte man själv får komma in...nån som känner killen?
:crazy: :crazy: |
japp det heter Tranceatlantic :)
Vfn airbase har juh skrivit här i den svenska sektionen... AIRBASE fixa in ooooos  |
|
|
| Airbase |
Sorry grapps å flicks, kan inte hjälpa särskilt mycket, bara genom å lira bra musik =)
Lycka till med era försök att ta er in, jag vet av tidigare erfarenhet att det är tvärstopp om man är under 18 å med falskleg så åker man dit så det visslar om det ifall dom upptäcker det.
// Jezper |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Airbase
Sorry grapps å flicks, kan inte hjälpa särskilt mycket, bara genom å lira bra musik =)
Lycka till med era försök att ta er in, jag vet av tidigare erfarenhet att det är tvärstopp om man är under 18 å med falskleg så åker man dit så det visslar om det ifall dom upptäcker det.
// Jezper |
Kan du inte säga att du ska lira dåligt musik så skulle jag må lite bättre :disbelief
Känns som att jag får lägga ner det där...suck....en annan gång :rolleyes: |
|
|
| Amnezia |
säger det igen...ja kommer va där..å ac vi lär väl synas innan lr???
hm när fn e det..äre på lördan ll fredan???
yeye ja e där iaf...:rolleyes: :cool: |
|
|
| lonne |
Jag kollade upp det där igår i allmenackan. Tranceatlantic festen
med Lange i spetsen kommer att hållas en Fredag. |
|
|
| AC. |
...och dagen efter Moonflower 8, varför ska de alltid krocka med någon fest annan fest??
Självklart Rappy! :P |
|
|
|
|